Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voor het eerst naar orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
brummie
Amerika-newbie

voor het eerst naar orlando

Bericht door brummie »

Hallo allemaal,

Wij willen in 2004 voor het eerst naar orlando heeft iemand tips voor ons,we willen een rondreis van 16 dagen maken zeker naar de disney parken heeft iemand ervaring met exit-reizen of americenestate.nl
In welke tijd van het jaar is de beste tijd,feb/mrt/july/aug of sep/okt.

hartelijk dank :(
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik heb geen ervaring met die reisbureaus, maar de beste tijd van de maanden hieronder zou ik feb/mrt vinden (maar wel buiten spring break). Het weer is dan lekker, niet te warm en de menigtes het minst.
Het slechtst is juli/augustus, want dan is het het drukst en het plakkerigste weer.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
pienewien
Amerika-ontdekker

Bericht door pienewien »

Hallo Brummie,

ik zag dat je bericht al redelijk oud is. Ben je al naar florida geweest? Zo ja, hoe is het bevallen, zo nee: wanneer ga je? Ik ben mij aan het oriënteren zoiets zomer 2005 te gaan doen (juli/aug. dus.........). Ik weet dat het er dan warm is, dus je moet je reisplanning goed samenstellen, lijkt me. Maar ik ben erg benieuwd naar je eventuele ervaringen!
gr.
moniqued
Amerika-newbie

Bericht door moniqued »

Het 2e reisburo is mij bekend. Americanestates, keurige mensen die je perfect en eerlijk heplen en voor het voordeligste gaan!

1e ken ik niet.

Gr Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer