Is het gelukt met de kaartjes ???
Wij hadden ze bij een ticketline of zo besteld en moesten 40 dollar aan verzendkosten betalen. (zijn dure postzegels denk ik )
Toch maar gewoon gedaan want na 5 x usa wilden we nu toch echt wel een keer een wedstrijd meemaken.
Na het bestellen keek ik op het forum en zag ik dat van stubhub staan en dat je die gewoon uit kunt printen.
Balen, dat had dus 40 dollar gescheeld. maar ja het is nu eenmaal geboekt he. Heb er echt zin in om een wedstrijd te zien.
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Ik probeer kaartjes te bestellen via stubhub, maar hij vraagt om de 'state' waar ik woon, en wat ik ook invul of als ik niks invul, hij wil gewoon niet. En ook zeurt ie over dat m'n creditcard gegevens niet kloppen terwijl het toch echt klopt.
Heb daarna voor paypall gekozen, maar ook dat pakt hij niet..
tosca schreef:
Je moet even goed op je adres letten. De manier waarop het bij mijn staat ingevuld:
Naam Adres (ik heb hier mijn eigen adres) Stad (gewoon mijn eigen stad), Provincie (ik heb hier Berlin) Postcode (eigen postcode), Land (ik heb hier Germany) Telefoonnummer (moet een Amerikaans nr zijn, neem bijvoorbeeld het nummer van je hotel)
aaaaaaah!! Het lukt nietttt
Ik heb inderdaad dat Germany - Berlin ingevuld, en dat werkt nu wel inderdaad.
Maar hij zegt gewoon weer dat mijn creditcard gegevens niet kloppen, terwijl het echt 100% zeker klopt.
Heb het ook met paypal geprobeerd, maar ook dat lukt niet
Hoi, nog op zoek naar kaarten New York Yankees? Wij hebben onze reis naar New York moeten annuleren maar zijn wel nog in bezit van twee kaartjes voor 22 mei 2012 New York Yankess tegen Kansas City Royals om 7.05 PM en willen deze graag verkopen. Hoor graag als je geïnteresseerd bent.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.