Vreemd. Een verklaring of gewoon Engelse uitvoering van je polis is toch het enige dat je er aan kan doen lijkt me?
Wat voor bewijs kan je anders leveren... Hebben zij om iets specifieks gevraagd? Ik heb zojuist mijn Engelse verklaring gekregen, waarin staat dat ik verzekerd ben voor alle health care 100% NL tarief (basis verzekering) + alle kosten die hoger uitvallen door care in de USA. (Dus ingrepen die daar duurder zijn).
(En ik heb nog niet eens een reisverzekering... heb ik nog nooit gedaan ook niet voor andere buitenland stages, hoewel het nu vast geen kwaad kan

)
Ik heb ook net een Engelse verklaring van mijn WA verzekering opgevraagd. Dit is wel een andere verzekeringsmaatschappij, dus ik hoop dat zij er net zo makkelijk mee omgaan. Tot nu toe blijkt een Engelse verklaring van DUO het moeilijkst te zijn
Ik dacht dat Erasmus juist alleen binnen de EU was

Toch maar even achteraan, of zijn zij meer voor afstudeer aangelegenheden?
Waar ik me vooral druk om maak is dat ik op tijd langs kan bij het consulaat... Stel dat het half maart wordt, dat zij er dan geen probleem van maken - want ik doe wat ik kan. (Zal dan wel een lekker duur vliegticket worden, maar so be it...

)