Dat is wel een heel eind omrijden EssEss schreef:ma 10-7 San Diego, Seaworld
di 11-7 San Diego - Blythe
Via Death Valley NP

Groetjes Marjon[/quote]
Uhhumm, Ik bedoelde via Jososhua tree Np, Foutje ...

groetjes ess[/code]
Dat is wel een heel eind omrijden EssEss schreef:ma 10-7 San Diego, Seaworld
di 11-7 San Diego - Blythe
Via Death Valley NP
Dit is de route zoals we hem willen gaan doen (bedankt Rob!)Rob schreef: 1. do 6-7 aankomst LA
2. vrij 7-7 shoppen in de omgeving van LA (kleding inslaan enzo)
3. za 8-7 San Diego seaworld
4. zo 9-7 Joshua Tree NP
5. ma 10-7 Joshua Tree- Prescott- Sedona-
6. di 11-7 Sedona- Grand Canyon NP
7. woe 12-7 Grand Canyon NP
8. do 13-7 Grand Canyon NP- Bryce Canyon NP
9. vrij 14-7 Bryce Canyon NP
10. za 15-7 Zion NP
11. zo 16-7 las Vegas
12. ma 17-7 Las Vegas
13. di 18-7 Death Valley
14. woe 19-7 Yosemite NP
15. do 20-7 Yosemite San francisco
16. vrij 21-7 San Francisco
17. za 22-7 San Francisco- Monterey
18. zo 23-7 Hyway 1
19. ma 24-7 Santa Monica
20. di 25-7 strand / shoppen
21. woe 26-7 Universal Studios
22. do 27-7 strand
23. vrij 28-7 Disney
24. za 29-7 shoppen
25. zo 30-7 naar huis
Met twee kinderen is het toch wel wat anders, dan is het toch wel prettig als je iets van te voren hebt geregeld. Bovendien heb je dan toch minder kans om iets te vinden omdat lang niet alle kamers over 2 bedden beschikken.Pete.Z schreef:Je hebt redelijke kans,mits je vroeg bent,dat je alsnog ter plekke in de parken kan boeken,er zijn altijd wel wat afzeggingen is mijn ervaring.
Ik boek nooit vooruit,en alleen in 2004 was er geen plek in Yosemite,was een lang weekend,dus veel mensen daar.
Het enige nadeel is dat je dus misschien een stukje verder moet,en net buiten een park moet overnachten,maar daar is plek zat.
Neem de telefoonnummers van de hotels in Death Valley mee,en bel ze of ze ruimte voordat je erin rijdt,dat kan je een lange rit terug besparen,zo doe ik het ook altijd.
In Yosemite is dat minder belangrijk,daar heb je binnen een half uur rijden genoeg motels buiten het park.
Hoi Karin,catharina schreef:Jeetje, dit is overweldigend. Wat sommige van jullie zo even uit de losse pols voor me op een rijtje zetten.
Ik print het uit en ga het eens even bekijken.
Weet iemand misschien nog wat leuke hotels op deze route met kinderen (die gratis overnachten) van 12 en 17?
Ben ik trouwens niet te laat met het regelen van overnachtingen?
Bedankt voor jullie routetips!
groeten,
Karin
Hoi Karin,catharina schreef:Graag nog jullie op/aanmerkingen en overnachtingstips.
groetjes,
Karin
Twee overnachtingen langs de kustweg is prima! Misschien hier nog een leuk lijstje om te kijken welke stops je langs deze mooie kustweg wilt doen/bezichtigen:catharina schreef:23/7 San Francisco - Monterey
24/7 Monterey - Santa Maria
25/7 Santa Maria - Los Angeles