Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuw zangtalent...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Ik hoorde haar toevallig toen ik even aan het channel surfen was, maar heb niet het hele liedje afgehoord. Ik realizeerde me niet dat ze pas 11 is. Wat een machtige stem. Dat word nog wat als ze straks een jaar of 16 is, en met die stem volwassen word!! Het leek me ook echt een leuk kind. Ik wens haar alles goede toe.

Margaret
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik heb het filmpje inmiddels ook gezien. Ge-wel-dig!!!! Wat een talent! Afbeelding
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

ik zou alleen mijn kind nooit daaraan mee laten doen. Stel als het mis gaat, de jury kan keihard zijn en je kind heeft voor de rest van haar of zijn leven een trauma terwijl heel Amerika meekijkt. Dan maar op een andere manier als mn kind echt zou willen zingen..
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Cyber-Alien schreef:ik zou alleen mijn kind nooit daaraan mee laten doen. Stel als het mis gaat, de jury kan keihard zijn en je kind heeft voor de rest van haar of zijn leven een trauma terwijl heel Amerika meekijkt. Dan maar op een andere manier als mn kind echt zou willen zingen..
Het kind heeft al ervaring genoeg met dit soort dingen hoor. Hiervoor zat ze in Star Search (2003). Daar werd ze 2e. Toen was ze dus negen!
Ze wil het allemaal zelf, het is niet zo dat het opgedrongen wordt... Zie ook deze pagina: Link
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Ja, maar als je kind zingt zoals dit meisje, dan denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor afbrekende of slechte kritiek. Sommige ouders zien of willen niet inzien dat hun kind niet goed genoeg is ook, en dan kan je natuurlijk heel diep vallen. Al die contests blijft een wereldje apart vind ik.

Erik
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Om dit oude topic even op te halen. Op SlamFM vinden ze het nodig om dit liedje elk uur te draaien 8)
- Mike
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Michigan schreef:Om dit oude topic even op te halen. Op SlamFM vinden ze het nodig om dit liedje elk uur te draaien 8)
Ik vind wel dat ze hard en schreeuwerig zingt. Maar wel knap hoor, maar ik ben blij dat ik het niet elk uur hoor :wink:
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik sta nog steeds versteld hoor ,echt wow ! :D
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

lelie schreef:Ik vind wel dat ze hard en schreeuwerig zingt. Maar wel knap hoor, maar ik ben blij dat ik het niet elk uur hoor :wink:
Dat vond ik eigenlijk ook wel van haar kerstliedje. Maar ondanks dat, ze gaat het denk ik wel maken. :wink:
onze blog - Bouwmanfamily
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

Ik heb hem al iets eerder gezien, maar wat een stem !!!!

Zijn er niet meer filmpjes of iets van haar ?
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Op youtube zijn genoeg video's van haar te vinden..ze heeft inderdaad een geweldig stem, ik hoop alleen niet dat ze erg door haar ouders worden gepuched..

Deze heeft ook een mooie stem vindt ik :

Fuzzy
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
prs
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door prs »

mmm...due to copyright violations ofzo is het eerste filmpje niet meer te zien op die site, maar door de enthousiaste reacties ik ben wel nu wel erg benieuwd geworden! Heeft iemand misschien een andere link naar het filmpje die het nog wel doet? Thnx:)
And this be our motto: "In God is our trust."
And the star-spangled banner forever shall wave
O'er the land of the free and the home of the brave!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer