Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw zangtalent...
Nieuw zangtalent...
Deze video kwam ik tegen. Is uit 'America's Got Talent' van afgelopen week.
De jongedame(Bianca Ryan) is pas 11 jaar, maar wat een geweldige stem.
:doublethumb:
http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e881113dRpjnnK
De jongedame(Bianca Ryan) is pas 11 jaar, maar wat een geweldige stem.
:doublethumb:
http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e881113dRpjnnK
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik heb die aflevering ook gezien, heel bijzonder! Die zal het ver schoppen, zelfs als het niet bij deze show is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Klonk erg goed ja. Als je niet beter wist dacht je dat er een stevige vrouw stond te zingen en te swingen ipv een klein meisje..
Wat is eigenlijk de regel in de USA wat betreft optredens van kinderen? In NL mag je als kind bijna niet optreden..
Wat is eigenlijk de regel in de USA wat betreft optredens van kinderen? In NL mag je als kind bijna niet optreden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dacht eerst dat hij ook nog ging zeggen 'change your color'.Marjol schreef:Dat jurylid ook: Change the hair, change the dress, change the shoes.. and you'll win this tournament
Ze zong alsof ze een grote forse donkere vrouw was. Heel veel Soul..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, inderdaad. En dan staat er zo'n blank meisje van elfNjit schreef:Dacht eerst dat hij ook nog ging zeggen 'change your color'.Marjol schreef:Dat jurylid ook: Change the hair, change the dress, change the shoes.. and you'll win this tournament
Ze zong alsof ze een grote forse donkere vrouw was. Heel veel Soul..

- Gerda&Lucas
- Amerikakenner
Wow dit is inderdaad unbelievable!!!! Mijn schoonzusje Taylor Mae zingt ook, maar voor deze dame hier op dit filmpje heb ik echt geen woorden voor, zo verschrikkelijk goed is deze meid!
onze blog - Bouwmanfamily
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikafan
ja grappig, ik in los angeles ook paar keer gezien [met Brandy in jury toch?]. Heb gehoord dat ze zoiets ook in NL gaan doen alleen dan alleen met zingen, dus niet zoals in Amerika dat je vanalles mag doen.
Ook wel zielig trouwens hoe sommige mensen worden neergehaald.. maar ja zelfde als met idols tuurlijk..
Ook wel zielig trouwens hoe sommige mensen worden neergehaald.. maar ja zelfde als met idols tuurlijk..
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net weer zo'n talentje gehoord op dezelfde show, een meisje van 11 dat fantastisch kan jodelen. Wat kinderarbeid betreft, daar zijn hier in de VS ook strenge wetten voor. Meedoen aan zo'n show is vrijwillig en ik krijg bij het kijken ook sterk het gevoel, dat de kinderen het zelf graag willen doen. Dollar tekens in de ogen van de vader vind ik een flauwe opmerking, what's wrong with being proud of your kid? Ik zou ook een en al smiles zijn als een van mijn kinderen zo optrad.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC