Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rugzak in hoes?
Rugzak in hoes?
Over een paar weken vertrekken we naar de USA (gezin, drie kinderen). Omdat we gaan kamperen zullen we veel mee moeten nemen. De tien stuks bagage zullen we zeker benutten. Daar zijn ook twee grote rugzakken bij.
Mijn vraag: Is het nodig om de rugzakken in een hoes te doen? (lijkt mij het voordeel van een rugzak - op je rug te dragen - te niet doen).
Heeft iemand ervaring met een rugzak zonder hoes meenemen? Er zitten veel gepsjes, banden etc aan de rugzakken.
Ik ben een dankbare lezer van dit forum. Ik zie hier veel behulpzame mensen. Het helpt mij met het voorbereiden van onze reis.
Iedereen bedankt voor het delen van ervaringen
Nelien
Mijn vraag: Is het nodig om de rugzakken in een hoes te doen? (lijkt mij het voordeel van een rugzak - op je rug te dragen - te niet doen).
Heeft iemand ervaring met een rugzak zonder hoes meenemen? Er zitten veel gepsjes, banden etc aan de rugzakken.
Ik ben een dankbare lezer van dit forum. Ik zie hier veel behulpzame mensen. Het helpt mij met het voorbereiden van onze reis.
Iedereen bedankt voor het delen van ervaringen
Nelien
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Rugzak in hoes?
Rugzakken hoeven niet per se in een hoes.
Bij het inchecken worden ze in een plastic container gelegd, maar ik zou wel zorgen dat alle riemen en gespjes zoveel mogelijk vast zitten.
Eric
Bij het inchecken worden ze in een plastic container gelegd, maar ik zou wel zorgen dat alle riemen en gespjes zoveel mogelijk vast zitten.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
In 2002 had ik ook een grote rugzak bij me. Ik had alle touwtjes en snoertjes vastgeknoopt en om andere touwtjes heengedraaid. Dat ging perfect.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
- Amerikafan
- Contacteer:
de laaste keer bij Delta werd mijn rugzak in een plastic zak gestoken EN in een plastic container
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo
Onhandelbare bagage worden in plastic bakken gelegd en zo door de bagage ruimte getransporteerd. Een koffer word normaal opgepakt en stapelt lekker zo ook de weekendtas. De rugzak stapelt niet lekker en is voorzien van allerlei elastieken netjes etc die overal aan blijven haken. Het afplakken met tape of de hele rugzak in een zak is om te voorkomen dat de rugzak beschadigt of dat men moeite heeft met het verplaatsen van de rugzak.
Harm
Onhandelbare bagage worden in plastic bakken gelegd en zo door de bagage ruimte getransporteerd. Een koffer word normaal opgepakt en stapelt lekker zo ook de weekendtas. De rugzak stapelt niet lekker en is voorzien van allerlei elastieken netjes etc die overal aan blijven haken. Het afplakken met tape of de hele rugzak in een zak is om te voorkomen dat de rugzak beschadigt of dat men moeite heeft met het verplaatsen van de rugzak.
Harm