Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via expedia.nl vanuit België?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Boeken via expedia.nl vanuit België?

Bericht door Tigerbunny »

Hallo iedereen, het was 'n aangename verrassing voor mij dit forum hier aan te treffen, aangezien wij een reisje aan het plannen zijn naar New York, voor een 11-tal dagen, en er in België kennelijk weinig of toch betaalbare touroperators zijn wat the states betreft.

Na wat zoekwerk op het net kwam ik uit bij expedia.nl., waar ze heel interessante aanbiedingen hebben.

Aangezien ik dit niet ken, had ik willen vragen of er mensen zijn die ervaringen hebben met expedia, en hoe dit te werk gaat?

Ik trachtte reeds te boeken, maar ze hebben kennelijk een "facturatieadres in Nederland" nodig, betekent dit dat enkel Nederlanders hier kunnen boeken dan?

Alle reacties welkom!!! :wink:
2003: Californië, Nevada, Arizona, Utah
2006: New York
2007: Rocky Mountains
Afbeelding
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo,

Twee jaar geleden hebben wij enkele overnachtingen geboekt via Expedia vanuit België.
Mijn man heeft toen de boekingen gedaan maar weet spijtig genoeg niet meer hoe het allemaal te werk ging, maar volgens hem ging dit allemaal vanzelf. Als ik het me goed herinner moest je je wel aanloggen.
Spijtig dat ik je niet meer verder kan helpen, maar ik zou het nog maar eens proberen.

Groetjes

Anita2
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

probeer eenshttp://www.expedia.be
ik heb al even gekeken en daar staat dat je nederlandse of franse site kunt gebruiken

behalve voor florida(vila) gebruik ik expedia al (3) jaren voor al mijn amerikareizen en het is bijna altijd prima geregeld, beter dan een reisburo dat ook van agenten gebruk maakt.

je hebt wel een creditcard nodig en je moet een account aanmaken
het nummer van je kaart kun je desgewenst telefonisch doorgeven en op laten slaan zodat je bij volgende boekingen alleen de laatste 4 cijfers nodig hebt
de aanbiedingen waar de hotelnaam in een oranje achtergrond wordt weergegeven moet je bij boeking meteen betalen, als de achtergrond blauw is(deze staan achterin de lijst) moet ter plaatse worden betaald en kunnen makkelijker worden geannuleerd.
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Bedankt voor jullie reacties!

Kennelijk moest het (vroeger) dan toch gaan om te boeken vanuit België, wij zijn er in ieder geval niet in geslaagd, ondanks registreren, blijven ze een facturatieadres "in Nederland" vragen...

Via expedia.be, wordt je ook gewoon doorverwezen naar expedia in Nederland dus....

Vermits we van expedia zelf ook geen enkele reactie krijgen (we hadden daar ook dezelfde vraag gesteld via mail), zijn we op zoek gegaan naar een Belgische site, en gaan nu dus wellicht boeken via travelprice...

Toch bedankt voor jullie antwoorden, you're sweeties :wink:
Afbeelding
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Hallo,
wij vonden dikwijls onze gading via deze site en de prijzen zijn zeker zo concurentieel als die van expedia hoor: http://hotel-guides.us/

Succes,

Erik
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Hallo,
Ik heb onlangs al mijn hotels via expedia geboekt via België.
Indien je niet in NL woont, moet je geen facturatieadres invullen.
Ik was zeer tevreden over de service.
Indien je meer info wenst, kan je steeds bij mij terecht.
groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat expedia in het algemeen VEEL duurder is dan alle andere conculega's. goed zoeken kan echt fors geld besparen !
Niels

Afbeelding
catharina
Amerika-ontdekker

Bericht door catharina »

De laatste dagen heb ik een aantal hotels geboekt via Expedia. Ze zijn soms goedkoper dan wanneer je rechtstreeks bij het hotel boekt.

Nou ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar WIE er dan nog veel goedkoper is dan Expedia!

groetjes,
Karin[/i]
Afbeelding
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Ja, ik ben ook wel benieuwd.

Wie is er nog goedkoper?
Alvast bedankt
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Bjorn schreef:Ja, ik ben ook wel benieuwd.

Wie is er nog goedkoper?
Alvast bedankt
Wat dacht je van de hotels zelf? Days Inn, Comfort Inn, Ramada etc. hebben laagste prijsgarantie. Kijk maar eens op hun sites.
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Bij het zoeken naar hotels ondervonden wij toch soms dat je via zoeksites als expedia of hotelguide toch nog aan goedkopere prijzen kwam dan via de sites van de hotelketens zelf. Ik vermoed dat deze "makelaars" speciale prijzen krijgen om aan te bieden.
In ieder geval kan je best steeds op meerdere sites een kijkje nemen om goed te kunnen vergelijken.

Erik
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

wij bijven liefst zo ver mogenlijk uit de buurt van ketens. zelfs de.goedkoopsten zijn ons meestal te duur..
eenmaal ter plaatse gaan we naar de buren van de ketens. motels met 1 vestiging waar je rechtstreeks met de eigenaar en niet met een zet-baas spreekt. 15% korting is het minste, en af en toe 'vergeten' we de tax... :wink:
Niels

Afbeelding
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Hey :wink:

Ik wou effe melden dat zoals Bjorn en Anita2 dus al zeiden, expedia ons nu (eindelijk!) liet weten dat ook Belgen kunnen boeken, we zouden dan een mailtje naar hen moeten sturen...het is dus mogelijk... alleen hebben wij ondertussen dus al een Belgische reisaanbieder gevonden op het net 8)

Vergelijken is idd de boodschap!

Iedereen bedankt voor de reacties dus!

Groetjes :wink:
Afbeelding
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Tigerbunny schreef:Hey :wink:

Ik wou effe melden dat zoals Bjorn en Anita2 dus al zeiden, expedia ons nu (eindelijk!) liet weten dat ook Belgen kunnen boeken, we zouden dan een mailtje naar hen moeten sturen...het is dus mogelijk... alleen hebben wij ondertussen dus al een Belgische reisaanbieder gevonden op het net 8)

Vergelijken is idd de boodschap!

Iedereen bedankt voor de reacties dus!

Groetjes :wink:
Welke andere reisaanbieder?
Alvast bedankt.
groetjes
Bjorn
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Wij hebben geboekt via travelprice.be dus, vliegen met continental op Newark en hotel in Manhattan :wink:

So, New York, here we really come :lol:
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer