Geen check is zelfs onmogelijk. Druist tegen alles in wat met vliegveiligheid heeft te maken. Als je bij je ruimbagage bent geweest krijg je een check. Als dit niet gebeurt zou ik Alberto Stegeman bellen dat je een mooie "scoop" hebt!Ebelix schreef:Geen check is wel vreemd. Dat betekend immers dat je van alles uit je bagage kan halen en zo de terminal inlopen. Tot op heden altijd meegemaakt dat je na het afgeven van je bagage weer door de poortjes moet om te zien of je gevaarlijke spullen en/of vloeistoffen bij je hebt. Ook op Washington.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wanneer ga je precies vliegen? Ik heb een vlucht bij continental geboekt en in de iternerary die ik via mail kreeg staan wel vlucht en overstapgegevens. 2 jaar geleden via WTC geboekt en ook daar alle gegevens. Ik weet niet via welk reisbureau je geboekt hebt, maar ze moeten dat in principe gewoon geven. Of zijn de vluchttijden onder voorbehoud?
Als je op dulles van terminal moet wisselen kan het wel wat langer duren. Is best een groot vliegveld.
Als je op dulles van terminal moet wisselen kan het wel wat langer duren. Is best een groot vliegveld.
Heeft iemand nog een idee of British Airways met betere tarieven voor de zomervakantie komt? Ik vind € 505,- voor een retourtje Chicago of New York ook aantrekkelijk.
Zou best kunnen dat de goedkope tarieven al op zijn. 

We hebben een email gekregen van neckermann met de bevestiging van de vluchten.
We vliegen op 3 juli 2012 BRU-WAS UA951 van 12u10-14u23.In washington de UA967 van 17u35-19u48.
Leve jetlag!!!
We vliegen op 3 juli 2012 BRU-WAS UA951 van 12u10-14u23.In washington de UA967 van 17u35-19u48.
Leve jetlag!!!
Vertrek met United is boeing 777. De rijen zijn 3-3-3
Met Delta is boeing 767. Rijen 2-3-2
Nadeel United is dat er dan altijd een vreemde naast je zit, voor een vlucht van 10 uur vind ik dit niet zo leuk.
Prijs is zelfde, iemand enige voorkeur en waarom ?
Met Delta is boeing 767. Rijen 2-3-2
Nadeel United is dat er dan altijd een vreemde naast je zit, voor een vlucht van 10 uur vind ik dit niet zo leuk.
Prijs is zelfde, iemand enige voorkeur en waarom ?
Misschien vind die ene persoon het ook niet leuk om naast jou te zitten.Dana schreef: Nadeel United is dat er dan altijd een vreemde naast je zit, voor een vlucht van 10 uur vind ik dit niet zo leuk.?
dat zou best kunnen als hij ziet wat een vliegangst ik heb, ocharme die mens, maar als ik er wil komen
ga ik toch moeten doorbijten, te voet is een beetje ver
ga ik toch moeten doorbijten, te voet is een beetje ver

- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij delta heb je tegenwoordig GoGo... (wifi on board) maar ik vind de crew altijd zo nors...
United is veel vriendelijker
Daarnaast is Washinton een van de 5 thuishavens van United dus prefered gates connections. (overstappen dicht bij elkaar)
United is veel vriendelijker
Daarnaast is Washinton een van de 5 thuishavens van United dus prefered gates connections. (overstappen dicht bij elkaar)
If you can dream it...
Vertrek: 7 Juli - terugkomst 27 Juli - Brussel - New York JFK € 480,- voor een retour in het hoogseizoen! Net geboekt! Let op, Aer Lingus heeft een promotie en +- 4 stoelen per vlucht nog maar beschikbaar.mtl schreef:Zou best kunnen dat de goedkope tarieven al op zijn.
Is dit een goedkope deal?

- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat zijn nog eens prijzen!
En in het hoogseizoen dan ook nog eens!
En in het hoogseizoen dan ook nog eens!
If you can dream it...
Goedkoper dan in het laagseizoen met KLM's werelddealweken die beginnen bij € 499,-.... Nu nog een route uitzoeken
.

Wij betalen klop 1000 euro voor de vlucht.Heen LA en terug uit SF.
Van vliegangst gesproken , hoe ik dat ga rond komen weet ik ook niet.Ik zweet me te pletter als ik 4 u naar Marokko vlieg.Pffff maar als je droom wil moet je hem achterna ,al dan niet met schrik
Van vliegangst gesproken , hoe ik dat ga rond komen weet ik ook niet.Ik zweet me te pletter als ik 4 u naar Marokko vlieg.Pffff maar als je droom wil moet je hem achterna ,al dan niet met schrik
Een goede sterke slaappil slikken en lekker een paar uur slapen. Dan is de reis zo voorbij.
Wij hebben ook nu tickets. Ik heb 2 boekingen gedaan.
Eerste boeking: LHR-LAX en retour PHX-LHR-AMS. Voor 650 euro pp. Ik vind het mooie prijs met heerlijke tijden.
Tweede boeking: AMS-LHR. Voor 150 euro pp. Ik weet het dure tickets alleen dit express gedaan voor een betere aankomsttijd in Londen. (12.00) Pakken we meteen een citytrip Londen mee.
Totaal dus 800pp en dat is nog steeds 200 euro goedkoper dan 1 boeking met vertrek uit AMS.
We zijn tevreden.
Geboekt voor september op 20 januari via de website van BA.
Eerste boeking: LHR-LAX en retour PHX-LHR-AMS. Voor 650 euro pp. Ik vind het mooie prijs met heerlijke tijden.
Tweede boeking: AMS-LHR. Voor 150 euro pp. Ik weet het dure tickets alleen dit express gedaan voor een betere aankomsttijd in Londen. (12.00) Pakken we meteen een citytrip Londen mee.
Totaal dus 800pp en dat is nog steeds 200 euro goedkoper dan 1 boeking met vertrek uit AMS.
We zijn tevreden.
Geboekt voor september op 20 januari via de website van BA.
Yes!! Geboekt!!
Uiteindelijk een retourtje AMS - NY, voor 633 pp van 16 juli t/m 26 augustus.....met Air Lingus. Niet slecht, super vliegtijden en gewoon vanaf Schiphol
We blijven eerst een paar dagen in NY en zullen daar ook onze vriend van Queen Ristorante bezoeken (zie ons blog 2010, dag 2, 3 en 4). Na een paar dagen vertrekken we dan richting Denver. Die tickets moeten we nog boeken, maar dat heeft nog wel even tijd. Voor 2 personen rond de €400 retour, moet lukken. We kunnen ook nog met de Greyhound..... Al met al dus niet te klagen!
Ik ben blijijijijijijijijij!!!!!!
Saskia.
Uiteindelijk een retourtje AMS - NY, voor 633 pp van 16 juli t/m 26 augustus.....met Air Lingus. Niet slecht, super vliegtijden en gewoon vanaf Schiphol

We blijven eerst een paar dagen in NY en zullen daar ook onze vriend van Queen Ristorante bezoeken (zie ons blog 2010, dag 2, 3 en 4). Na een paar dagen vertrekken we dan richting Denver. Die tickets moeten we nog boeken, maar dat heeft nog wel even tijd. Voor 2 personen rond de €400 retour, moet lukken. We kunnen ook nog met de Greyhound..... Al met al dus niet te klagen!
Ik ben blijijijijijijijijij!!!!!!
Saskia.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Mooi hoor, voor midden in de zomer !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vond met Air lungus vluchten voor juli voor 490 euro!... hmmmm twijfel twijfel!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar