weet niet of je de Marianne bent die ik denk dat je bent, maar aangezien je uit Sint-Oedenrode komt is de kans wel aanwezig.
Van wanneer tot wanneer ga je en waarheen allemaal?
Wij vertrekken volgende week (4 juli) en gaan 3 weken. Ook naar DV en al die parken en verder San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en Denver.
Heb op dit forum ook al 1000 vragen gesteld en werkt echt wel goed, volgens mij weet ik alles. Dat van die credit card is ook het eerste wat ik moest weten. Omdat je die dingen in Nederland nooit gebruikt vertrouw je dat niet helemaal, maar als je alles wat je ondertekent goed controleert en je bewaart je bonnen, is het eigenlijk best een goed systeem.
In Death Valley is het volgens mij best druk in juli. Sta je volgens mij echt niet ineens met panne in de middle of nowhere. Zou wel vervelend zijn nu ik erover nadenk. Flink wat water meenemen is wel handig.
hahaha wat grappig! misschien dat we elkaar nog eens ergens treffen!
Wij gaan dus 17 juli tot 8 augustus en reizen van San Francisco - Yosemite NP - Las Vegas - Zion - Bryce - Lake Powell - Monument Valley - Grand Canyon - Flagstaff - Blyte - Sandiego - Los angeles - ? - San Francisco...
mss dat we elkaar ergens treffen???
Wist niet dat jij ook ging. Kga alleen samen met Teun, jullie ook met zn tweeen neem ik aan?
Had uit je bericht al begrepen dat jullie met 2 en gingen, maar wist niet 100% zeker of jij het was.
wij gaan met 4 en. Saskia (zus) en Jos gaan ook mee. Hopen nu op een wat positievere vakantie ervaring als vorig jaar.
Was nog grappiger als je panne in DV hebt en je komt elkaar dan tegen. Haha, als groot technicus heb ik zo'n autootje zo gemaakt.
Heb je reisschema van een tijdje geleden gezien. Als je het nog steeds zo gaat doen zouden we elkaar woensdag de 19e in SF zo maar tegen het lijf kunnen lopen. Zou wel behoorlijk toevallig zijn.
Woensdag de 19de zijn we 's ochtends op alcatraz, dus wie weet!
We hebben alleen de eerste drie dagen in san francisco geboekt. De rest zoeken we daar wel uit, zo hebben we iig een flexibele reis en kunnen we ergens wanneer nodig langer of korter verblijven.
Jullie reis is overigens ook mooi volgensmij. Lijkt me schitterend die rocky mountains. Ik wilde eigenlijk ook naar Moab, sowieso om daar te raften, maar daar hebben we dit jaar helaas geen tijd voor...
onze reis ziet er nu zo uit, maar in de 1e week willen we wat gaan schuiven, want we zijn volgens mij veel te lang bij monument valley. Alleen overnachtingen in Denver, Vegas en SF liggen vast, dus kunnen ook nog alle kanten op. We hebben er inderdaad Moab bijgedaan om te raften.
Na SF hebben we nog geen planning, alleen dat we de 24e in LA moeten zijn om terug te vliegen. Wordt waarschijnlijk strand of disney o.i.d.
Alcatraz willen wij ook doen, maar dat moet je wel vantevoren boeken volgens mij. Hebben jullie dat gedaan? Ik ga dat maandag doen, want weet nog niet of we dag- of avondtour willen doen. Avond is wat duurder.
1. Amsterdam-Denver (4 juli)
2 Denver-Moab
3. Moab.
4. Moab-Monument Valley
5. Monument Valley
6. Monument Vallet-Zion
7. Zion-Grand Canyon
8. Grand Canyon
9. Grand Canyon-Las Vegas
10. Las Vegas
11. Las Vegas - Death Valley
12. Death Valley
13. Death Valley - Seqoia
14. Seqoia - Yosemite
15. Yosemite
16. Yosemite - San francisco (19 juli)
17. San Francisco (20 juli)
18 . ? (21 juli)
19. ? (22 juli)
20. ? (23 juli)
21. Los Angeles - Amsterdam (24 juli)
Inderdaad erg lang bij MV....eigenlijk heb je het daar in een goeie halve dag wel gezien,dus daar zou ik eens over nadenken en b.v. een dag Zion extra pakken.
Sorry dat ik zo heerlijk offtopic ga reageren, maar in dit Sint Oedenrode-topic moet ik natuurlijk ook even melden dat ik oorspronkelijk ook daar vandaan kom
Heb er tot m'n 24ste gewoond en woon nu toch al weer twee jaartjes in Den Bosch.
Ik kan me alleen geen Marianne en Rudy herinneren. Dat wil zeggen, ik ken wel een Marianne, maar zij is rond de 25 jaar en geen 22
Grappig dat er stiekem zo veel Rooise mensen op dit forum zitten!
Wij hebben inderdaad de kaartjes voor Alcatraz al besteld, dit omdat we op het forum hebben begrepen dat deze ooit uitverkocht konden zijn. Wij hebben kaartjes voor overdag, we gaan 's avonds ook een keer naar de wedstrijd van de San Francisco Giants.
Jammer dat de NBA wedstrijden dan al zijn afgelopen, daar was ik nog liever heen gegaan.
Veel plezier alvast, voor jullie is het al helemaal aftellen. Mooie route overigens! Mss tot 19 juli...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.