(wat een ontzettend kleine lettertjes heeft dat subsilver trouwens zelfs met leesbril moet ik nog turen. Ik heb het snel weer teruggezet. Ik vind prosilver véél overzichtelijker)
Daar valt best wat aan te doen, je kunt templates gewoon moddenStan.Gobien schreef:Dat de sterk verouderde layout subsilver2, die slechts bij een klein percentage van de gebruikers gebruikt wordt, geen link biedt naar de website van de gebruiker in de topic weergave kunnen wij ook niks aan doen.
Dat is ook mijn overweging. Natuurlijk kun je uiteindelijk overal aan wennen, maar ik vind veel fijner dat alle fora waar ik kom een beetje dezelfde indeling hebben. De andere fora (fotografie) hebben niet de mogelijkheid om te switchen naar de prosilver of iets dat daarop lijkt, ik houd het daarom hier ook maar op de "oude" layout.Dude schreef:Ik zit ook nog op andere fora en die hebben dezelfde lay out als ik nu hier gebruik, vandaar dat ik het zo 'gewend' ben![]()
Ik denk dat deze formule niet helemaal opgaat omdat er ook een heleboel aanmeldwrs zijn die na de eerste keer of na enkele keren nooit meer terugkomen. als je alleen de actieven telt, zal het percentage heel anders uitvallen vermoed ik.Stan.Gobien schreef:11852 leden gebruiken Proilver
150 leden gebruiken Subsilver2
-> 1,27%
Subsilver is een theme dat vooral bij oude phpBB2 fora's voorkomt, die fora hebben veel minder functionaliteit en ook de veiligheid ervan kan niet gegarandeerd worden.
In phpBB 3.1 zal er waarschijnlijk geen subsilver2 meer zijn.
Stan, dit kun jij zo wel schrijven, maar er zijn heel veel slapende leden.Stan.Gobien schreef:11852 leden gebruiken Prosilver
150 leden gebruiken Subsilver2
-> 1,27%