Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Helaas is SW voor zover ik weet wel de enige, alle andere vragen een fee per tas/koffer daar is alleen de carry-on nog gratis.
En bij Southwest krijg je onderweg een gratis niet alcoholisch drankje met pinda's.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wij stappen liever in Europa over omdat wij niet graag in de rij staan bij immigrations wetende dat je nog een vlucht moet halen (stress).
Wij staan gewoon op het gemak in de rij want de huurauto loopt niet weg.
Dus zo zie je, iedereen verschilt daarin.
Wij staan gewoon op het gemak in de rij want de huurauto loopt niet weg.
Dus zo zie je, iedereen verschilt daarin.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Aangezien je volgens mij belgisch bent eerst even de vraag wat je bedoeld met reispas? Bedoel je daarmee een paspoort dan lijkt het mij handig dat je die hebt vooraleer je een reis boekt. Bij sommige sites moet je namelijk je paspoortgegevens bij de boeking opgeven. ESTA kan tot uiterlijk 72uur voor vertrek, maar ik doe regel dat 2 weken voor vertrek eigenlijk altijd al.Zodadelijk of morgen tickets boeken, nu vraag ik mij wel iets af, is het wel verstandig om de tickets te boeken voordat je een reispas en ESTA-toestemming in bezitting hebt? Ik reis met mijn zoon die tegen dan 16 jaar is, hij is in een ander land geboren maar woont in belgië en zijn nationaliteit is ook Belg. Gaat dit een probleem vormen?
Als u zoon een belgisch paspoort heeft moet het geen probleem zijn daarop te reizen!
-
- Amerika-ontdekker
Oke bedankt! hotel en vliegtickets zijn ondertussen al geboekt! Paspoort ga ik binnen een maandje aanvragen.
Hallo allemaal,
Aangezien ik hier af en toe tickets voorbij zie komen met best aardige prijzen wil ik graag jullie hulp eens inschakelen. Wij zijn op zoek naar tickets voor deze zomer. We weten dat de tickets in de zomer flink wat hoger zijn, maar afgelopen zomer hebben wij tickets naar de westkust van 800 euro kunnen bemachtigen dus dat willen we dit jaar het liefst ook. Het liefst nog minder natuurlijk, vooral omdat we nu aan de oostkust zitten en je dus zou denken dat het goedkoper is, omdat je minder ver hoeft te vliegen.
Zou iemand eens kunnen kijken of jullie iets goedkoops kunnen vinden? Vertrek 10-07 naar Boston en terug op 01-08 vanuit Washington. Het liefst vanaf Amsterdam uiteraard, maar wanneer Brussel een stuk goedkoper is dan is dat uiteraard ook een optie. Zelf hebben we nog niets kunnen vinden dat in de buurt komt. Icelandair af en toe, maar dat is een maatschappij waar we liever niet mee vliegen. Verder maakt het ons niet zo veel uit. We zitten helaas wel aan deze specifieke dagen gebonden. 1 dag later vertek is mogelijk, maar meerdere ook niet. Eerder vertrekken is helaas ook niet mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie moeite!
Aangezien ik hier af en toe tickets voorbij zie komen met best aardige prijzen wil ik graag jullie hulp eens inschakelen. Wij zijn op zoek naar tickets voor deze zomer. We weten dat de tickets in de zomer flink wat hoger zijn, maar afgelopen zomer hebben wij tickets naar de westkust van 800 euro kunnen bemachtigen dus dat willen we dit jaar het liefst ook. Het liefst nog minder natuurlijk, vooral omdat we nu aan de oostkust zitten en je dus zou denken dat het goedkoper is, omdat je minder ver hoeft te vliegen.
Zou iemand eens kunnen kijken of jullie iets goedkoops kunnen vinden? Vertrek 10-07 naar Boston en terug op 01-08 vanuit Washington. Het liefst vanaf Amsterdam uiteraard, maar wanneer Brussel een stuk goedkoper is dan is dat uiteraard ook een optie. Zelf hebben we nog niets kunnen vinden dat in de buurt komt. Icelandair af en toe, maar dat is een maatschappij waar we liever niet mee vliegen. Verder maakt het ons niet zo veel uit. We zitten helaas wel aan deze specifieke dagen gebonden. 1 dag later vertek is mogelijk, maar meerdere ook niet. Eerder vertrekken is helaas ook niet mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie moeite!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Enige wat ik vaak voorbij heb zien komen is Brussel - New York. Is dat geen alternatief ? Dan auto huren, of de trein, maar dan vlieg je wel goedkoop (met Brussels Airlines). Met Boston en Washington zit je wel 'in de buurt' natuurlijk.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Daar hebben wij ook al naar gekeken inderdaad. Op de site van Brussel Airlines zelf kom je op onze dagen op 1068pp uit. Dus dat is helaas ook geen optie. Toch bedankt!
Waarom wil je niet met IcelandAir vliegen?
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Als Washington geen must is, of een extra reisje naar New York geen bezwaar zou je Air lingus kunnen proberen.
Die zitten op 770 voor die data. Terugvliegen vanaf Washington kan wel, maar dan moet je nog een enkeltje DUB-AMS erbij nemen.
Of je moet telefonisch even kijken of je wel retour vanaf Washington kunt komen. Die vlucht eindigt vlgs. de website in Dublin.
Die zitten op 770 voor die data. Terugvliegen vanaf Washington kan wel, maar dan moet je nog een enkeltje DUB-AMS erbij nemen.
Of je moet telefonisch even kijken of je wel retour vanaf Washington kunt komen. Die vlucht eindigt vlgs. de website in Dublin.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Kijk, dat is super! Dankje wel! New York gaan we sowieso heen, maar dan moeten we onze reis iets omgooien. Voor deze prijs doen we dat graag. We gaan nog even wat extra informatie over Aer Lingus opzoeken en dan gaan we dit misschien wel boeken.
Harstikke bedankt voor je hulp!
Harstikke bedankt voor je hulp!
Even iets grappigs. Op de ba.com site
Vlucht: 3 sep LHR-LAX - 21 sept PHX-LHR £ 1,142.52 (2 personen)
vlucht 3 sep LHR-LAX - 21 sept PHX-AMS £ 1,068.34 (2 personen)
Let op prijzen in ponden, toch apart, je vliegt vaker en verder en toch ben je goedkoper uit
Denk dat we voor eerder besproken vluchtschema gaan. Dus 2 aparte boekingen alleen gaan we de dag ervoor al naar Londen.
Paar uurtjes Londen meepakken, airport hotel en de volgende dag relax vanaf Londen naar LA.
Vlucht: 3 sep LHR-LAX - 21 sept PHX-LHR £ 1,142.52 (2 personen)
vlucht 3 sep LHR-LAX - 21 sept PHX-AMS £ 1,068.34 (2 personen)
Let op prijzen in ponden, toch apart, je vliegt vaker en verder en toch ben je goedkoper uit

Denk dat we voor eerder besproken vluchtschema gaan. Dus 2 aparte boekingen alleen gaan we de dag ervoor al naar Londen.
Paar uurtjes Londen meepakken, airport hotel en de volgende dag relax vanaf Londen naar LA.
Ja, vond ik ook. En dan mag het ook gezegd worden he? Ben benieuwd wanneer we het geld gaan terug krijgen - het kan een week tot enkele maanden duren (maar iemand hier op he tforum had rechtstreeks bij klm geboekt en het op een week of 2 terug gekregen, dacht ik).PSVwally schreef:goede service dan !!Goed nieuws gekregen van Cheaptickets: er wordt een restitutie aangevraagd voor onze boeking en er worden hiervoor geen kosten aangerekend!![]()
Nieuwe boeking dan ook terug bij cheaptickets gedaan - 1020euro voor 2 pp (dus een 50euro duurder dan de originele boeking):
heen Brussel Lissabon TP 607 14/05/12 11:40 14/05/12 13:25
heen Lissabon Miami, fl TP 113 14/05/12 16:30 14/05/12 21:00
terug Miami, fl Lissabon TP 112 01/06/12 16:45 02/06/12 06:00
terug Lissabon Brussel TP 606 02/06/12 07:10 02/06/12 10:55
Komt veel vaker voor. Zo vliegen wij met KLM op de terugweg nog even van Ams naar Brussel en kregen daarvoor een korting van EUR 250, 40% dus. Ook kun je nu bijvoorbeeld met Iberia naar Johannesburg vliegen voor EUR 330. Vertrek vanaf Brussel en terug op Amsterdam of andersom.Hinko schreef:Even iets grappigs. Op de ba.com site
Let op prijzen in ponden, toch apart, je vliegt vaker en verder en toch ben je goedkoper uit![]()
- ronaldstark
- Amerikafan
was al een hele tijd aan het zoeken naar een retourticket KLM naar Toronto in augustus 2012 en retour via Halifax in sept 2012, en vandaag ineens waren de tickets bij KLM 70 euro per persoon goedkoper. Ze zaten al een hele tijd op hetzelfde bedrag, maar vandaag ineens een stuk lager. Het zoeken maar gestopt en rechtstreeks bij KLM geboekt.
misschien een tip voor anderen.
Ronald
misschien een tip voor anderen.
Ronald
Ik ben voor iemand anders bezig met tickets naar Afrika, maar dan vanuit Antwerpen. Hoe werkt dat. Klopt het dat zij een avond eerder vanuit Antwerpen naar Amsterdam moeten (dat geeft Dreizen aan), dan overnachten in Amsterdam (wordt dat gekontroleerd want ze wonen z'n 45 km van Amsterdam) en de volgende dag moeten ze zich melden op Schiphol. Maakt de tijd uit van waarop je vertrek uit Antwerpen en moet je je bagage laten zien (en desnoods mag er ook 1 gaan ipv 2). Ik snap dat op de terugreis het allemaal niet te kontroleren valt en je vanaf Amsterdam je gewoon naar huis kunt gaan.Wie helpt me? Bedankt
Is al een topic over. Je moet naar Antwerpen en officieel ook een gestempeld ticket. Vorig jaar ook gedaan. 's Avonds de reis met de Thalys. Treinticket wel met zijn tweeën opgehaald en een persoon per trein naar Rotterdam en de ander per auto. Toen naar huis en de volgende dag naar Schiphol voor de vlucht naar JNB. Thuis inchecken niet mogelijk, moet echt aan de balie. Om de treintickets werd niet gevraagd, vermoedelijk wordt in Antwerpen geregistreerd dat je ze hebt afgehaald. Risico van no-show kun je niet lopen. Je moet dus wel even wat moeite doen voor het geld wat je bespaart.
hallo,
ik kan een goedkope vlucht boeken met KLM naar Phoenix, overstap Atlanta maar ik heb hier maar één uur tijd. Is dit voldoende voor migrations enz.. ?
Wat als je de vlucht mist ? mag je dan zonder bij te betalen op de volgende ?
De vlucht wordt wel verzorgd door Delta Airlines staat er bij, heb je hier voldoende beenruimte ? en mits ik via KLM boek is de bemanning dan nederlands ?
Hoe zit dat allemaal juist, heb nog nooit op Amerika gevolgen...
ik kan een goedkope vlucht boeken met KLM naar Phoenix, overstap Atlanta maar ik heb hier maar één uur tijd. Is dit voldoende voor migrations enz.. ?
Wat als je de vlucht mist ? mag je dan zonder bij te betalen op de volgende ?
De vlucht wordt wel verzorgd door Delta Airlines staat er bij, heb je hier voldoende beenruimte ? en mits ik via KLM boek is de bemanning dan nederlands ?
Hoe zit dat allemaal juist, heb nog nooit op Amerika gevolgen...
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Delta is een prima Maatschappij, al gaat mijn voorkeur naar United.
De crew van Delta is half amerikaans, Half nederlands.
Beenruimte bij Delta vind ik erg weinig.. (muv businessclass)
1 uur overstap tijd... Hopen dat je niet tijdens de vakantie periode reist, want dan ishet erg krap allemaal.
Ik zeg altijd probeer om en de nabij 3 uur te plannen voor je 1e overstap in de USA,
Zeker als je voor de 1e keer naar de USA gaat.
Maar 1 uur is haalbaar, mits je niet te veel oponthoud hebt bij de immigrations en de security check...
anders word je op de volgende vlucht geboekt... mits er ruimte is.
Nu heb ik de ervaring dat Atlanta meestal wel een vlotte overstap plaats is.
De crew van Delta is half amerikaans, Half nederlands.
Beenruimte bij Delta vind ik erg weinig.. (muv businessclass)
1 uur overstap tijd... Hopen dat je niet tijdens de vakantie periode reist, want dan ishet erg krap allemaal.
Ik zeg altijd probeer om en de nabij 3 uur te plannen voor je 1e overstap in de USA,
Zeker als je voor de 1e keer naar de USA gaat.
Maar 1 uur is haalbaar, mits je niet te veel oponthoud hebt bij de immigrations en de security check...
anders word je op de volgende vlucht geboekt... mits er ruimte is.
Nu heb ik de ervaring dat Atlanta meestal wel een vlotte overstap plaats is.
Laatst gewijzigd door markgoestoamerica op 20 jan 2012, 11:50, 2 keer totaal gewijzigd.
If you can dream it...
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
De meeste mensen raden toch minstens 2 uur aan voor een overstap in de USA. Je moet al maar een half uur vertraging hebben, dan red je het niet met een uur. Nu schijnt Atlanta wel vlot te gaan en zou er in juni een nieuwe internationale terminal open gaan dus wie weet dat het allemaal wel lukt. Ik zou in ieder geval nooit een vlucht boeken met zo weinig overstaptijd. Is er geen latere vlucht naar Phoenix?
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties