Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels.com
Re: Hotels.com
Ik geloof dat als een hotel al afgeprijsd is, de korting er niet meer af gaat.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Kosteloos annuleren kan ook bij hotels.com heel eenvoudig via internet.sifaka schreef:Prima website... niets mis mee! Zelf boek ik liever op booking.com omdat je daar kostenloos kan annuleren, tot enkele dagen (soms zelfs op de dag van aankomst tot 16u) voor aankomst!
Els
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb het nagekeken op mijn boekingen, maar niet alle rserveringen kun je bij Hotels.com kostenloos annuleren,sommige prijzen zijn blijkbaar zo gunstig dat je eraan vast zit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Er zijn voordelige tarieven die non refundable zijn. Dat staat er ook duidelijk bij indien dat het geval is.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies, dat bedoel ik ook, kwam niet op de naam. Annuleren en opnieuw boeken met de code is dus geen optie. Maar ik begrijp nu dat de code in die gevallen sowieso geen korting geeft.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Ik heb inderdaad de code gebruikt die gemeld werd. Er was ook al 20% vroegboekkorting van de prijs afgegaan én het tarief was non-refundable, dus daar kan het niet aan liggen dat de code bij sommigen niet werkt. Waarschijnlijk doen bepaalde hotels denk ik inderdaad gewoon niet mee met de actie.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De code was niet voor alle hotels te gebruiken, het werd wel vermeld, als je de code invulde en door klikte.
-
- Amerikakenner
Zojuist mijn boeking bij hotels.com geannuleerd en voor € 134 minder via hotels.com opnieuw geboekt.
Nu 4 nachten Wynn voor € 401,13 incl tax excl resort fee.
Er is een 72 uurs actie waardoor boeken nu ineens goedkoper is.
En nog steeds kan ik gratis annuleren. De code voor 10% korting werkte ook prima, anders was het € 441 geweest.
Ik ben natuurlijk blij met deze prijs maar ik blijf de sites in de gaten houden.
Els

Nu 4 nachten Wynn voor € 401,13 incl tax excl resort fee.
Er is een 72 uurs actie waardoor boeken nu ineens goedkoper is.
En nog steeds kan ik gratis annuleren. De code voor 10% korting werkte ook prima, anders was het € 441 geweest.
Ik ben natuurlijk blij met deze prijs maar ik blijf de sites in de gaten houden.
Els
- tineke57
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik gebruik hotels.com enkel als het hotel niet voorkomt op booking.com of als het goedkoper is omdat meestal bij hotels.com het te betalen bedrag onmiddellijk van je rekening wordt gehaald en bij booking.com je ter plaatse kan afrekenen. In het geval van deze kortingscode heb ik het allemaal nog eens goed bekeken en verschillende hotels die ik via booking.com geboekt had geannuleerd en opnieuw geboekt bij hotels.com Dit heeft me wel verschillende tientjes extra opgeleverd. Het vooraf betalen nemen we er dan maar bij.
Bedankt Els voor die code.

2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als ik een hotel moet boeken kijk ik op booking.com en vergelijk dat met hotels.com en kijk ook nog op de site van het hotel.
Bij booking.com moet je vaak nog de lokale belastingen betalen en die zitten er dan bij hotels.com weer wel bij.
Het is me ook al eens gebeurd dat rechtstreeks boeken bij het hotel goedkoper was.
Bij booking.com moet je vaak nog de lokale belastingen betalen en die zitten er dan bij hotels.com weer wel bij.
Het is me ook al eens gebeurd dat rechtstreeks boeken bij het hotel goedkoper was.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is volgens mij afhankelijk van het hotel dat je boekt. Ik heb het even nagekeken, maar van alle hotels die wij geboekt hebben via hotels.com voor onze aankomende reis naar turkije in mei zijn er slechts 2 die gelijk geïncasseerd werden, de rest betaal ik ter plekke. Het stond er duidelijk bij op de reservering, al kun je dat vooraf niet zien. Maar bij booking.com heb ik hetzelfe meegemaakt. Ook daar heb ik al hotels geboekt die gelijk geïncasseerd werden.tineke57 schreef:Ik gebruik hotels.com enkel als het hotel niet voorkomt op booking.com of als het goedkoper is omdat meestal bij hotels.com het te betalen bedrag onmiddellijk van je rekening wordt gehaald en bij booking.com je ter plaatse kan afrekenen. In het geval van deze kortingscode heb ik het allemaal nog eens goed bekeken en verschillende hotels die ik via booking.com geboekt had geannuleerd en opnieuw geboekt bij hotels.com Dit heeft me wel verschillende tientjes extra opgeleverd. Het vooraf betalen nemen we er dan maar bij.Bedankt Els voor die code.
