Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reservering via booking.com gegarandeerd?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Reservering via booking.com gegarandeerd?
Ik heb zojuist een hotel geboekt via Booking.com. Deze site gaf aan dat er nog 2 kamers beschikbaar waren.
Omdat ik nieuwsgierig was naar het hotel heb ik het ook even gegoogled en vervolgens kwam ik bij reservation uit, waarin aangegeven werd dat de genoemde kamers sold out waren op de door mij gevraagde datum.
Ik heb toch de reservering via Booking.com doorgezet en een bevestigingsemail gekregen. Nu vroeg ik me echter af, of dan toch niet blijkt dat er geen kamers meer vrij zijn of zou het hotel zijn kamers juist grotendeels via Booking.com verkopen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Omdat ik nieuwsgierig was naar het hotel heb ik het ook even gegoogled en vervolgens kwam ik bij reservation uit, waarin aangegeven werd dat de genoemde kamers sold out waren op de door mij gevraagde datum.
Ik heb toch de reservering via Booking.com doorgezet en een bevestigingsemail gekregen. Nu vroeg ik me echter af, of dan toch niet blijkt dat er geen kamers meer vrij zijn of zou het hotel zijn kamers juist grotendeels via Booking.com verkopen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Re: Reservering via booking.com gegarandeerd?
Volgens mij verkoopt het hotel de kamers aan booking.com. Ik boek eigenlijk bijna altijd mijn hotels via booking.com en heb nog nooit problemen gehad. Ik neem wel voor de zekerheid altijd de bevestigingsmail mee, al heb ik die nog nooit nodig gehad.
Hotels voorzien kamers voor booking.com (en vergelijkbare sites). Het is perfect mogelijk dat er via booking nog kamers zijn en via de eigen hotelwebsite niet. Dat kan twee dingen betekenen:
- de eigen kamers (dus niet die ze uitbesteden) zijn allemaal geboekt
- ze hebben nog beschikbare kamers, maar die staan in hun systeem nog niet open als beschikbaar (minder kamers creëert een gevoel bij mensen, we moeten snel zijn, het zijn de laatste kamers).
Reservering via booking is, als je een bevestiging hebt gekregen, altijd in orde.
- de eigen kamers (dus niet die ze uitbesteden) zijn allemaal geboekt
- ze hebben nog beschikbare kamers, maar die staan in hun systeem nog niet open als beschikbaar (minder kamers creëert een gevoel bij mensen, we moeten snel zijn, het zijn de laatste kamers).
Reservering via booking is, als je een bevestiging hebt gekregen, altijd in orde.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Oke, dank jullie wel. Dan ga ik er maar vanuit dat het goed zit.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook wij hebben nog nooit meegemaakt dat onze boeking via Booking.com niet juist was. Zelfs niet toen zij op een eiland zowat de enige kamer nog hadden die er nog te krijgen was voor die nacht (aan een prijs die bijna de helft was van de reguliere hotelprijs). 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
We boeken al jaren via booking.com en nog nooit problemen gehad. Een hotel kan inderdaad kamers verkopen aan tussenpersonen zoals bijv. booking.com.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Ik heb al twee keer meegemaakt dat een boeking van booking.com niet bij het hotel aangekomen was. Gelukkig kon ik een printje overhandigen. Daarom bel ik altijd zo'n 2/3 weken vantevoren rechtstreeks met het hotel om boeking te checken. Het is trouwens ook heel veel keren wèl goed gegaan via booking.com.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik heb ook nog nooit problemen gehad met booking.com.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4650 Weergaves
-
Laatste bericht door Jo usalover
-
- 10 Reacties