Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Joycenbs: route Denver - Los Angeles advies gevraagd
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Reis Joycenbs: route Denver - Los Angeles advies gevraagd
Goedemiddag,
Wij vertrekken op 5/5 voor de tweede keer naar het Zuid-Westen van de VS. Het startpunt is Denver en het eindpunt is Los Angeles. Wij hebben een voorlopige route opgezet en we zouden graag jullie advies vragen m.b.t. de route, tijdbesteding enz. We willen bewust aan het einde van de reis een langere tijd op 1 plek blijven aan de kust.
Wij horen graag jullie adviezen.
Groeten, Joyce
5/5 Aankomst Denver
6/5 Denver
7/5 Rocky Mountain National Park
8/5 Rocky Mountain National Park
9/5 Moab (eventueel hier nog een tussenstop?)
10/5 Moab
11/5 Capitol reef
12/5 Monument Valley
13/5 Page
14/5 Flagstaff
15/5 Las Vegas
16/5 Las Vegas
17/5 Joshua Tree
18/5 San Diego
19/5 San Diego (eventueel uitstap naar Mexico?)
20/5 San Diego
21/5 Laguna Beach
22/5 Santa Monica
23/5 Santa Monica
24/5 Santa Monica
25/5 Terugreis
Wij vertrekken op 5/5 voor de tweede keer naar het Zuid-Westen van de VS. Het startpunt is Denver en het eindpunt is Los Angeles. Wij hebben een voorlopige route opgezet en we zouden graag jullie advies vragen m.b.t. de route, tijdbesteding enz. We willen bewust aan het einde van de reis een langere tijd op 1 plek blijven aan de kust.
Wij horen graag jullie adviezen.
Groeten, Joyce
5/5 Aankomst Denver
6/5 Denver
7/5 Rocky Mountain National Park
8/5 Rocky Mountain National Park
9/5 Moab (eventueel hier nog een tussenstop?)
10/5 Moab
11/5 Capitol reef
12/5 Monument Valley
13/5 Page
14/5 Flagstaff
15/5 Las Vegas
16/5 Las Vegas
17/5 Joshua Tree
18/5 San Diego
19/5 San Diego (eventueel uitstap naar Mexico?)
20/5 San Diego
21/5 Laguna Beach
22/5 Santa Monica
23/5 Santa Monica
24/5 Santa Monica
25/5 Terugreis
Re: Reis Joycenbs: route Denver - Los Angeles advies gevraag
Hi
Trail Ridge rd in RMNP zal niet open gaan voor memorial day (eind mei) dus ik begrijp het bezoek aan dat NP niet.
Ik zou in ieder geval een dag aan Moab toevoegen en RMNP laten voor wat het is.
Van Torrey (Capitol reef) ga je naar Monument Valley en Page en daarna naar Grand Canyon NP neem ik aan. Flagstaff is dan niet goed voor een overnachting. (probeer in het NP te overnachten http://www.grandcanyonlodges.com )
Ik neem aan dat dat een bewuste keuze is want je mist nu ut12, Bryce en Zion. Maar je zal keuzes moeten maken.
Yeehaw
Trail Ridge rd in RMNP zal niet open gaan voor memorial day (eind mei) dus ik begrijp het bezoek aan dat NP niet.
Ik zou in ieder geval een dag aan Moab toevoegen en RMNP laten voor wat het is.
Van Torrey (Capitol reef) ga je naar Monument Valley en Page en daarna naar Grand Canyon NP neem ik aan. Flagstaff is dan niet goed voor een overnachting. (probeer in het NP te overnachten http://www.grandcanyonlodges.com )
Ik neem aan dat dat een bewuste keuze is want je mist nu ut12, Bryce en Zion. Maar je zal keuzes moeten maken.
Yeehaw
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waarom wil je in Flagstaff gaan zitten? Als je de hotels aan de rim evt te duur vind zou je de keus kunnen maken om in Tusayan te overnachten. Of wil je al een stukje rijden voor de volgende dag?
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reacties.
Bryce & Zion laten we inderdaad voor wat het is want daar zijn we vorig jaar al geweest.
De tip voor Grand Canyon lodges is ook erg leuk. We hebben nu flagstaff gekozen omdat dit inderdaad op de route richting Las Vegas ligt maar het is wel een leuk idee om dichter bij het park te overnachten aangezien we sowieso nog naar de Grand Canyon willen gaan.
Verder vroeg ik me af of het dan ipv naar RMNP te gaan een idee is om meer richting het zuiden te gaan langs Colorado Springs en Santa Fé?
Bryce & Zion laten we inderdaad voor wat het is want daar zijn we vorig jaar al geweest.
De tip voor Grand Canyon lodges is ook erg leuk. We hebben nu flagstaff gekozen omdat dit inderdaad op de route richting Las Vegas ligt maar het is wel een leuk idee om dichter bij het park te overnachten aangezien we sowieso nog naar de Grand Canyon willen gaan.
Verder vroeg ik me af of het dan ipv naar RMNP te gaan een idee is om meer richting het zuiden te gaan langs Colorado Springs en Santa Fé?
-
- Amerika-ontdekker
Een nieuwe vraag, is het een idee om het begin van de route te veranderen naar:
Denver
Dubois
Yellowstone National Park
Salt Lake City
Moab
Op het forum kom ik wisselende berichten tegen over Yellowstone in mei dus ik weet niet of dit een goed alternatief is?
Denver
Dubois
Yellowstone National Park
Salt Lake City
Moab
Op het forum kom ik wisselende berichten tegen over Yellowstone in mei dus ik weet niet of dit een goed alternatief is?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In Yellowstone zijn begin mei nog verschillende wegen afgesloten ook verschillende voorzieningen (hotels, campground, winkels) zijn nog gesloten.
Na een dag in Denver is het een goed idee om naar Moab te rijden. Je kan hier zelfs twee dagen over doen als je onderweg nog bv Glenwood Springs en Colorado National, Monument wil bezoeken. Wat je ook kan doen is via Nederland, CO rijden.
Van GCNP is Flagstaff een omweg naar Las Vegas. Neemt minstens een uur meer.
Van GCNP is Flagstaff een omweg naar Las Vegas. Neemt minstens een uur meer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2647 Weergaves
-
Laatste bericht door thebruins
-
- 28 Reacties