Hoi
Heeft iemand van het forum ooit een SUV gehuurd ( ford escape )
Ik wil er nu een huren en mijn vraag is wie heeft ervaring met deze auto.
En dan bedoel ik benzine verbruik, trekkracht in de bergen e.d.
Hij is goedkoper dan een full-size Dodge charger. +/- € 100 via http://www.drive usa .de
Graag reactie
Je kan niet specifiek een Ford Escape huren.
Je huurt de categorie "midsize SUV" waar dus ook een hele hoop andere auto's in vallen,
als je geluk heb mag je zelf de auto uitzoeken, en kan je mischien een Ford Escape nemen.
"onze" Ford Escape (geen vervelende auto) had problemen met de schokbrekers achter, en hebben we omgeruild,
maar er zijn nog meer problemen met de Escape bekend http://www.nuzakelijk.nl/beurs/2713075/ ... in-vs.html
Wij huren het liefst een Ford Escape.
In 2006 - 2007 - 2008 - 2009 heerlijk probleemloos mee gereden.
- op onverharde wegen
- door de bergen
- steil parkeren
Wij rijden er veel mee naar startpunten van onze bergwandelingen en die liggen regelmatig op afgelegen plekken.
Afgelopen jaar reden we 3 weken met een Nissan Rogue AWD (in Yellowstone & Grand Teton), was ook prima.
Zie onze website, met ook wat foto's van de huurauto's.
De laatste jaren boek ik via usareisen.de, daarvoor deed ik dat via ebookers of vliegwinkel.
Hoi
Ik heb even op jullie site gekeken van jullie reisverslag.
Nou, jullie hebben een paar dierentuinen bij elkaar gezien, geweldig.
Ik hoop dat wij ze in het voorjaar juni- juli ook zien.
Alleen zal het misschien een beetje kouder zijn.
bedankt voor je reactie.
Joop
Mooiste toch wel wolven (16x), een poema (1x) en veel grizzlies en zwarte beren.
Maar ook orka's, elanden en arenden zijn altijd bijzonder.
Juni en juli is trouwens een prima periode voor wildlife, nog beter dan de periode dat wij gaan (hoogzomer).
Met name voor beren: hoog in de bergen ligt dan nog teveel sneeuw, zodat ze juist in lager geleden dalen komen.
Zie de website met veel tips waar wij altijd veel wildlife zien.
Veel mensen die de laatste jaren een Midsize SUV bij Alamo gehuurd hebben kregen een Ford Escape mee. Maar het kan ook een andere, gelijkwaardige wagen zijn natuurlijk. Heb je graag een Escape kan je het altijd vragen. Wij hadden er twee jaar geleden mee gereden en vorig jaar hebben we gewoon gevraagd of ze dat type voor ons hadden. En we hebben em inderdaad meegekregen.
Ik heb er afgelopen zomer bijna 5 weken en 8500 km mee gereden en vond 'm super! Heerlijke wagen, trok goed en volgens mij deed ik wel iets van 650 km met 'n tank benzine. Heb ermee in de Canadese Rockies gereden en in Yellowstone, geen enkel probleem met trekkracht. Was 'n nieuwe auto met maar iets van 2000 km op de teller en werkende satelietradio. Zou bij 'n volgende reis absoluut voorkeur geven aan weer 'n Escape.
NEEEEEEEEEE!!!! Wat 'n ontzettend lelijke auto! Ik ben verliefd geworden op de Escape vanwege z'n stoere model en nu maken ze er zo'n gedrocht van??????
Hij komt volgend jaar ook zo op de Europese markt. Ik vind het wel een leuke wagen, maar vraag me af of hij op die manier gaat aanslaan in Amerika. Het stoere uiterlijk is wel een beetje weg ja.
Ik vind de nieuwe Escape wel mooi!
Zal denk ik wel in Nederland onder de noemer "Kuga" op de markt komen.
Ik geloof dat er bij autohuur op dit moment geen slechte auto's meer zijn!
Het zijn altijd nieuwe auto's, en de huidige nieuwe auto's kunnen veel hebben. Zijn geen GM kwaliteit meer uit de jaren 90.
Doockles schreef:Hij komt volgend jaar ook zo op de Europese markt. Ik vind het wel een leuke wagen, maar vraag me af of hij op die manier gaat aanslaan in Amerika. Het stoere uiterlijk is wel een beetje weg ja.
Zo is het toch geen SUV meer? Zonde zeg! Waarom brengen ze dit dan niet gewoon als nieuw model met andere naam terwijl ze de Escape in stand houden?
Ze zullen waarschijnlijk 1 model voor zowel de Europese als Amerikaanse markt willen maken zeker? Bij ons komt hij in ieder geval weer onder de naam Kuga op de markt, maar het model zou voor beide hetzelfde zijn. Hij zou ook meer "eco"-gericht worden met in Amerika zuinigere motoren. En bij ons dan een aantal diesels. Nuja, dat is enkel wat ik er toevallig over gelezen had. De huidige Kuga vind ik niet zo mooi, de nieuwe zou ik zo wel willen.
Hoi
Daar ben ik alweer. jullie zullen wel denken wat nou weer.
Gisteren wilde ik de Ford escape vast leggen in Denver ( CO ) via driveusa.de voor
onze vakantie. Ik zag tot mijn verbazing dat er geen cruise control op zat.
En die wil ik er graag op hebben zitten. Ging ik kijken bij een andere site voor het huren
van de Ford escape en daar zat hij wel bij.
Jullie hebben al veel reacties gegeven, maar ik zou er graag nog eentje willen hebben.
Ja, over de cruise control want vele van jullie hebben hem gehuurd.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
gr. Joop
Zoals al vaak gezegd: je huurt in dit geval een klasse, geen merk/model.
En de meeste auto's hebben een cruise control, dit zal niet afhankelijk zijn van verhuurmaatschappij of tussenpersoon bij wie je boekt...
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.