Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper parkeren bij MGM The Signature (Las Vegas)
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Camper parkeren bij MGM The Signature (Las Vegas)
In april zijn we twee dagen in Las Vegas en ik wil een kamer in het MGM The Signature boeken. We zijn met een camper (27") en ik vraag me af of ik die dan bij het hotel of daar in de buurt kan parkeren...
Hebben jullie hier ervaring mee?
Hebben jullie hier ervaring mee?
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
Re: Camper parkeren bij MGM The Signature (Las Vegas)
Bij de Signature is alleen een ondergrondse valetparking parkeergarage, dus het lijkt mij sterk dat daar campers terecht kunnen. Ik zou ze voor de zekerheid even bellen.
Denk inderdaad dat dit lastig wordt. Wij hebben in 2008 op de KOA Campground van Circus Circus gestaan. Prima camping, direct aan de strip. Misschien is dit het overwegen waard. Tenzij jullie persee in MGM willen slapen.
Groeten
Groeten
Bij excalibur hotel is een enorm open parkeerterrein waar je in principe vrij op kan rijden. Het is natuurlijk wel grond van het hotel maar als je een beetje achteraan parkeert zou dat
Moeten lukken denk ik. Er stonden 2 jaar geleden ook allerlei boten en andere aanhangwagens geparkeerd.
Mgm ligt schuin tegenover excalibur
Moeten lukken denk ik. Er stonden 2 jaar geleden ook allerlei boten en andere aanhangwagens geparkeerd.
Mgm ligt schuin tegenover excalibur
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
MGM heeft een afspraak met de overburen (Tropicana) voor campers, wel is het verstandig om even te bellen met MGM.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Q. Does MGM Grand offer free parking for hotel guests?
A. For your convenience, we offer free self-parking in our Main Parking Garage, as well as Valet Parking.
Oversize vehicle parking is also available for hotel guests. Please see Front Drive Associate for more information.
A. For your convenience, we offer free self-parking in our Main Parking Garage, as well as Valet Parking.
Oversize vehicle parking is also available for hotel guests. Please see Front Drive Associate for more information.
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik ga zo bellen met het hotel om na te vragen - dat is gewoon het slimst.
-> update! Net een hele vriendelijke dame gesproken bij MGM reserveringen. MGM Grand heeft een oversized parking lot en daar kan ik met de RV parkeren. Ik moet twee dagen vantevoren bellen zodat ik ben aangemeld en dan is het goed. Ik kon gelijk een voorkeur geven voor een kamer met balkon, tower 1 en strip view. Zelden zo goed geholpen!
-> update! Net een hele vriendelijke dame gesproken bij MGM reserveringen. MGM Grand heeft een oversized parking lot en daar kan ik met de RV parkeren. Ik moet twee dagen vantevoren bellen zodat ik ben aangemeld en dan is het goed. Ik kon gelijk een voorkeur geven voor een kamer met balkon, tower 1 en strip view. Zelden zo goed geholpen!
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1775 Weergaves