Ik wilde eigenlijk dit keer geen laptop meenemen op vakantie.
Maar ja 1 mei zitten we in Amerika...
Eigenlijk wil ik het dan ook wel zo snel mogelijk weten allemaal
Nog maar iets meer dan 80 dagen, zo lijkt de tijd echt heel erg snel te gaan! Heb nauwelijks de trekking van vorig jaar verwerkt, zijn we al weer bijna klaar voor die van 2013, jeetje!
Hebben jullie allemaal al een beetje een idee wat je zou doen als je zou winnen? Waar wil je heen vertrekken? De kans dat je wint is natuurlijk ontzettend klein, maar ik vind wel dat we hier het recht hebben om een beetje te dromen. Als je nooit winnen zal, dan heb je tenminste de tijd nog gehad om te fantaseren over hoe het zal zijn als je wel zou winnen... uh, juist ja
Solliciteren en zorgen dat ik zo snel mogelijk verblijfplaats heb.
Daarna dromen om zelf iets uit de grond te stampen. Tegen die tijd zijn we toch al snel een jaar of 3 verder en is de crisis
terug iets langer bezig en daardoor hopelijk al wat afgenomen.
Ik ga vanaf ik zeker ben dat ik gewonnen heb, nog mééééééér mijn uiterste best doen op mijn huidige baan.
Mocht het dan mislopen en ik moet hierdoor terug, dan heb ik een hogere kans om terug op mijn huidig werk te kunnen starten.
Ik zou willen vestigen in een toeristisch gebied, dan denk ik aan FL.
hoi hoi,
Ook ik blijf bij Florida , we hebben daar hele goede vrienden (door de jaren vakantie enz. heen) en telkens we er naartoe gaan voelt het als thuiskomen ! Ik blijf maar meedoen met de lotery , niemand kan dit uit men hoofd praten haha..Nu zijn we hier(in Belgie) een 2de eigen zaak begonnen want het leven gaat ook voort intussen he ! Nog een bijkomend idee om na een jaar mezelf naar ginder te sturen via 'de zaak' lol Je weet maar nooit! Het gemakkelijkste zou toch de GC zijn... iedereen veel succes!
Het liefst in de buurt van familie en vrienden gaan wonen in upstate NY.
Maar goed dan moet er wel wat werk zijn.
De amerikaanse tak van het bedrijf waar ik nu voor werk wil me graag in dienst nemen, maar dan moet er op dit moment in die regio wel net wat te doen zijn natuurlijk.
Mocht dat niet lukken wellicht naar een andere regio kijken om te beginnen.
In deze tijd is werk zo verschrikkelijk belangrijk dat ik me daar eerst maar door laat leiden.
Vind het moeilijk om te bedenken wat wij zouden gaan doen. We zouden in ieder geval tot begin 2013 in Buffalo blijven (en waarschijnlijk hebben we dan de GC nog niet eens), maar als we dan eenmaal "vrij" zijn... geen idee. Als we de GC niet winnen, dan zullen we (ik, mijn man, of wij allebei) waarschijnlijk gaan solliciteren voor PhD posities, en het zal dan afhangen van waar we aangenomen worden. Ik weet niet of we hetzelfde zouden doen als we winnen, moeilijk.
Precies, hier in Maryland kan je niet met een same-sex partner trouwen, maar voor immigratie maakt het niks uit tenzij het op federaal niveau wordt erkend. Wij zitten dus met hetzelfde probleem, al hebben we wel een koophuis.
Toevallig had ik gisternacht gedroomd dat ik de GC loterij gewonnen had. Het was alleen meer een soort van bingo, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.