Wij hebben het over de Challenger...dat is een sportwagen ipv full size.
We hebben nu de Charger gehuurd, en nog een coupon om up te graden naar een nog grotere auto :D
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
Dollar beweert een Ford Mustang of gelijkwaardig te hebben. Doch of ze dit werkelijk hebben blijft een vraag.
Maar nog steeds mijn vraag, had je nu eautohuur benaderd of beide verhuurbedrijven zelf?
Ik had vorige zomer met eautohuur een auto gehuurd bij dollar in Cape Coral en ik heb gezien dat er toch zeker een stuk of 6 mustang cabrio's stonden en er stond ook dodge charger op hun parking.
Hockey schreef:Dollar beweert een Ford Mustang of gelijkwaardig te hebben. Doch of ze dit werkelijk hebben blijft een vraag.
Maar nog steeds mijn vraag, had je nu eautohuur benaderd of beide verhuurbedrijven zelf?
Ik heb eautohuur benaderd. Misschien toch Dollar even mailen?
Ik denk dat je best even belt naar het lokale dollar kantoor waar je je auto ophaalt en hun die concrete vraag stelt,
een nee heb je, een ja kan je altijd krijgen.
renejansen111 schreef:Ik heb eautohuur benaderd. Misschien toch Dollar even mailen?
Ja. Zoals Hans al zei, bel het lokale kantoor. Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je eautohuur belt, en niet het verhuurbedrijf waar je wil gaan huren.
Omdat de reservering via Eautohuur loopt en je pas 1 maand van te voren te horen krijgt waar de auto kan halen.
Huh Klopt niet. Ligt er aan wat je bij het boeken hebt aangegeven. Als je gelijk het gehele huurbedrag betaald, hoor je direct bij welke verhuurmaatschappij je je auto kan ophalen. Als je eerst aanbetaald, niet !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Klopt. We hebben eerst aanbetaald. 1 maand van te voren word t afgeschreven en krijg je je voucher.
Hallo, bij deze mijn eerste bericht hier op het forum!
Is er al iets meer geweten over het kunnen huren van dergelijke wagens? Ik ben dit deze zomer als het lukt ook van plan !
Een droomreis doe je met een droomwagen
Als je perse een specifieke auto wil, dan is Hertz de beste keuze omdat je daar specifieke auto's kan huren. Doch je betaalt hiervoor wel extra. Ook kan je gewoon via Google eens zoeken naar het huren van een specifieke auto, er zijn meer bedrijven die dit doen, maar daar betaal je fors meer.
Alles is toch eigenlijk al bekent, wil je een bepaald model huren dan kun je dat doen bij Hertz of Avis, en daar hangt dan een prijskaartje aan. Maar voor je droomreis moet je dat dan over hebben.
pitschepens schreef:Hallo, bij deze mijn eerste bericht hier op het forum!
Is er al iets meer geweten over het kunnen huren van dergelijke wagens? Ik ben dit deze zomer als het lukt ook van plan !
Een droomreis doe je met een droomwagen
Ik heb gemaild met Dollar in Miami maar krijg geen reactie meer van hun. In de eerste mail stond dat ze binnen 21 dagen zouden reageren, maar dat is nog 4 weken nog niet gebeurd. Dus we laten het voor wat het is en proberen ter plaatse een leuke deal te kunnen sluiten met hun.
Nog vraag: Wij landen pas om 20.35 uur dus voordat we de douna door zijn zal het wel richting 21.30 lopen. Is het verstandig om dan nog een auto op te halen, of kunnen we beter een taxi pakken naar het hotel en de volgende dag de auto halen?
En wat zou het ongeveer kosten van Miami naar Haileah? ( Shulas hotel en golf club )
Gr. Rene
We hebben net hetzelfde voor: gereserveerd via eautohuur en net voucher ontvangen: we mogen onze 'dodge charger of gelijkwaardig' ophalen bij Dollar Int. Airport.
Stonden er veel pony cars? Ik las in jullie verslag dat jullie voor een Ford Taurus hebben gekozen. Mijn vriend zou echt graag een Mustang/Camaro willen...
Waar precies hebben jullie gehuurd, dus welke luchthaven?
Het zal verschillen of er veel of weinig staan. Doch zoals al eerder gezegd in dit topic, als je per se een van die twee auto's wil, dan moet je via Hertz huren en kan je het exacte model reserveren.
We hebben net hetzelfde voor: gereserveerd via eautohuur en net voucher ontvangen: we mogen onze 'dodge charger of gelijkwaardig' ophalen bij Dollar Int. Airport.
Stonden er veel pony cars? Ik las in jullie verslag dat jullie voor een Ford Taurus hebben gekozen. Mijn vriend zou echt graag een Mustang/Camaro willen...
Een Charger is niet dezelfde categorie als een Mustang of een Camaro, charger is 4 deurs full size.
Wil je een Camaro of Mustang zal je die heel specifiek moeten huren, tegen aanzienlijk hogere kosten, huur je alleen de klasse, kan je alles meekrijgen wat er op lijkt, of iets heel anders als er geen auto uit die klasse is.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.