Winston Churchill
Winston Churchill
Ik had gisteren een hotel geboekt bij hotels.com, maar heb nog steeds geen mail ofzo gekregen...is dit normaal?
-
- Amerikakenner
@Freya* ik krijg altijd direct een mail, binnen een paar minuten. Heb je een account aangemaakt? Dan kun je inloggen met je emailadres en wachtwoord en dan zie je je boeking ook. Ook zie je als je boeking compleet is je bevestigingsnummer dat je kunt printen. Als je geen nummer hebt gezien dan vrees ik dat er iets niet goed gegaan is.
Els
Els
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wellicht zit de e-mail in je spambox?
Winston Churchill
Winston Churchill
Ik had nog geen account aangemaakt (niet slim, i know) en in mijn spambox zat ook niets.
Dan gezocht via achternaam en creditcard number maar ook zo niets terug te vinden dus heb ik mijn boeking (met een aangemaakt account) opnieuw gedaan.
Deze keer direct een bevestigingsmail gekregen, dus er was waarschijnlijk vorige keer iets mis gegaan. Ik ga voor alle zekerheid straks toch even bellen en checken.
Dan gezocht via achternaam en creditcard number maar ook zo niets terug te vinden dus heb ik mijn boeking (met een aangemaakt account) opnieuw gedaan.
Deze keer direct een bevestigingsmail gekregen, dus er was waarschijnlijk vorige keer iets mis gegaan. Ik ga voor alle zekerheid straks toch even bellen en checken.
-
- Amerikakenner
Je ziet ook op je creditcard overzicht of het bedrag 1 of 2 keer afgeboekt is.
Ik weet niet of je dat via internet kunt controleren, dan kan niet bij alle kaarten.
Ik weet niet of je dat via internet kunt controleren, dan kan niet bij alle kaarten.
Heb net mn mastercard afschriften gekregen en het is er 2 maal afgegaan...
Gebeld met de klantenservice en ze zeiden dat ik een mail moest sturen met bewijs (dus foto getrokken van mn afschrift) en dan zal de dubbele betaling teruggestort worden. Ik ben benieuwd...
Bij hotels.com vonden ze trouwens ook maar 1 boeking terug en vonden ze het ook raar dat het 2maal aangerekend was.
Gebeld met de klantenservice en ze zeiden dat ik een mail moest sturen met bewijs (dus foto getrokken van mn afschrift) en dan zal de dubbele betaling teruggestort worden. Ik ben benieuwd...
Bij hotels.com vonden ze trouwens ook maar 1 boeking terug en vonden ze het ook raar dat het 2maal aangerekend was.
@freya; ik heb dit pas ook gehad, welliswaar met het kopen van concertkaartjes, maar toch vind ik het een raar idee dat dat zomaar kan gebeuren. Dat je het geld dus gewoon kwijt bent als je zelf achteraf niet over je afschrift kijkt. Toch wel slim om dit dus goed te blijven doen!
Er is weer een nieuwe 10% kortingscode van Hotels.com. Met de code EChoose106 krijg je 10% korting op je boeking. De grote hotelketens zijn uitgesloten, zie voor de volledige lijst http://nl.hotels.com/deals/nl_hotel-exclusions/ Verder staat er nog dit in de voorwaarden: Boek voor 25 april, 2012. Reis voor 27 september 2012. Hoeveelheid is beperkt.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Na wat heen en weer gemaild en telefoontjes, eindelijk goed nieuws gekregen: 1 van de 2 boekingen wordt kosteloos geannuleerd. Bedrag staat over 2 weken terug op mn rekening normaal gezien. 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1782 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties