Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SFO: Alamo of National - ervaringen gevraagd
-
- Amerika-newbie
SFO: Alamo of National - ervaringen gevraagd
In juli 2012 maken we een rondreis met als start en einde SF. In aanmerking komt een Chevrolet Tahoe bij Usareisen.de. Ophalen op het vliegveld van SF. Wie heeft ervaring met Alamo of National in SFO.
Re: SFO: Alamo of National - ervaringen gevraagd
Alamo en National zijn feitelijk hetzelfde bedrijf. Met Alamo heb ik goede ervaringen op LAX, en ik denk dat het op SFO niet anders zal zijn. national zal daar weer niet veel van verschillen.
Alamo en National zijn zusterbedrijven. Alamo vondt ik in zowel San Francisco als Los Angeles prima. Bij National heb ik in New York en Las Vegas weleens auto's gehuurd en de ervaring bij National was net iets beter. Kortere wachttijd en de auto's leken in een betere en nieuwere staat te zijn. De prijs was toen maar een paar euro duurder als bij Alamo.
- john&ann
- Amerika-ontdekker
Wij zijn ook van plan om ee auto te huren via Usareisen.de Wij wonen in Duitsland dus houden we toch iets in eigen land 
Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met National. Usareisen is echt voordelig. Zelfs goedkoper dan met de korting van de ADAC (Duitse ANWB). Wij zijn van plan om een midsize SUV te huren voor onze reis van new york naar miami.

Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met National. Usareisen is echt voordelig. Zelfs goedkoper dan met de korting van de ADAC (Duitse ANWB). Wij zijn van plan om een midsize SUV te huren voor onze reis van new york naar miami.
Wij zijn reeds 2 maal met Alamo huurwagen rondgetrokken.
Vloot bestaat uit recente wagens. Geen problemen om toch nog te ruilen ter plaatse. Dit jaar hadden we een midsize SUV geboekt maar er was geen afscherming van de bagage ruimte voorzien en voor eventuele extra bagage ( na shoppen
) was de kofferrruimte toch krap. Probleemloos overgeschakeld naar een fullsize personenwagen.
Vriendelijke staf en goede service.
Scherpe prijzen, lagere prijzen worden moeilijk.
Bij Alamo geen drop off kost , bij National wel(250 US- $)
Vloot bestaat uit recente wagens. Geen problemen om toch nog te ruilen ter plaatse. Dit jaar hadden we een midsize SUV geboekt maar er was geen afscherming van de bagage ruimte voorzien en voor eventuele extra bagage ( na shoppen

Vriendelijke staf en goede service.
Scherpe prijzen, lagere prijzen worden moeilijk.
Bij Alamo geen drop off kost , bij National wel(250 US- $)
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben ook 'n Full SUV geboekt, via Holidaycars we gaan in Maaart 2012
San Francisco Airport ophalen drop in LAX
We hebben goede ervaringen met Alamo in S.F.
Wij hebben nu ook ALAMO, hun al diverse keren gemaild over wat we kunnen verwachten.
Hun antwoord:Full Size SUV.
The vehicles in this class include the Chevrolet Tahoe, Dodge Durango, Ford Expedition, GMC Yukon and Nissan Armada. These vehicles will all seat 7 people comfortably.
Ter plekke heb je meestal de mogelijkheid om uit deze auto's te kiezen, al naar gelang beschikbaar.
Aangezien we in Maart gaan, verwacht ik voldoende keuze.
Persoonlijk ga ik ook 't liefst voor de Chevi Tahoe, deze heeft de meeste ruimte !
Zie: http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... let_Tahoe/
Op deze site kun je alle auto's vergelijken !
San Francisco Airport ophalen drop in LAX
We hebben goede ervaringen met Alamo in S.F.
Wij hebben nu ook ALAMO, hun al diverse keren gemaild over wat we kunnen verwachten.
Hun antwoord:Full Size SUV.
The vehicles in this class include the Chevrolet Tahoe, Dodge Durango, Ford Expedition, GMC Yukon and Nissan Armada. These vehicles will all seat 7 people comfortably.
Ter plekke heb je meestal de mogelijkheid om uit deze auto's te kiezen, al naar gelang beschikbaar.
Aangezien we in Maart gaan, verwacht ik voldoende keuze.
Persoonlijk ga ik ook 't liefst voor de Chevi Tahoe, deze heeft de meeste ruimte !
Zie: http://usnews.rankingsandreviews.com/ca ... let_Tahoe/
Op deze site kun je alle auto's vergelijken !
Wij hebben (in 2008) bij Alamo gehuurd op SFO. Prima geregeld, kregen een splinternieuwe auto mee (nog niet eerder verhuurd). Eerste nacht werd een ruitje ingeslagen, en mochten we naar de dichtstbijzijnde locatie om de auto om te ruilen, met als resultaat een suv met 7 zitplaatsen en dvd schermpjes! We waren binnen 10 minuten klaar! Ik zou zo weer voor Alamo kiezen (als ze de underage fee weg zouden laten). Het kantoortje waar wij destijds de auto in moesten leveren was zowel van National als Alamo, dus dat zal hetzelfde zijn!
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Vorige zomer een midsize SUV gehuurd via usa-reisen met ophalen SFO bij alamo. Prima ervaring, mocht de wagen zelf uitkiezen. Aan de balie was het ook rustig, amper 5 minuten moeten aanschuiven.
Wij huurden met National vanaf Chicago en dit is uitstekend bevallen! Prima verhuurbedrijf maar minder locaties om onderweg even langs te gaan als het echt zou moeten. Voor ons was het de goedkoopste optie... helemaal omdat de drop off fee slechts 250 dollar (excl fee) was! Ook het tolsysteem werkt makkelijk en is goedkoop!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3364 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties