Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA meeting 2012: vragen en opmerkingen

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: AA meeting 2012: vragen en opmerkingen

Bericht door sachasenne »

Inderdaad dude. M'n iPhone maakte er z'n eigen woord van.
Groetjes,
Carine
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Geef je iPhone maar de schuld, vast een paar wijntjes teveel in de bar :mrgreen: !

Wij zijn ook alweer half uurtje thuis na een hele geslaagde meeting. Alles was top geregeld en wij zijn flink in de prijzen gevallen; op allebei onze lootjes een prijs (Rand McNally en Plopsa pretpakket met kaartjes) en Yvonne is 2e geworden bij de quiz. Daarnaast was het supergezellig en heb ik met heel mensen zitten kletsen :thumbup: ! Wij gaan lekker slapen hier :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

En ook ik ben net thuis en log nog even in terwijl de verwarming op m'n kamer hopelijk nu z'n werk doet :)
Het was gezellig en leuk en ook ik viel 2x in de prijzen! Ik kreeg een atlas met de tombola en een kunstwerkje van Sonja voor m'n foto die 3e eindigde... Plezant allemaal!
BEDANKT en slaap lekker :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Super, wij zijn erg blij met de gewonnen prijzen! Bedankt voor de felicitaties!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Heb ik het foto topic gemist? Vorig jaar stond er dezelfde avond al een rits foto's op het forum. (Geen foto's met mobiele telefoon, maar met een camera genomen).
Sandy
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Het was inderdaad een goed verzorgde en gezellige avond. Bedankt OT, want als jullie dit niet op hadden gepakt en opgezet was het geen meeting geweest.
Roadhouse blijft er een geschikte locatie voor. Zowel qua Amerika uitstraling, ligging als het zaaltje zelf.
We zijn niet zo actief de laatste jaren op het forum, dus vonden we het ook leuk om "bekende gezichten" te zien van de eerdere 3 meetings die wij hebben bezocht. Al me al een geslaagde avond !
Al vonden wij het wel jammer dat er veel Nederlandstalige feestmuziek was en hadden we liever wat Amerikaans gehad en misschien een idee om de volgende keer na de foto verkiezing andere vakantiefoto's van bezoekers te projecteren ? Het waren allemaal mooie wedstrijdfoto's , maar op een gegeven moment hadden we ze zo vaak voorbij zien komen dat we het wel wisten: had er waarschijnlijk ook mee te maken dat we er recht voor zaten ) Door ook "gewone" foto's te laten zien is er meer variatie.
EvdB schreef:Bedankt, want die had ik dus gemist.
Moet zeggen dat ik onze eigen foto bijna niet herkende, hele andere kleuren dan hier op de foto aan de muur,..
Nu snap ik waarom ik onze foto niet herkende, die wij o hadden gestuurd zat er niet bij :?: , De foto van Paula leek wel op die van ons maar had inderdaad o.a andere kleuren en andere compositie.

@Sandy:
volgens mij zijn het vooral de hotelgangers die de foto's hebben gemaakt, en die zitten nu aan het ontbijt, gaan (deels) nog geocachen. Dus dat wordt wel vanmiddag.
Laatst gewijzigd door EvdB op 05 feb 2012, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

wij vonden ook weer heel gezellig, leuke babbels gemaakt en leuke mensen leren kennen.
op het einde van de avond realiseerde ik me weer net als vorig jaar dat ik eigenlijk met te weinig mensen gesproken heb; volgend jaar moet ik dat toch eens anders aanpakken :lol:
Leuke verrassing was voor ons ook dat wij deze zomer in Vancouver dezelfde dagen zijn als Nathalie (alken) :thumbup:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Het was een heel gezellige avond, omdat dochter na week weer thuiskwam uit Barcelona ben ik een beetje op tijd vertrokken.. (kw over 10). Hbe heel gezellig gepraat met een heel stel maar ook weer mensen 'gemist'.
Leuk Markro dat je me aanschoot, ik dacht dat je veel jonger was. Haha geinig he.
En met Katrien en Luc een tijd gepraat, helaas zien we elkaar net niet in USA dit jaar! Zij rijden een kleine week achter ons.
En zo nog een heel stel mensen ..
Dan weer Ko-Mar niet gesproken terwijl ik hen nog wel wat wilde vragen... enfin dat komt dan allemaal nog wel. Dat geldt ook voor Walnic!!! Dat zag ik op mijn lijstje (lag thuis) :? :roll:

Zelfs de folders hebben al wat nieuwe dingen opgeleverd die ik misschien in de route prop... haha het wordt weer kiezen. Ik zal ze binnenkort delen op mijn topic zodat anderen die dezelfde of bijna dezelfde route rijden er ook wat aan hebben.

Natuurlijk niet in het minste .. Rob bedankt voor de Poppy zaadjes ik zal ze in het voorjaar uitzaaien.

De quiz was ook weer lollig .. bij de vraag (2) op welke datum valt een of andere "hot-dog-eetwedstrijd" (4 july/ 12 okt / memorial day) koos ik voor 12 okt maar ik zag toen ik daar stond dat de atum maar een kort stukje was en wist dus toen al dat ik fout zta. Verder wist ik vele vragen niet maar had ik ze wel goed gegokt. Ach ja het is lollig en je leert weer eens wat. Je kun namelijk in Vermont logeren bij de Von Trapp familie.
Volgend jaar doe ik vast ook weer mee met de fotowedstrijd. Jacqueline gefeliciteerd... ik zag niks op haar FB trouwens... dara is het ook nog stil qua AA activiteit.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik ben net wakker ... met een kleine kater :oops:
Ik ben wat vroeger vertrokken dan de vorige jaren, prins carnaval proficiat wensen hé :wink:

Maar ik vond het wel super gisteren en heb toch met behoorlijk wat mensen gepraat en kennis gemaakt :thumbup:
Het stak allemaal weer goed in mekaar, de ganse avond en het eten vond ik echt lekker !
Er zijn veel prijzen uitgedeeld (bedankt aan de sponsors) en ik ben blij met mijn vierde plek in de fotowedstrijd !
Een cadeaubon van 15 euro komt goed uit want ik moet nog een fotoboek van 2011 maken, en de reisstekker komt ook van pas. Evy is erg blij met haar paraplu !!
Onderweg naar huis heb ik nog moeten blazen voor een alcohol controle (in België), de eerste keer in mijn leven maar aangezien ik geen alcohol gedronken had mocht ik snel beschikken. Omdat ik Safe was kreeg ik nog een ijskrabber mee

@Petra, geniet van je zak met drop en pralines :wink:
@Meneer kaktus: bedankt voor de kaktus :lol:

Bart

Edit: Ohja proficiat Jacqueline met je verdiende overwinning (ik had ook op je gestemd :wink: )
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn foto's zijn zeer matig, want ik heb zoveel gekletst dat ik maar zo af en toe eraan dacht dat ik een fototoestel meehad. Maar voor wat het waard is staan ze hier. Anderen hebben veel meer en vast veel betere foto's genomen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ahja we hebben nog een optreden gehad van René !
Top man, dat doe ik je niet na :shock:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Dan weer Ko-Mar niet gesproken terwijl ik hen nog wel wat wilde vragen... enfin dat komt dan allemaal nog wel.
Ik heb helemaal niet goed gekeken, wie er zou zijn, en vroeg me toen we weer thuis waren af of jullie er eigenlijk ook waren :mrgreen: En ja, ik had jullie ook nog wel willen spreken :wink:
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

En hier zijn onze (zeer amateuristische) foto's.

https://picasaweb.google.com/home?hl=nl&tab=qq
Groetjes,
Carine
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

kan je die foto's ook zien zonder picassa account?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Dat linkje gaat naar je eigen picasa-account. Je moet het album delen of openbaar maken en de link die daar aangeboden wordt hier plakken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Ik heb wel een picasa account maar als ik op de link kom, kom ik bij mijn eigen foto's :shock:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Het linkje klopt gewoon niet :)
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Groetjes,
Carine
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Die doet het wel ja :thumbup:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Leuk om de foto's te zien! Wat is het canvas mooi geworden trouwens! Wauw! En de (gedeelde) tweede prijs voor Peter is ook niet mis, met een waardebon van fotoalbum. Leuk hoor!
Bedankt voor alle stemmen!

De foto van Manja (op facebook gezien) vind ik trouwens ook prachtig, die scoorde ook heel hoog op mijn lijstje. Dude, welke foto was van jou?

Ik had met het kerstcadeau van mijn werkgever ook gekozen voor een waardebon waarmee ik een canvas kon laten maken, maar ik heb gewacht tot na de uitslag van de fotowedstrijd. Leuk, ik ga eens kijken welke foto's ik nog meer kan gebruiken voor een mooie canvas. Met de cadeaubon van AA erbij, kan ik dus nog 2 canvassen laten maken. Bedankt in elk geval, ik ben er super blij mee!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer