Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de AllesAmerika.com stickers (topic uit 2006)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier nog niks... Hoop dat het nog tijdig hier zal zijn, want we vertrekken op vakantie en er komt niemand onze brievenbus leegmaken (én we hebben ook nog wat extra's besteld...)...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sandy maakt niets uit hoor, ik heb ze ook "nog" niet besteld. Ik kan me niet voorstellen dat we vele amerikanen hier op het forum willen die geen Nederlands praten
Misschien ook tijd voor een "AllAmerica" website
(helaas is de allamerica.com al gelinkt naar head2head)
Markro, erg lachen zeg dat T-shirt, is dat zo'n 'doe het zelf' systeem of heb je het ergens laten drukken?
Richard

Markro, erg lachen zeg dat T-shirt, is dat zo'n 'doe het zelf' systeem of heb je het ergens laten drukken?
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Toen Dennis met de aankondiging kwam voor het kunnen bestellen van de stickers, heb ik het logo gedownload en het kwam meteen in mij op, dat het wel leuk zou zijn om het op een T-shirt te laten printen.rperre schreef:Markro, erg lachen zeg dat T-shirt, is dat zo'n 'doe het zelf' systeem of heb je het ergens laten drukken?
Ik heb het digitale bestand van het logo op een CD gebrand en ben er mee naar een fotozaak bij ons in de buurt gegaan, die juist reclame maakte met het laten printen van een shirt met een eigen foto. Dat kon ook met dit logo.
In de fotozaak werd mijn CD in de computer gedaan, het bestand naar een kleurenprinter gestuurd, waarop de afbeelding in spiegelbeeld op een speciaal vel papier werd geprint.
Door middel van warmte en (pers)druk werd het logo van het printerpapier overgezet op het T-shirt.
Klaar terwijl ik er op wachtte en voor maar EUR 10,00 heb ik er een uniek shirt bij.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze zijn toegekomen. En ook die plaat die ik er bij besteld had (Complaint Department. Take a number). Leuk!kastelke schreef:Hier nog niks... Hoop dat het nog tijdig hier zal zijn, want we vertrekken op vakantie en er komt niemand onze brievenbus leegmaken (én we hebben ook nog wat extra's besteld...)...
Elke
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Vandaag toch nog aangekomen in Mariahout! Bedankt!michelly schreef:Niet in MariahoutDennis schreef: Je kunt de stickers straks overal in Nederland en België bewonderen. Bijvoorbeeld in... Den Bosch, Hilversum, Brunssum, Peer (B), Venlo, West Grafdijk, Bemmel, Beesd, Herkingen, IJmuiden, Wijchen, Schagen, Gouda, Nuenen, Linden (B), Dessel (B), Wijk bij Duurstede, Zevenaar, Almere, Mierlo, Biggekerke, Goes, Susteren, Budel, Apeldoorn, Amersfoort, Schiedam, Harmelen, Houten, Kasterlee (B), Nijlen (B), De Bilt, IJhorst, Delft, Haren, Lelystad, Schoten (B), Amsterdam, Dordrecht, Assen, Geldrop, Breukelen, Heerenveen, Lunteren, Roermond, Enter, Dalfsen, Enschede, Kaatsheuvel, Roosendaal, Dudzele (B), Deurne, en Stroe.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jasmino schreef:rene.jager schreef:Ik rijd elke dag tussen Dronten en en Amersfoort ...![]()
Van baan veranderd, René? Ik dacht dat jij in Lelystad werkte.......

Was inderdaad dáár ergens in de polder. Almere om precies te zijn. Nu inderdaad Amersfoort.
Zal binnenkort ook een foto proberen te maken van een leuke plek met een van de stickers. Met andere woorden ook hier zijn ze dus binnen

-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Zo langzamerhand is heel Nederland vertegenwoordigd! Naast Mariahout (inderdaad - was ik bijna vergeten) nu ook nog Diessen, Yerseke, Rotterdam, Kuinre, Raamsdonksveer, Tiel, Alkmaar, Amstenrade, Huizen, Dalfssen, Velserbroek en Maassluis.
Ik ben benieuwd of jullie elkaar onderweg tegenkomen, met zoveel verschillende stickers dwars door heel Nederland verspreid. Tenminste, als je hem op je auto plakt! Ik werkte eens voor een bedrijf waarvan zo'n 100 auto's over heel Nederland verspreid rondreden met bedrijfsstickers erop en ik stond er verbaasd over hoe vaak ik er eentje tegenkwam. (Ik maakte best veel kilometers, maar dan toch!)
Ik ben benieuwd of jullie elkaar onderweg tegenkomen, met zoveel verschillende stickers dwars door heel Nederland verspreid. Tenminste, als je hem op je auto plakt! Ik werkte eens voor een bedrijf waarvan zo'n 100 auto's over heel Nederland verspreid rondreden met bedrijfsstickers erop en ik stond er verbaasd over hoe vaak ik er eentje tegenkwam. (Ik maakte best veel kilometers, maar dan toch!)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is zoiets hier in Nederland ook te krijgen? Ik wil de sticker namelijk niet aan de buitenkant aan de auto plakken, of.... is dat wel makkelijk te verwijderen zonder dat er na verloop van tijd onverwijderbare lijmresten achterblijven??Loek schreef:
Je kunt in de US in een hobby winkel wat "magnetic backing" kopen, de sticker op de magnetic backing plakken en de overbodige randjes van de backing wegknippen. Nu heb je een magnetische sticker die je op je huurauto kunt "plakken". Ik doe dat ook met mijn NL sitckers op mijn eigen auto hier, dan kan ik ze af en toe ergens anders "plakken".
Wie het weet mag het zeggen

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oké, bedankt voor de tip Dennis. In dat geval plak ik 'm gewoon aan de buitenkant van de auto.Dennis schreef:Rene: met een föhn schijn je veel stickers te kunnen verwijderen; zelfs het Toyota-logo kwam er in zeker één geval vanaf (tip van een ex-collega).
Marloes: ze zijn er nog, maar niet echt veel meer. Je kunt nog bestellen, maar ik verwacht dat ze binnenkort allemaal op zijn.