Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York in mei 2012

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

New York in mei 2012

Bericht door tomaat85 »

Beste mede forummers,,,(bestaat dat woord?)..
Op 22 mei a.s. is mijn vriendin jarig en dat gaan we vieren in New York, lekker met zijn 2-tjes. We zijn er al vaker geweest maar krijgen er geen genoeg van. We willen 6 nachten, non-stop vliegen en op Manhattan zelf verblijven. Nu zit ik al een tijdje op de prijzen te letten maar krijg telkens als ik denk " dit is t, nu boeken" twijfel wappers of het wel de beste prijs is. Omdat ik weet dat de beste zoekers frequent op dit forum zitten zoek ik jullie steun...Ik heb geen ervaring met priceline oid..Op Ebookers kan ik 6 nachten met vlucht vinden rond de 1100 euro pp...ik zie domweg niets goedkopers..ook apart zoeken vindt ik t niet...
Dus de vraag, is er iemand die beter kan zoeken dan ik en me wil helpen?
Op voorhand dank :clap:
van 18 tot 24 mei a.s. (maar in ieder geval met de 22e als dag daar!)
6 nachten
rechstreeks en non-stop
Grote Amerika fan
tosca
Amerika-expert

Re: New York in mei 2012

Bericht door tosca »

Bij KLM beginnen vandaag de WerelddealWeken, ook BA krijgt nog een sale. Misschien zit daar iets leuks tussen?

Voor hotels kun je je misschien inlezen op Hotwire en Priceline? Hier kun je leuke winsten mee behalen!
Marl
Amerika-ontdekker

Bericht door Marl »

Ik ben ook aan het zoeken voor een week New York in mei, juni of juli.

Nu zijn de werelddealweken van KLM en kun je voor 500 euro per persoon vliegen. Ik denk dat dat het laagst is wat je kan krijgen. Wij willen alleen rechtstreeks vliegen en het liefst vanaf Amsterdam rn ik heb nog niks lagers kunnen vinden. De werelddealweken duren trouwens tot 30 januari.

Wij zijn vorig jaar ook naar New York geweest. Toen hadden we dus vliegtickets voor 500 euro en we hadden een apartenent gehuurd via www.airbnb.com Daar kun je ook kijken of je misschien iets goedkopers vind dan een hotel. Wij hadden een mooi apartement in de Upper West Side voor 800 euro voor een week.
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Wij hebben onze tickets ongeveer een maand geleden geboekt bij connections.be
We gaan van 11 mei t/m 26 mei (beginnend en eindigend in new york)
We betalen pp €444,- een dag er voor stonden ze er nog voor meer dan €600,- op en de dag daarna ook.
Gewoon iedere dag goed in de gaten houden (we vertrekken trouwens vanafbrussel)
Succes met zoeken.
Groetjes tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Bericht door Carly Cupcake »

Wij hadden vorig jaar via e-bookers geboekt. Vlucht + Hotel (gershwin, ergens tussen Empire state building en flatiron building in) ongeveer in dezelfde periode, ook eind mei. Dat was 2100 euro voor met z'n 2en voor 8 dagen. Misschien had het wel goedkoper gekunt, helemaal met die werelddeal weken van KLM, alleen hadden wij toen nog niet van priceline gehoord en we vonden de leukere hotels wel vrij duur!
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Geen idee waar je woont, maar mocht het niet te belachelijk ver zijn, dan zou ik toch effe een afspraak maken bij Jan Doets in Heerhugowaard.

Ik had het hele internet afgezocht, maar zij kwamen toch met prijzen aan die ik niet kon matchen.
Nou ja niet met die kwaliteit.
Ik kwam alleen aan hun prijzen als ik een hotel op long Island city zou nemen en een vlucht met een mega omweg.
Nu vliegen we direct en zitten we in een hotel vlak bij times square :)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik ben dan wel benieuwd wat jij betaald hebt? Want wanneer je voor 400/500 euro een ticket kan kopen en een leuke deal met Priceline vindt, ben je dan nog steeds duurder uit?
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Ik denk dat Thierry73 alleen complete pakketten heeft vergeleken, want zoals eerder opgemerkt, kun je voor $ 100 tot $120 in een 2 of 3* hotel op Manhattan verblijven, maar niet via een reisagent of rechtstreeks bij het hotel via internet :wink:

In een ander topic heeft iemand voor $ 560,- 6 nachten op Timessquare geboekt via Priceline :thumbup:
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

Ik ben eerst zelf op internet gaan zoeken.
Niet pakketten, maar losse vluchten en hotels en daar kwam ik gewoon niet goedkoop uit.
Was voor twee reizen, een in oktober vorig jaar en een eind april.
De directe vluchten kwamen heel duur uit en de goedkopere vluchten hadden belachelijke overstappen.
Meest logische leek nog reijkjavik, tot ik merkte dat de aansluitende vlucht pas de volgende dag vertrok :D

Nu was ik voor oktober ook heel laat met boeken, dus dat zal best hebben meegespeeld.
Voor Eind april had ik voor 5 mensen tickets en slaapplekken nodig.
Daar had ik wel iets voor rond gekeken, maar nog niet echt gezocht toen we naar het reisburo gingen.
Maar toen we daar toch zaten hebben we het meteen laten uitzoeken ;)
Uiteindelijk hebben we nu voor nog minder dan 575 euro pp een vlucht op newark en 3 overnachtingen vlak bij times square.
In oktober zaten we op iets meer dan 600, maar toen zijn we ook 5 nachten in NYC (zaten we wel eastside, niet erg ver van Grand Central) gebleven.

Voor April heb ik het dus niet meer los gezocht omdat de prijs daar gewoon goed was ;)
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Iedereen bedankt voor het meedenken. Na al jullie tips (priceline, airbnb, klm) gewogen te hebben met alle voor en tegens toch maar Ebookers gebruikt. Met de KLM, rechtstreeks en overnachten 6 nachten in The Mansfield (4* en 1100 pp). Dus nu hebben we rust :wink: Omdat we al vaker geweest zijn en de echte highlights kennen hebben we alle tijd om de wat minder bekende plekken te bezoeken. Maar ook om gewoon nog meer te genieten van wat de dag je brengt. Lekker slenteren, wat langer op een terrasje blijven zitten, niet weg hoeven te lopen bij een artiest in de metro omdat je ergens heen wil..o we hebben zin. Fietsen door Brooklyn, misschien toch aan de verleiding van Woodbury toegeven...Iemand de reis al eens per openbaar vervoer gemaakt..moet kunnen op het eerste gezicht. Ook willen we proberen een greeter te scoren. Vorig jaar is dit niet gelukt. Wie heeft een tip waarmee we onze kansen op een greeter kunnen vergroten? Wel al tickets voor het 911 memoriaal..
Voel je vrij om nog wat te posten als je nog een geheim van NY met ons wil delen hoor :wink:
Grote Amerika fan
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Klinkt goed, jullie deal.
Wij hebben de tickets voor de 9-11 memorial ook al beteld, en zojuist hebben we kaartjes voor een wedstrijd van de Ny yankees besteld voor 22 mei.
Ben echt benieuwd, dit is nu de 6e keer dat we naar amerika gaan en dit wilden we altijd al een keer meemaken.
Groetjes tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

tomaat85 schreef:Ook willen we proberen een greeter te scoren. Vorig jaar is dit niet gelukt. Wie heeft een tip waarmee we onze kansen op een greeter kunnen vergroten?
Ik denk gewoon zo vroeg mogelijk aanvragen. Wij hebben inmiddels 5 x een greeter aangevraagd (2x NY, 2x Chicago en 1x Toronto), dit alle keren ruim op tijd gedaan (sommige wel 8 maanden van tevoren) en alle keren is het gelukt. Misschien hebben wij geluk gehad, maar misschien komt het ook wel omdat we het zo vroeg geregeld hadden.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Tosca, dank voor je respons, we hebben het verzoek tot de greeter net gedaan...nu maar hopen dat het vroeg genoeg is...
Grote Amerika fan
johnnyboy3
Amerika-newbie

Bericht door johnnyboy3 »

Beste,

Zie ook eens de website Connections.

Johnny
Dirk-JanB
Amerika-newbie

Bericht door Dirk-JanB »

hallo!
TIP: http://www.orbitz.com, deze week geboekt: Zondag 20 mei, 2 personen, 4 nachten hotel Staybridge Suite Times Square (vrij luxe) en rechtstreekse KLM Vlucht:
€ 1885,- in totaal. Vond dit echt een supermooi prijsje!!
Succes er mee!

Gr. Dirk-Jan
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door E-line »

tamara21 schreef:Klinkt goed, jullie deal.
Wij hebben de tickets voor de 9-11 memorial ook al beteld, en zojuist hebben we kaartjes voor een wedstrijd van de Ny yankees besteld voor 22 mei.
Ben echt benieuwd, dit is nu de 6e keer dat we naar amerika gaan en dit wilden we altijd al een keer meemaken.
Groetjes tamara
Hoe hebben jullie de kaartjes voor de Yankees besteld?
Wij zijn er de 2e week van mei, maar via de website kunnen wij ze nog niet bestellen..
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Via Stubhub kun je wel al tickets bestellen. Stubhub is een officiële partner van de MLB, hier kunnen mensen hun seizoenkaarten per wedstrijd doorverkopen.
E-line
Amerikafan

Bericht door E-line »

tosca schreef:Via Stubhub kun je wel al tickets bestellen. Stubhub is een officiële partner van de MLB, hier kunnen mensen hun seizoenkaarten per wedstrijd doorverkopen.
Bedankt!! Ga meteen kaartjes bestellen :)
E-line
Amerikafan

Bericht door E-line »

Ik ga nu kaartjes bestellen; maar kan iemand mij vertellen of rij 1 of bv. rij 11 meer voor of achteraan is?
Dus beginnen ze vanaf achter te tellen, of vanaf de voorste rij? Ik kan het nergens op internet vinden..
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Meestal van voor naar achter. Soms kun je op de site van de ploeg een stadionoverzicht zien!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer