Ik vind het woord "afgegleden" hier nou niet echt een enorm positieve lading hebben hoor. Nu ben ik niet zo snel beledigd, maar ik vind dat we nou niet moeten gaan doen alsof mvdl precies weet hoe het zit in de VS, en wij allemaal maar met een roze bril op in een soort unicorn-rainbow-skittles land wonen ofzo, want dat is ook niet het geval. Hij vertelt zijn verhaal, en wij het onze, en daarbij heeft niemand "de" waarheid in pacht, maar is het wel van belang een balans te houden.mvdl schreef: Dat is precies mijn ervaring. Dat de VS zo afgegleden is op het gebied van IT is verbazingwekkend.
Mischien ga ik hier teveel op in, maar zoals ik al elders heb aangegeven, begin ik het echt niet leuk meer te vinden dat elke keer wanneer een NederAmerikaan iets probeert te nuanceren, wij te optimisch zijn, of dingen door een roze bril zien, of onze eigen keuze willen goedpraten, terwijl wanneer we een keer iets kritisch over Nederland aanhalen (en zelfs alleen als voorbeeld), dat meteen "geen vergelijk" mag zijn. Het is net alsof mijn mening (of de mening van welke andere NederAmerikaan dan ook) er niet meer toe doet.