Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Avondtour Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
enthusiast
Amerikafan

Bericht door enthusiast »

Rikky schreef:De afvaarten zijn om 18.20 u en 19.05 u, terugvaarten om 20.45 u en 21.30 u. Je krijgt wel iets meer dan bij de dagtour zoals o.A. : uitleg tijdens de vaart, een begeleide wandeling van de aanlegplaats tot het celhuis, een celhuis audio tour, een souvenir brochure, etc...

Rikky
Goh, wist niet dat je dat bij de dagtour niet had. Vooral de begeleide wandeling van de steiger naar boven en v.v. vond ik de moeite waard. Onze gids kon prachtig vertellen over een van de beroemde gevangenen. Echt heel leuk. De audiotour is niet te missen, maar wij voelden ons wel een beetje belachelijk. Iedereen die in doodse stilte tegelijktertijd dezelfde kant op kijkt en allemaal op hetzelfde moment een foto in de cel gaan maken :lol: . Erg on-nederlands, vonden wij.
Verder kan ik me vooral de kou herinneren (wij waren er op 6 oktober). Dat gaf wel een extra dimensie eraan!

Groetjes, Skanda
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

De avondtour van 6 augustus staat er net op, heb twee kaarten voor 18.20 uur!!! :D :D :D
Amerikaantje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Amerikaantje »

Hoera :D , we hebben eindelijk kunnen boeken voor de avondtour (19.05) op 10-8.

Nu staat er op de print dat we de tickets aan de pre-paid ticket window moeten ophalen. Is dit wat jullie bedoelen met een paal waar je je creditcard doorheen moet halen of is het een echt loket?

Anita
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Amerikaantje schreef:Nu staat er op de print dat we de tickets aan de pre-paid ticket window moeten ophalen. Is dit wat jullie bedoelen met een paal waar je je creditcard doorheen moet halen of is het een echt loket?
Anita,

het kan bij beide. Grote kans dat het bij het loket drukker is. Je kunt je kaartjes dan eenvoudig bij de automaat laten printen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer