Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in L.A. gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotel in L.A. gezocht

Bericht door Louise »

Wij zijn onze 4e reis aan het plannen en wie weet een beetje goed 3*en hotel in L.A?

Wij zijn daar aan het eind van onze vakantie 3of 4 nachten en willen naar Universal toe, dus een beetje in het noorden van LA, ook lekker een dagje aan het strand zou fijn zijn .
Liefst dat je er makkelijk kan parkeren, niet al te veel aan parkeerkstn kwijt bent(liever helemaal niet natuurlijk) en eventueel ontbijt erbij, maar dat hoeft niet perse.
We gaan nu niet naar Disney toe.
Ik kan wel googlen, maar je ziet soms door de bomen het bos niet meer:) en we hebben hier heel veel ervaren mensen op het forum zitten!

Groetjes
Louise
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotel in L.A

Bericht door Martin & Marianne »

Veel forumleden zijn in de Orchid Suites geweest. Wij zaten daarin 2006 en in 2008 en het is goed bevallen, zowel vanwege de ligging (achter de Walk of Fame) als het gratis parkeren, en de nabijheid van een metrostation (1 halte naar Universal Studios).
Wij vonde de BW Marina del Rey ook prima; ook gratis parkeren, ruime kamers, fietsverhuur. Maar voor Universal ligt dat weer wat minder gunstig.
Kijk ook eens naar de hotelbeoordelingen (knop hierboven).

Marianne
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

Hoi Marianne,
Ik heb even gekeken bij de Hollywood Orchid Suites en de recensies waren zeker niet slecht en 1 metrohalte voor Universal is helemaal goed! Scheelt een hoop reistijd.
Ik ga ook nog bij de hotelbeoordelingen kijken. En heb ook nog even het LA topic van RiverCola bekeken, die was ik nl helemaal vergeten! Stom stom.
Dank je wel!

Louise
mie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mie »

Wij verbleven in het Hollywood Celebrity Hotel, vlakbij Orchid Suites, dus ook zeer goed gelegen, gratis ontbijt en een parking. Heeft op tripadvisor ook een goede ranking trouwens.
Tazzy
Amerika-ontdekker

Bericht door Tazzy »

Wij verbleven in mei 2011 ook in de Orchid Suites, beetje oud maar wel proper, erg ruim (zijn eigenlijk appartementen, met een eigen keuken ook), erg vriendelijk ook (op dat moment werkten er voornamelijk Oost-Europese inwijkelingen denk ik, grappig accent...). Hét grote voordeel is uiteraard de ligging (je hebt uitzicht op de achterkant van het Kodak Theatre), en de gratis parkeerplaats. De tweede dag gingen we naar Santa Monica & Venice Beach, was een rit van ongeveer 20 à 30 minuten.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Wij hebben 3* Courtyard by Marriot Marina del Rey gewonnen via priceline met gratis parkeren. Met wat uitzoekwerk wist ik dat we deze gingen winnen. Priceline/hotwire kan je gebruiken om leuke hotels te winnen voor een schappelijke prijs :thumbup: Misschien een tip voor de zoektocht?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Wij verblijven ook in het Courtyard by Marriott Marina del Rey hotel via Priceline. Wij zijn er in augustus 4 nachten en totaal zijn wij 240 euro kwijt. 60 euro per nacht inclusief gratis parkeren en gratis wifi. Een aanrader wat mij betreft!

en oh ja, klein detail, op loopafstand een Cheesecake factory :thumbup: !
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Hotel in L.A. gezocht

Bericht door thefreeze »

En tenslotte: de Sportmens Lodge. Ben ik al eerder geweest en daar gaan we komend jaar ook weer heen. Leuk hotel met een groot zwembad met bedjes er omheen. Kan je ook eens een (half) dagje aan het zwembad zitten. Ligt zeer gunstig. Universal op 5 mijl, Santa Monica op 18 mijl, Beverly Hills op 6 mijl.

http://www.slhotel.com/
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

:offtopic: @Laredo, Ja ik zag jullie winning bid en heb gelijk mijn kans gegrepen. Zijn er erg blij mee!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@Raafje87, zelfde bod gebruikt? Welke periode zijn jullie er?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Laredo schreef: en oh ja, klein detail, op loopafstand een Cheesecake factory :thumbup: !
Dat vind ik wel een heel leuk detail :!: :D

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Al vaker hier genoemd maar het Beverly Garland hotel is een prettig hotel, nier ver van Universal Studios vandaan en met een gratis shuttlebus.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Is dit niet het hotel waar whitney houston dr laatste adem heeft uitgeblazen?
Enasni
Amerikafan

Bericht door Enasni »

Nope...volgens mij was dat het Beverly Hilton.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer