Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
Stem is uitgebracht. We hadden 4 favorieten, na overleg dan toch eentje aan kunnen duiden als Onze Keuze.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij zijn net niet Belgisch (het scheelt maar een paar km), maar willen je toch wel steunen hoor. 

DVDguy, nu de rest ook nog harsen graag voor dat je dat jurkje aandoet 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij red jij je prima in je eentje Bart.Dude schreef:Ik kom ook alleen en ben ook Belgisch ! Krijg ik ook steun van iemand ??![]()
Hallo allemaal ,
Wat een enthoesiasme! Ik woon inderdaad in de gemeente Alken , dichtbij Hasselt en lees toch al enkele jaartjes mee op het forum.
En ik laat man en kind thuis, kan ook wel eens leuk zijn
.
Ik maak me geen zorgen voor de meeting , het zal wel loslopen, zeker tussen mensen met dezelfde interesse. Bovendien weet ik misschien meer van jullie (owv de reisverslagen en blogs) dan juliie van mij.
Het enige waar ik wat tegenop zag, was het rijden maar ik heb gisterenavond dan ook maar hotelovernachting , dus dat zal ook wel lukken.
Tot binnenkort!
Wat een enthoesiasme! Ik woon inderdaad in de gemeente Alken , dichtbij Hasselt en lees toch al enkele jaartjes mee op het forum.
En ik laat man en kind thuis, kan ook wel eens leuk zijn

Ik maak me geen zorgen voor de meeting , het zal wel loslopen, zeker tussen mensen met dezelfde interesse. Bovendien weet ik misschien meer van jullie (owv de reisverslagen en blogs) dan juliie van mij.
Het enige waar ik wat tegenop zag, was het rijden maar ik heb gisterenavond dan ook maar hotelovernachting , dus dat zal ook wel lukken.
Tot binnenkort!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Valt me op dat veel foto's die op zich wel heel mooi zijn qua kleur en vorm de horizon in het midden of bijna hebben. Dat neemt voor mij wat spanning weg en ik ben uiteindelijk gegaan voro iets waar dat niet zo is. Bij sommige zou ik een stukje afsnijden ... of denken aan kantellen van camera dan wel lager/ hoger stanpunt kiezen. Dat kan vast niet altijd maar zo kijk ik nu naar de foto's.
Dus horizon niet in midden, geen zwarte of overbelichte delen en iets anders dan anders. Dan moet ik alsnog uit een stuk of 4 kiezen en dat doe ik dan maar op gevoel.
Die 4 verdienen allemaal een canvas afdruk (overigen wel meer hoor
maar goed ik moet ook kiezen).
Maar goed de keus is gemaakt!
Er zijn ook foto's die ik uitermate geschikt vind voor acryl! Dat levert veel scherpere beelden op en met veel contract in licht en kleur.
Dus horizon niet in midden, geen zwarte of overbelichte delen en iets anders dan anders. Dan moet ik alsnog uit een stuk of 4 kiezen en dat doe ik dan maar op gevoel.
Die 4 verdienen allemaal een canvas afdruk (overigen wel meer hoor

Maar goed de keus is gemaakt!
Er zijn ook foto's die ik uitermate geschikt vind voor acryl! Dat levert veel scherpere beelden op en met veel contract in licht en kleur.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Het is voor ons de eerste keer dat we naar de AA meeting gaan maar nu we onze 4e USA reis in 5 jaar gaan maken hebben we natuurlijk geen keuze! Wel een beetje spannend want we kennen niemand in het echies, maar we kijken er erg naar uit om de fotoboeken te zien en nieuwe inspiraties op te doen! En natuurlijk lekker te kletsen over dat bijzondere vakantieland! Tot over 3 weken!
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Gezellig
! Wij kennen elkaar toch wel een 'beetje'
! Laatste moment aangemeld dan ?

