intussen iets meer dan een jaar ben ik actief op het forum, maar ik heb me nooit officieel voorgesteld. Dat zetten we nu even recht en zo wordt het dus toch nog een historisch dag

Ik ben 30 jaar, kom uit Antwerpen en maakte vorig jaar samen met mijn vriendin en eerste Amerika-reis. Het is zeker niet onze laatste geweest. We hebben (nog) geen kinderen en reizen dus meestal buiten het hoogseizoen (mei).
De eerste reis van vorig jaar was een klassiek rondje zuidwesten van drie weken. Heerlijk. Binnen drie maanden gaan we de andere kant op: van Miami naar Atlanta en nog een kleine week New York. Heerlijk.
Hoogtepunten vorig jaar: Los Angeles (meer fan van LA dan SF), de loop in Monument Valley, Bryce, Death Valley, ...
Dieptepunten: -
Waarom gaan we graag naar Amerika? Geweldig land om te roadtrippen, prachtige natuur, onderweg zijn, boeiende steden, streepje strand ... als de zon er is, zijn wij gelukkig. Ook probeer ik zoveel mogelijk lokale dingen te proeven ... ik eet/drink graag.
Is dit de laatste Amerika-reis? .... Nee hoor. Hoog op de verlanglijst staat Yellowstone. Dat komt er zeker nog van.
Verder probeer ik hier en daar mijn bijdrage te leveren en ben ik voortdurend op zoek naar leuke tips.
Mvg,
Cristobal