Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerika-ontdekker
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Trouwens, als ik de vlucht boek, moet ik dan speciale papieren hebben ofso ?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hebben meer mensen er last van dat bij Cheaptickets de site blijft 'hangen'? Als ik een zoekopdracht invoer, is het systeem vervolgens eindeloos aan het zoeken, en laat geen zoekresultaten zien. Bij World Ticket Center gebeurt het ook wel eens, maar als je dan even op de pagina terug button klikt en de zoekopdracht opnieuw uitvoert doet ie het wel.
Volgens mij kon je juist op Cheaptickets zo'n mooi schema zien, of het ook goedkoper/duurder was als je een paar dagen eerder/later boekt. Dat kan ik nu dus ook niet meer zien
Volgens mij kon je juist op Cheaptickets zo'n mooi schema zien, of het ook goedkoper/duurder was als je een paar dagen eerder/later boekt. Dat kan ik nu dus ook niet meer zien

Wat bedoel je met speciale papieren? Het is handig om je ESTA te hebben voor je je vlucht boekt, wanneer je deze onverhoopt niet int verkrijgen heb je in ieder geval nog niet je vluchten vastgelegd.leopold1964 schreef:Trouwens, als ik de vlucht boek, moet ik dan speciale papieren hebben ofso ?
Dan moet je gewoon op 'toon andere reisdata' klikken in het tabblad boven de prijs...Nonaj schreef:Hebben meer mensen er last van dat bij Cheaptickets de site blijft 'hangen'? Als ik een zoekopdracht invoer, is het systeem vervolgens eindeloos aan het zoeken, en laat geen zoekresultaten zien. Bij World Ticket Center gebeurt het ook wel eens, maar als je dan even op de pagina terug button klikt en de zoekopdracht opnieuw uitvoert doet ie het wel.
-
- Amerikakenner
Ik zie dus geen prijzen, want het programma blijft maar zoeken...Maar kan me van vorig jaar nog herinneren dat Cheaptickets zo'n handig overzicht had.
Ben er wel al achter dat ik mijn vakantieweken beter andersom had kunnen plannen, heb nu 1 week in juni en 2 in september maar in september zijn de tickets gemiddeld 100 euro duurder...
Ben er wel al achter dat ik mijn vakantieweken beter andersom had kunnen plannen, heb nu 1 week in juni en 2 in september maar in september zijn de tickets gemiddeld 100 euro duurder...
Voor het vervolg misschien dat soort dingen eerder uitzoeken 

-
- Amerikakenner
Qua weer heb ik het wel goed uitgezocht, want in juni/juli/augustus vind ik het meestal vies warm in de States en daar heb ik vorig jaar begin oktober weinig last van gehad. Dus ik neem aan eind september ook niet. Bovendien heb ik dan 15 weken langer om af te vallen, anders zit ik zo klem in dat vliegtuig. Maar goed, dit is offtopic...
Om toch nog maar weer even ontopic te gaan: ik zie als ik vliegtickets zoek ook allemaal buitenlandse vliegtuigmaatschappijen ertussen staan. Zocht nu op New York en daar vliegt Icelandair dus ook heen, en Alitalia, en LOT...maar als ze op Amsterdam vliegen kunnen ze ook allemaal Engels en Nederlands mag ik toch hopen? Mijn Italiaans, Pools en IJslands is niet zo best.
Om toch nog maar weer even ontopic te gaan: ik zie als ik vliegtickets zoek ook allemaal buitenlandse vliegtuigmaatschappijen ertussen staan. Zocht nu op New York en daar vliegt Icelandair dus ook heen, en Alitalia, en LOT...maar als ze op Amsterdam vliegen kunnen ze ook allemaal Engels en Nederlands mag ik toch hopen? Mijn Italiaans, Pools en IJslands is niet zo best.
Verwacht geen Nederlands bij dergelijke maatschappijen. Engels mag je verwachten, maar het kan zijn dat hun Engels minder goed is dan je mag verwachten of dat hun accent erg zwaar is.
Ben even bezig geweest.
Kan dit?
enkele reis: Amsterdam- London, via ba.com (country nederland)
Multi stop : London - LAX ; PHX-AMS (country Uk)
Ik krijg dus twee aparte boekingen. Totale kosten 1462 euro. (2 personen)
Boek ik bovenstaande reisschema via ba (nederland) betaal ik 1918 euro (2 personen). 1 boeking dus.
Iemand ervaring met zoiets?
Kan dit?
enkele reis: Amsterdam- London, via ba.com (country nederland)
Multi stop : London - LAX ; PHX-AMS (country Uk)
Ik krijg dus twee aparte boekingen. Totale kosten 1462 euro. (2 personen)
Boek ik bovenstaande reisschema via ba (nederland) betaal ik 1918 euro (2 personen). 1 boeking dus.
Iemand ervaring met zoiets?
Laatst gewijzigd door Hinko op 16 jan 2012, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben het wel eens gedaan. Een ticket vanuit Londen geboekt en zelf een retourtje Amsterdam - Londen.
Het is bij ons allemaal goed gegaan (wij hadden ook een ruime marge genomen), maar je neemt wel een (groot) risico. Wanneer je vlucht vertraging heeft heb je wel een serieus probleem namelijk!
Het is bij ons allemaal goed gegaan (wij hadden ook een ruime marge genomen), maar je neemt wel een (groot) risico. Wanneer je vlucht vertraging heeft heb je wel een serieus probleem namelijk!
Boeking 1:
07:20 3 Sep 07:35 3 Sep Amsterdam Heathrow (London)
Boeking 2:
12:00-3 Sep 15:05-3 Sep Heathrow (London) Los Angeles International (CA)
19:25-21 Sep 13:05-22 Sep Sky Harbor International (AZ) Heathrow (London)
16:00-22 Sep 18:15-22 Sep Heathrow (London) Amsterdam
4 uur de tijd dus in londen.
ik twijfel
edit: We kunnen natuurlijk ook zondagavond al vliegen en dan slapen in een airport hotel via priceline of hotwire
07:20 3 Sep 07:35 3 Sep Amsterdam Heathrow (London)
Boeking 2:
12:00-3 Sep 15:05-3 Sep Heathrow (London) Los Angeles International (CA)
19:25-21 Sep 13:05-22 Sep Sky Harbor International (AZ) Heathrow (London)
16:00-22 Sep 18:15-22 Sep Heathrow (London) Amsterdam
4 uur de tijd dus in londen.
ik twijfel

edit: We kunnen natuurlijk ook zondagavond al vliegen en dan slapen in een airport hotel via priceline of hotwire

Vanwaar de wens om het london deel los te boeken? Vaak is boeken vanuit Nederland juist voordeliger! Een hotel in London bij Heathrow is meestal niet echt voordelig te krijgen.
Het hele ticket vanuit Amsterdam is onder de € 1.000,= te boeken met BA bij ebookers.
De vreemde prijs bij BA rechtstreeks kan te maken hebben met het niet zien van de prijzen voor de verschillende segmenten van je reis en dan neem je nog wel eens een duurdere verbinding!
Het hele ticket vanuit Amsterdam is onder de € 1.000,= te boeken met BA bij ebookers.
De vreemde prijs bij BA rechtstreeks kan te maken hebben met het niet zien van de prijzen voor de verschillende segmenten van je reis en dan neem je nog wel eens een duurdere verbinding!
Ik kijk net op de ba website en krijg het ook hier onder de 1000 euro! Zelfde vluchten.
@GO66
Als ik boek vanuit amsterdam is het ruim 1900 euro! (2 pers)
als ik boek via de constructie hierboven dan kom ik op 1450 euro. ( 2 pers)
Dus mijn wens is dus ruim 450 euro verschil! Ik weet niet welke periode jij hebt gekeken, het gaat dus om september.
Hotwire geeft een hotel voor 44 euro per kamer 4*, (London Heathrow Intl Airport LHR area)
Ik zie je 2e reactie:
Dat vind ik knap, ik moet 1916 euro betalen, voor 2 personen.
Als ik boek vanuit amsterdam is het ruim 1900 euro! (2 pers)
als ik boek via de constructie hierboven dan kom ik op 1450 euro. ( 2 pers)
Dus mijn wens is dus ruim 450 euro verschil! Ik weet niet welke periode jij hebt gekeken, het gaat dus om september.
Hotwire geeft een hotel voor 44 euro per kamer 4*, (London Heathrow Intl Airport LHR area)
Ik zie je 2e reactie:
Dat vind ik knap, ik moet 1916 euro betalen, voor 2 personen.
zonet ook via Ebookers gezocht.
Ik snap niet waar jij die 1000 euro vandaan tovert.
Misschien bedoel je 1000 euro pp?
Mijn prijzen zijn voor twee personen. Dus 1462 euro is voor 2.
Sorry als dat niet duidelijk was. Zal het even aanpassen
Ik snap niet waar jij die 1000 euro vandaan tovert.
Misschien bedoel je 1000 euro pp?
Mijn prijzen zijn voor twee personen. Dus 1462 euro is voor 2.
Sorry als dat niet duidelijk was. Zal het even aanpassen
Let op dat de Heathrow Area erg groot is. Er is dus een kans dat je nog best een stuk van de luchthaven af zit en je (meerdere) bus(sen) of een taxi moet nemen om op de luchthaven zelf moet komen. Wanneer je de tijd hebt en dit geen probleem is, maakt dat natuurlijk niet uit.Hinko schreef:Hotwire geeft een hotel voor 44 euro per kamer 4*, (London Heathrow Intl Airport LHR area)
@tosca
Thx voor de tip.
Thx voor de tip.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je dan toch bereid bent zo een vreemde constructie te doen met overnachting in londen, waarom vertrek je dan niet uit brussel (ook al kom je uit groningen) voor €638 pp (united airlines)?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Ik weet niet of jullie pas de maandag kunnen vertrekken? Soms scheelt het wel eens om de zaterdag of zondag er voor te vertrekken?
@ georgesken
Dat kan.
BA heeft als groot voordeel, dat vind ik tenminste, de late vertrektijd uit Phoenix
De rest vertrekt hoofdzakelijk in de ochtend.
@tosca, We kunnen ook zondag, eventueel. Dus de 2e. Alleen maakt het qua prijs nu nog niks uit. Beide dagen 1916 euro, voor 2 pers.
Dat kan.
BA heeft als groot voordeel, dat vind ik tenminste, de late vertrektijd uit Phoenix
De rest vertrekt hoofdzakelijk in de ochtend.
@tosca, We kunnen ook zondag, eventueel. Dus de 2e. Alleen maakt het qua prijs nu nog niks uit. Beide dagen 1916 euro, voor 2 pers.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3041 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties