Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Whale watching: Telegraph Cove vs Port McNeill
Whale watching: Telegraph Cove vs Port McNeill
Hoi allemaal,
in juli zijn we op Vancouver Island en zouden we graag een boottocht doen om orka's te spotten.
Ik las dat er in Telegraph Cove (Stubbs Island) en in Port PcNeill (Mc Kay) zo'n tours georganiseerd worden.
Hebben jullie met deze organisaties ervaring? Welke zouden jullie aanraden?
Dankjewel!
in juli zijn we op Vancouver Island en zouden we graag een boottocht doen om orka's te spotten.
Ik las dat er in Telegraph Cove (Stubbs Island) en in Port PcNeill (Mc Kay) zo'n tours georganiseerd worden.
Hebben jullie met deze organisaties ervaring? Welke zouden jullie aanraden?
Dankjewel!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Whale watching: Telegraph Cove vs Port McNeill
Beide zijn prima. We hebben zelf alleen met Stubbs een excursie gemaakt, hoor en lees over Mackay ook goede verhalen.
http://home.kpn.nl/marqu042/Canada%2020 ... s_2006.htm
Groet,
Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/Canada%2020 ... s_2006.htm
Groet,
Ferry
@Ferry: Met plezier en belangstelling lees ik je website, de verschillende reizen zijn erg goed gedocumenteerd
Ik vind er in ieder geval interessante en bruikbare tips voor mijn reis naar Canada en noord west USA in september.
Heb jij misschien ook ervaring met whale watching vanuit Tofino ?

Ik vind er in ieder geval interessante en bruikbare tips voor mijn reis naar Canada en noord west USA in september.
Heb jij misschien ook ervaring met whale watching vanuit Tofino ?
16x USA / 30 staten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dank je, maak de reisverslagen altijd met veel plezier.
Ja, ook vanuit Tofino hebben we een whale-tour gedaan. Was in 2002, staat niet op de site. Echt wel anders, want hier ga je op zoek naar walvissen i.p.v. orka's. En dat is wat minder spannend, trager, maar wel leuk. De omgeving (zee, eilandjes) en ander wildlife dat je ziet is helemaal geweldig, zou het zeker aanraden.
Groet,
Ferry
Ja, ook vanuit Tofino hebben we een whale-tour gedaan. Was in 2002, staat niet op de site. Echt wel anders, want hier ga je op zoek naar walvissen i.p.v. orka's. En dat is wat minder spannend, trager, maar wel leuk. De omgeving (zee, eilandjes) en ander wildlife dat je ziet is helemaal geweldig, zou het zeker aanraden.
Groet,
Ferry
Bedankt Ferry! Ik veronderstel dus dat we geen "foute" keuze kunnen maken...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1092 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties