Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor reizen met kinderen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Tips voor reizen met kinderen
Hoi, wij hebben ondertussen ook al wat ervaringom met kleintjes te reizen. Wat autostoeltjes betreft zou ik in de Walmart een goedkope stoel gaan halen, dat hebben wij ook vorige reizen steeds gedaan, er zijn stoeltjes in alle prijsklassen. Ook de buggy hadden we mee, die vonden we handig om in de stad bv rond te kopen, maar onze baby draagzak van Ergo Carrier is het beste wat we tot nu toe mee hadden. Hij is klein, vouwt makkelijk op en neemt niet veel plaats in. En om in de parken of zelfs in de stad met rond te wandelen veel makkelijker dan de buggy natuurlijk ! Wel even op voorhand kindje aan de draagzak laten wennen. Toen onze dochters op hun leeftijd van 1.5 jaar mee waren ( 1e keer was Canada, 2e maal was de jonste 1.5 jaar in West USA). De vliegreis is inderdaad een ander paar mouwen, het duurt lang en mijn ervaring is dat de heenvlucht (was telkens overdag) vlotter verliep dan de terugreis, we vlogen nl terug tijdens de nacht en ipv te slapen, werden ze toch wel wat wakker gehouden van heen en weer geloop ed in het vliegtuig, op den duur zijn ze zo moe dat ze er vervelend van worden maar uiteindelijk vallen ze meestal wel in slaap. Wij namen steeds een rugzakje mee waarin spulletjes voor hen zaten, kleurboekjes, leesboekjes, sjabloontjes en hun favoriete knuffel en af en toe een snoepje als stilhoudertje. We hadden ook een apart schermke mee waarop ze hun eigen filmpjes konden kijken. Wat wel super was is dat onze oudste dochter bij de laatste overtoch blijkbaar inzag dat we het lastig hadden met de kleinste, want zij heeft de hele overtocht ex Denver flink in de zetel naar de schermpjes in het vliegtuig zitten kijken ! Met boze blikken van medepassagiers heb ik nog geen ervaring gehad, integendeel, er werd veeleer gezegd dat we zulke flinke meiden hadden, terwijl ik dat niet altij helemaal vond ! 

Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Je kunt prima een eigen autostoel meenemen en inchecken. Je mag een Odd size luggage meenemen. Gewoon laten sealen op schiphol en klaar ben je.
Het is wel iets meer gesjouw tot aan het inchecken, maar je weet dat je moppie in ieder geval in een fijne stoel zit die je kent.
Wil je het makkelijk doen kan je het huren. Niet aan te raden want dat is duur of inderdaad even naar de Walmart gaan en eentje kopen. Moet je eerst wel met je moppie op schoot zitten en of je dat moet willen?
Buggy zeker meenemen tot aan de gate. Heb je er eentje waarin ze ook kan liggen? (rugleuning laten zakken?) Dat is wel ideaal dan.
Op schoot is lastig. 2009 zijn we met 4 volwassenen gegaan en ons zoontje van toen 20 maanden. Hij kon wat schootjes afwisselen en had de ruimte om voor de stoelen te spelen (family row) Maar ik had dat niet aangedurfd met ons dochtertje deze zomer (1,5 jaar) Die zit niet stil en ik was blij dat ik haar in haar eigen stoel vast kon zetten met CARES. Kon ze wiebelen wat ze wilde en lekker tv kijken.
Succes met maken van de keuzes!!
Het is wel iets meer gesjouw tot aan het inchecken, maar je weet dat je moppie in ieder geval in een fijne stoel zit die je kent.
Wil je het makkelijk doen kan je het huren. Niet aan te raden want dat is duur of inderdaad even naar de Walmart gaan en eentje kopen. Moet je eerst wel met je moppie op schoot zitten en of je dat moet willen?
Buggy zeker meenemen tot aan de gate. Heb je er eentje waarin ze ook kan liggen? (rugleuning laten zakken?) Dat is wel ideaal dan.
Op schoot is lastig. 2009 zijn we met 4 volwassenen gegaan en ons zoontje van toen 20 maanden. Hij kon wat schootjes afwisselen en had de ruimte om voor de stoelen te spelen (family row) Maar ik had dat niet aangedurfd met ons dochtertje deze zomer (1,5 jaar) Die zit niet stil en ik was blij dat ik haar in haar eigen stoel vast kon zetten met CARES. Kon ze wiebelen wat ze wilde en lekker tv kijken.
Succes met maken van de keuzes!!
Ik heb zelf een hekel aan het gesjouw met autostoeltjes. Als je het incheckt is het natuurlijk minder sjouwen, maar ik ben altijd bang dat er toch wat te ruw mee wordt omgesprongen, wat natuurlijk een risico is. Zelf hebben wij al meerdere keren een stoeltje gehuurd, is tot nu toe zeker in de VS goed bevallen, steeds prima stoeltjes, vrijwel nieuw. Kosten vallen best mee, meestal is het een bedrag per dag, maar met een maximum per huurperiode van $50-70. Voor dat geld kun je inderdaad hier ook een stoeltje kopen, maar dan zit je natuurlijk met een klein probleem als je je auto ophaalt en nog geen stoeltje hebt. Voor het gemak kies ik dan dus voor huren.
Wij gebruiken zelf ook altijd met name rug- en buikdragers, en daarnaast een compacte buggy. Zo'n grote kinderwagen moet je ook kwijt in je huurauto, dus daar moet je ook rekening mee houden. Ook zal zo'n grote wandelwagen wellicht als extra bagagestuk worden gerekend, en als je dochter op schoot gaat kun je al niet zo heel veel bagage meenemen, dus dan kan het een duur grapje worden. Vraag dat dus even goed na bij de maatschappij waarmee je vliegt.
Wij gebruiken zelf ook altijd met name rug- en buikdragers, en daarnaast een compacte buggy. Zo'n grote kinderwagen moet je ook kwijt in je huurauto, dus daar moet je ook rekening mee houden. Ook zal zo'n grote wandelwagen wellicht als extra bagagestuk worden gerekend, en als je dochter op schoot gaat kun je al niet zo heel veel bagage meenemen, dus dan kan het een duur grapje worden. Vraag dat dus even goed na bij de maatschappij waarmee je vliegt.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Even op de schoot valt meestal nog wel mee ook. Telkens wij een camper huurder was er in wel een Walmart in de buurt. Veronderstel dat dat ook met de autoverhuurders zo is.
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hangt er denk ik ook een beetje af van waarop je vliegt. Wij vlogen 2011 op LAX, de 1e Walmart was wel dichtbij maar ook in de grootste tuigbuurt van LA.
Die hebben we dus maar overgeslagen.
Maar hoe je het wendt of keert.........er is altijd iets te regelen!
Ik hoop dat wij zsm de knoop door kunnen hakken en half mei ook vertrekken!

Maar hoe je het wendt of keert.........er is altijd iets te regelen!
Ik hoop dat wij zsm de knoop door kunnen hakken en half mei ook vertrekken!

- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties!
Ik vind de $70 huur voor een autostoeltje best veel... en kopen is lastig, want dan zit je weer met dat stukje van het vliegveld naar de Wal*Mart. Ik denk dat ik dan toch liever mijn eigen autostoeltje meeneem. Laten sealen is wel een goed idee, bedankt!
En wat betreft de buggy, we hebben een maclaren quest. Die kan wel in meerdere standen, maar niet helemaal plat. Maar goed, ze slaapt in de bugaboo ook alleen als ze écht heel erg moe is. Dat zal ze wellicht in de buggy ook wel doen.
En ja, 9 uur een kind op schoot houden is niet ideaal, maar we gaan het toch maar proberen. We zitten trouwens ook op de family row.
Ik vind de $70 huur voor een autostoeltje best veel... en kopen is lastig, want dan zit je weer met dat stukje van het vliegveld naar de Wal*Mart. Ik denk dat ik dan toch liever mijn eigen autostoeltje meeneem. Laten sealen is wel een goed idee, bedankt!
En wat betreft de buggy, we hebben een maclaren quest. Die kan wel in meerdere standen, maar niet helemaal plat. Maar goed, ze slaapt in de bugaboo ook alleen als ze écht heel erg moe is. Dat zal ze wellicht in de buggy ook wel doen.
En ja, 9 uur een kind op schoot houden is niet ideaal, maar we gaan het toch maar proberen. We zitten trouwens ook op de family row.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij vliegen dit jaar met onze 2 kinderen van 2 en 14 maanden en wij hebben 1 stoel en 1 kind op schoot. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Hoe boek je zo'n familierow? Wij vliegen met Delta en KLM en heb nergens gezien dat ik een familyrow kan kiezen
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Wellicht kun je even bellen met DL/KL? Wij hebben dat toen zelf ook gedaan en het was zo geregeld. Ik vond die rij echt heel prettig om te zitten met onze kleine meid!!!!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
De family row is de rij achter de gally. Dus achter de wc´s. Die hebben geen stoelen voor zich en meer ruimte om bijv ook dat babybedje op te hangen.
Kan je om vragen bij inchecken. Er zijn altijd mensen die deze plek reserveren, maar de mensen met kinderen hebben voorrang dus zeker vragen!! (anders even bellen met KLM)
Als ze echt moe zijn slapen ze wel in de buggy en anders ben je ervan verzekerd dat ze s'nachts goed slaapt! Ik neem aan dat je niet hele dagen op pad gaat maar ook dingen onderneemt waar jullie moppie wat aan heeft.
Ik zou zeggen Marjol, lekker je eigen autostoel inchecken. Lekker vertrouwd, vliegt gratis mee dus helemaal goed hoor!
Kan je om vragen bij inchecken. Er zijn altijd mensen die deze plek reserveren, maar de mensen met kinderen hebben voorrang dus zeker vragen!! (anders even bellen met KLM)
Als ze echt moe zijn slapen ze wel in de buggy en anders ben je ervan verzekerd dat ze s'nachts goed slaapt! Ik neem aan dat je niet hele dagen op pad gaat maar ook dingen onderneemt waar jullie moppie wat aan heeft.
Ik zou zeggen Marjol, lekker je eigen autostoel inchecken. Lekker vertrouwd, vliegt gratis mee dus helemaal goed hoor!
-
- Amerikakenner
ga morgen sowieso even bellen met delta. KLM heeft onze eerste vlucht verlaat waardoor we nu nog 1:20 uur hebben om over te stappen. Volgens KLM redden we dat makkelijk maar op de site van delta staat dat onze vlucht verlaat is en we wellicht de volgende vlucht gaan missen dus of we aub contact op willen nemen met ze. Ben benieuwd wat ze zeggen als ik bel. Kan ik gelijk informeren naar de beste stoelen enzo want word een beetje gek van al die verschillende info. Zou blij zijn als we in het vliegtuig zitten!!! Zag net op Delta nog maar 120 dagen
Iemand nog leuke tips voor cadeautje voor onderweg voor een 2 en een half jarige jongen?
Gr Laura

Iemand nog leuke tips voor cadeautje voor onderweg voor een 2 en een half jarige jongen?
Gr Laura
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou wat auto's meenemen waar hij helemaal gek van is. Cars of zo? Iets met batterijen die lang mee gaan, flink herrie maken zodat je je medepassagiers goed over hun plasje kan helpen
Grapje. Die van ons vond het rijden met de auto's over het tafeltje of op de grond of stoel (family row) erg leuk. Hij ging dan voor de stoel staan.
We hadden een eigen portable dvd mee zodat we zelf zijn lievelings dvd's konden opzetten en zo vaak konden draaien als hij wilde.
Verder wat stickerboeken (plak de sticker op de juiste plaats in het verhaal in het boek) Kleurboekje etc.
Ik zou zeggen: ga naar de Action!! Genoeg van dat spul waar je me moppie mee kunt vermaken.

Grapje. Die van ons vond het rijden met de auto's over het tafeltje of op de grond of stoel (family row) erg leuk. Hij ging dan voor de stoel staan.
We hadden een eigen portable dvd mee zodat we zelf zijn lievelings dvd's konden opzetten en zo vaak konden draaien als hij wilde.
Verder wat stickerboeken (plak de sticker op de juiste plaats in het verhaal in het boek) Kleurboekje etc.
Ik zou zeggen: ga naar de Action!! Genoeg van dat spul waar je me moppie mee kunt vermaken.

-
- Amerikakenner
wat voor portable dvd speler heb jij? Ik heb er 1 maar daar kan ik alleen maar met stroom mee kijken en die heb je toch niet in het vliegtuig?
- deeyore
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij zijn deze zomer naar New England geweest met onze toen bijna 2- jarige dochter. We hadden geen stoel voor haar geboekt, dus ze zat op schoot. Van slapen kwam daardoor vrij weinig, op de hele vlucht heeft ze hooguit een uurtje geslapen. Ze gedroeg zich prima en vermaakte zich met de Ipad en wat kleine cadeautjes die we meegenomen hadden.
Wij hadden de buggy mee en haar thuis al aan laten wennen. Hier slaapt ze er niet in, maar als ze echt moe zijn slapen ze overal en het voordeel is, dat ze eerder in het ritme zitten. Onze dochter had na 2 a 3 nachten het goede ritme te pakken.
Wat betreft de autostoel, wij hadden onze eigen autostoel meegenomen, kan je gewoon laten inchecken. Maar sealen is geen optie. Ze vertelden ons dat het plastic van de autostoel zou smelten. I.p. daarvan moesten we een speciale hoes/tas a€30,- kopen.
Wij hebben een sjorband meegenomen, omdat in de camper alleen 2-puntsgordels zijn en niet zoals in NL 3-puntsgordels. Met de sjorband kun je de stoel toch redelijk stevig vastzetten.
Als je met Delta vliegt moet je ook rekening houden dat kinderen geen e- ticket hebben, maar een ouderwets papieren ticket. Bij toeval kwamen we hier achter en Tioga Tours wist hier i.e.i. niks vanaf. Na een hoop heen en weer gebel en gemail hebben we uiteindelijk op de dag van vertrek op Schiphol het papieren ticket voor onze dochter gekregen. Je kan hierdoor ook niet al vantevoren online inchecken.
Misschien leuk om onze weblog te lezen van New England.
Wij hadden de buggy mee en haar thuis al aan laten wennen. Hier slaapt ze er niet in, maar als ze echt moe zijn slapen ze overal en het voordeel is, dat ze eerder in het ritme zitten. Onze dochter had na 2 a 3 nachten het goede ritme te pakken.
Wat betreft de autostoel, wij hadden onze eigen autostoel meegenomen, kan je gewoon laten inchecken. Maar sealen is geen optie. Ze vertelden ons dat het plastic van de autostoel zou smelten. I.p. daarvan moesten we een speciale hoes/tas a€30,- kopen.
Wij hebben een sjorband meegenomen, omdat in de camper alleen 2-puntsgordels zijn en niet zoals in NL 3-puntsgordels. Met de sjorband kun je de stoel toch redelijk stevig vastzetten.
Als je met Delta vliegt moet je ook rekening houden dat kinderen geen e- ticket hebben, maar een ouderwets papieren ticket. Bij toeval kwamen we hier achter en Tioga Tours wist hier i.e.i. niks vanaf. Na een hoop heen en weer gebel en gemail hebben we uiteindelijk op de dag van vertrek op Schiphol het papieren ticket voor onze dochter gekregen. Je kan hierdoor ook niet al vantevoren online inchecken.
Misschien leuk om onze weblog te lezen van New England.
-
- Amerikakenner
wij hebben de papieren ticket al thuis gekregen dus kunnen hopelijk gelijk inchecken, maar ik hoop dat we vriendelijker personeel hebben dan jullie!!!
Waren julie pas laat op het vliegveld omdat alle familyrows al vol waren?
gr. laura
Waren julie pas laat op het vliegveld omdat alle familyrows al vol waren?
gr. laura
- deeyore
- Amerikafan
We houden altijd 2 1/2 a 3 uur van te voren aan om op Schiphol te zijn. Vooral met een kleintje erbij is het fijn als je niet hoeft te haasten. Al met al duurde het toch even om het papieren ticket te krijgen en liepen we nadat we door de douane waren gelijk naar de gate. We stonden in een lange rij maar werden er vrij snel uitgepikt omdat we onze dochter bij ons hadden. Dat was weer een voordeel. Ook was het fijn dat je met kinderen het eerst in het vliegtuig mag, zo kan je je rustig installeren en heb je je handbagage in ieder geval in het opbergvak boven je hoofd.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ook gewoon van te voren kunnen inchecken bij KLM. Gewoon even bellen en het is geregeld. Toen hebben we ook meteen de family row laten vastleggen. Je moet er gewoon meteen snel bij zijn.
Er zullen wel meerdere gezinnen reizen die het op die rij hebben voorzien.
Mika heeft overigens op de grond in zijn slaapzak 2 uur liggen tukken, heerlijk! Waren de stewardessen niet zo blij mee, maar verboden het ook niet. Alsof dat kleine gordeltje wat de kinderen om krijgen voldoende helpt wanneer er wat gebeurd. Dat is zo'n afgang zo'n ding. Dus we hebben hem lekker op de grond laten slapen.
Je kunt je autostoel ook thuis in vuilniszakken stoppen. Ze scannen hem toch wel ter plaatse.
Wij zorgen er voor zeker 3 uur van te voren aanwezig te zijn. Lekker laat door de douane, je mag toch als eerste naar binnen. En je moet je afvragen of je als 1e naar binnen wilt........dan zitten ze nog langer in het vliegtuig. Allemaal keuzes!!
Er zullen wel meerdere gezinnen reizen die het op die rij hebben voorzien.
Mika heeft overigens op de grond in zijn slaapzak 2 uur liggen tukken, heerlijk! Waren de stewardessen niet zo blij mee, maar verboden het ook niet. Alsof dat kleine gordeltje wat de kinderen om krijgen voldoende helpt wanneer er wat gebeurd. Dat is zo'n afgang zo'n ding. Dus we hebben hem lekker op de grond laten slapen.
Je kunt je autostoel ook thuis in vuilniszakken stoppen. Ze scannen hem toch wel ter plaatse.
Wij zorgen er voor zeker 3 uur van te voren aanwezig te zijn. Lekker laat door de douane, je mag toch als eerste naar binnen. En je moet je afvragen of je als 1e naar binnen wilt........dan zitten ze nog langer in het vliegtuig. Allemaal keuzes!!

- deeyore
- Amerikafan
Gewoon even bellen en het is geregeld ging bij ons duidelijk niet op, helaas. Ook de familyrow was niet beschikbaar, aangezien jongere kinderen/baby's voorrang krijgen en er tijdens onze vlucht veel jonge kinderen waren. Je moet dus wel een beetje geluk hebben met dit soort dingen.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deeyore, bedankt voor de tip over het sealen.
Ik zal jullie reisverslag eens bekijken.
Wij hebben geen draagbare dvd speler, is dat echt een must?
We vliegen trouwens met British Airways en die staan bekend als de meest kindvriendelijke maatschappij. We konden meteen stoelen op de family row vastleggen en ze hebben speciale stoeltjes voor kinderen tussen 6 maanden en 2 jaar (max. 13 kilo) die je vast kunt klikken op een tafeltje op de family row. Leek ons wel handig, ben benieuwd of onze dochter dat ook vindt
Zo'n ding is het:

Ik zal jullie reisverslag eens bekijken.
Wij hebben geen draagbare dvd speler, is dat echt een must?
We vliegen trouwens met British Airways en die staan bekend als de meest kindvriendelijke maatschappij. We konden meteen stoelen op de family row vastleggen en ze hebben speciale stoeltjes voor kinderen tussen 6 maanden en 2 jaar (max. 13 kilo) die je vast kunt klikken op een tafeltje op de family row. Leek ons wel handig, ben benieuwd of onze dochter dat ook vindt

Zo'n ding is het:

-
- Amerikakenner
Heb net delta gesproken en wij konden een optie nemen op de family row maar ze konden hem niet vast leggen. Hij gaf het advies gewoon 3 uur van te voren op het vliegveld te zijn. Hoop dat dat klopt anders zitten ze dalijk van tevoren al allemaal vol.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat raar dat ze dat niet kunnen vastleggen hoor! Blijf het vreemd vinden.
Dat ziet er cool uit dat stoeltje! Die ken ik helemaal niet, leuk zeg!
Marjol, draagbare dvd speler is gewoon erg handig op bepaalde momenten. Als ze er even doorheen zitten, af te leiden etc. Het heeft ons meermaals uit de brand geholpen. Wellicht niet altijd pedagogisch maar dat zal me worst wezen.
We hebben ook wel eens in een leuk tentje gegeten en namen de dvd speler mee. (van te voren even opladen) Konden wij ook even rustig eten en de kinderen konden relaxen na een drukke dag in het park. Ondertussen hapten ze van alles naar binnen. Het is tenslotte voor ons allemaal vakantie.
Wij hebben toevallig net een nieuwe set gekocht omdat de de andere set stuk ging toen ik hem inplugde in de auto in USA. Ander voltage of zo, ik weet het niet maar hij pikte het niet. Wel even goed controleren dus.
Wij hebben een set van Lenco. Zit een strap bij om hem in de auto om de hoofdstel te bevestigen en snoer om op te laden. Maar je kunt ze ook prima los gebruiken omdat beide schermpjes een eigen oplader hebben voor in het stopcontact. Overigens kunnen ze beiden een eigen DVD kiezen en hoeven ze niet hetzelfde te kijken. Doppen op de kop en wij kunnen gewoon praten en muziek luisteren.
http://www.lencoshop.nl/catalog/lenco-d ... 67278.html
Kost wat, maar ze zijn echt super en de 'oude' doet het na 3 jaar nog steeds super! (uiteraard een andere dan ik heb opgeblazen in de auto
)
Dat ziet er cool uit dat stoeltje! Die ken ik helemaal niet, leuk zeg!
Marjol, draagbare dvd speler is gewoon erg handig op bepaalde momenten. Als ze er even doorheen zitten, af te leiden etc. Het heeft ons meermaals uit de brand geholpen. Wellicht niet altijd pedagogisch maar dat zal me worst wezen.
We hebben ook wel eens in een leuk tentje gegeten en namen de dvd speler mee. (van te voren even opladen) Konden wij ook even rustig eten en de kinderen konden relaxen na een drukke dag in het park. Ondertussen hapten ze van alles naar binnen. Het is tenslotte voor ons allemaal vakantie.
Wij hebben toevallig net een nieuwe set gekocht omdat de de andere set stuk ging toen ik hem inplugde in de auto in USA. Ander voltage of zo, ik weet het niet maar hij pikte het niet. Wel even goed controleren dus.
Wij hebben een set van Lenco. Zit een strap bij om hem in de auto om de hoofdstel te bevestigen en snoer om op te laden. Maar je kunt ze ook prima los gebruiken omdat beide schermpjes een eigen oplader hebben voor in het stopcontact. Overigens kunnen ze beiden een eigen DVD kiezen en hoeven ze niet hetzelfde te kijken. Doppen op de kop en wij kunnen gewoon praten en muziek luisteren.
http://www.lencoshop.nl/catalog/lenco-d ... 67278.html
Kost wat, maar ze zijn echt super en de 'oude' doet het na 3 jaar nog steeds super! (uiteraard een andere dan ik heb opgeblazen in de auto

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3531 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 19 Reacties