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Alken, jij hebt een hotelovernachting geboekt? Ik ga morgen naar het hotel om alle boekingen te overlopen. Dan weet ik dat ik je bij op mn lijst moet zetten.
Groetjes,
Carine
Carine
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
@the freeze,
Het is voor ons ook de eerste maal dat we naar de meeting gaan, we weten ook niet wat we verwachten mogen.
We zien er wel naar uit om te luisteren naar iedereen zijn ervaringen en hun tips te mogen aanhoren, en om ook misschien iemand te kunnen helpen.
Mvg
Hans
Het is voor ons ook de eerste maal dat we naar de meeting gaan, we weten ook niet wat we verwachten mogen.
We zien er wel naar uit om te luisteren naar iedereen zijn ervaringen en hun tips te mogen aanhoren, en om ook misschien iemand te kunnen helpen.
Mvg
Hans
Ook wij komen voor de eerste keer naar de meeting. We zien wel wat we kunnen verwachten, het lijkt me in ieder geval al heel leuk om de gezichten achter de namen te zien. We hopen gewoon op een gezellige avond met veel tips en Amerika-ervaringen, dan kan het niet tegenvallen. Ik heb mijn werk al kunnen overdragen aan een collega, dus dat zit helemaal goed.
Groetjes Nicole
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
De fotostemming is ontzettend spannend !
We hebben meer dan 100 stemmen en het belangrijkte is : ELKE stem die nu nog binnenkomt kan het verschil maken.
Het is een race tegen elkaar EN tegen de klok
Verder wilde ik nog meedelen dat het definitieve aantal deelnemers doorgegeven is in american roadhouse.
Met american roadhouse is afgesproken dat eventuele twijfelaars zich nog extra kunnen melden met als uiterste datum 27 januari, ingeschreven EN betaald !
We hebben meer dan 100 stemmen en het belangrijkte is : ELKE stem die nu nog binnenkomt kan het verschil maken.
Het is een race tegen elkaar EN tegen de klok

Verder wilde ik nog meedelen dat het definitieve aantal deelnemers doorgegeven is in american roadhouse.
Met american roadhouse is afgesproken dat eventuele twijfelaars zich nog extra kunnen melden met als uiterste datum 27 januari, ingeschreven EN betaald !
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
We waren zo druk met van alles en nog wat, dat we de deelnemende foto's niet eens bekeken hebben, laat staan gestemd
Worden er buiten de winnende foto, nog meer deelnemende foto's op de meeting gepresenteerd? we hebben wel het idee wat gemist te hebben namelijk als ik al die lovende berichtjes lees.
Is er trouwens ook iemand die naar de meeting komt en naar Alaska is geweest ? en van plan is daar info over mee te nemen (foto's, boekje, etc)

Worden er buiten de winnende foto, nog meer deelnemende foto's op de meeting gepresenteerd? we hebben wel het idee wat gemist te hebben namelijk als ik al die lovende berichtjes lees.
Is er trouwens ook iemand die naar de meeting komt en naar Alaska is geweest ? en van plan is daar info over mee te nemen (foto's, boekje, etc)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Alle deelnemende foto's worden op de meeting dmv een powerpoint presentatie gepresenteerd.
SonjaV is naar Alaska geweest en komt naar de meeting, misschien kan je haar per PB benaderen of ze foto's mee wil brengen.
SonjaV is naar Alaska geweest en komt naar de meeting, misschien kan je haar per PB benaderen of ze foto's mee wil brengen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Super leuk!Rob schreef:Alle deelnemende foto's worden op de meeting dmv een powerpoint presentatie gepresenteerd.
en bedankt voor de tip van SonjaV,

- SonjaV
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb het al gelezen en zal het album weer meenemen
Ondertussen kan je ons verslag op onze website al lezen.

Ondertussen kan je ons verslag op onze website al lezen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ik had hem gevonden en we zijn er al helemaal in verzonken. Reisverslagen is echt een superuitkomst ter voorbereiding.SonjaV schreef: Ondertussen kan je ons verslag op onze website al lezen.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Brrr... het is niet lang meer! Toch wel spannend!
Ik vroeg me af of iemand uit België zin heeft om te carpoolen? Zo is het toch niet zo alleen aankomen (in mijn geval) en bovendien gezelliger dan helemaal alleen te rijden.
Ik kom uit het Gentse en rij via Antwerpen naar Zaltbommel. Iemand zin om samen te rijden? Ik wil gerust rijden of meerijden met iemand... maakt niet uit!
Ik hoor het wel =)
Ik vroeg me af of iemand uit België zin heeft om te carpoolen? Zo is het toch niet zo alleen aankomen (in mijn geval) en bovendien gezelliger dan helemaal alleen te rijden.
Ik kom uit het Gentse en rij via Antwerpen naar Zaltbommel. Iemand zin om samen te rijden? Ik wil gerust rijden of meerijden met iemand... maakt niet uit!
Ik hoor het wel =)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika