Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Subsilver vs Prosilver

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Subsilver vs Prosilver

Bericht door vana »

Ja, ik gebruik inderdaad prosilver. Ik heb het net even bekeken in subsilver 2 en daar staat het inderdaad niet :?
(wat een ontzettend kleine lettertjes heeft dat subsilver trouwens zelfs met leesbril moet ik nog turen. Ik heb het snel weer teruggezet. Ik vind prosilver véél overzichtelijker)
Laatst gewijzigd door Dennis op 20 feb 2012, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dit onderwerp is afgesplitst van het onderwerp over reclame op het forum.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Adverteren op het forum

Bericht door Jasmino »

Ik had het ook gecontoleerd, door gewoon even uit te loggen. Toen zag ik dat bolletje opeens. Maar ik heb de lay-out ook weer snel teruggezet, dat prosilver vind ik maar niets...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik was ook aan het zoeken geweest en kon het ook niet vinden inderdaad. Heel slim van je om het in het weergave verhaal te zoeken! Wist niet dat er uberhaupt verschillende opties waren.
Zo leren we weer veel van dit topic.

Dennis en ik hebben in de tussentijd via pm-tjes contact gehad en het lijkt er op dat mijn voorstel destijds aan zijn aandacht ontglipt is en heeft zijn excuses daar voor aangeboden.

De scheidingslijn tussen wel of geen reclame is natuurlijk heel moeilijk te leggen. En al helemaal als het Amerika gerelateerd is en het mensen van het forum aangaat. Daarom ook mijn voorstel om het duidelijker te maken.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Zoals gezegd ga ik de komende periode aan de slag met de aangeleverde suggesties en zal proberen hiervoor een oplossing te bedenken. Geef me even de tijd, zodat ik het voor mezelf goed kan formuleren en met de mods kan uitwerken, en dan kom ik er later op terug.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Er zijn vele sites die relevant zijn, maar als iedereen die mag in z'n onderschrift zetten dan staat het binnenkort vol met onderschriften met reclame.
Je mag je website invullen in je profiel juist omdat het daar niet storend is en niet als reclame overkomt.

Dat de sterk verouderde layout subsilver2, die slechts bij een klein percentage van de gebruikers gebruikt wordt, geen link biedt naar de website van de gebruiker in de topic weergave kunnen wij ook niks aan doen.

Verder is het gewoon afwachten wat Dennis als voorstel uitwerkt.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Ik vind de reclame van Petra e.a. best belangrijk...
If you can dream it...
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Stan.Gobien schreef:Dat de sterk verouderde layout subsilver2, die slechts bij een klein percentage van de gebruikers gebruikt wordt, geen link biedt naar de website van de gebruiker in de topic weergave kunnen wij ook niks aan doen.
Daar valt best wat aan te doen, je kunt templates gewoon modden :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Ik ga geen tijdsverslindende aanpassingen doen aan een template die door zeer weinig mensen gebruikt wordt en die in toekomstige versie van phpBB sowieso verdwijnt in z'n huidige vorm.
Als je het voor het Europa-forum reeds gedaan hebt mag je mij de aangepaste template en icoontje gerust bezorgen.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

een beetje offtopic maar ik hoop dat die oude versie niet zal verdwijnen.
Ik gebruik ook nog steeds die oude versie (kon indertijd niet wennen aan dat nieuwe onoverzichtelijk geval) en zou het erg vinden als die zou wegvallen.
Hoeveel % bedoel je met zeer weinig mensen ? Is het echt zo laag? Ik neem aan dat nieuwe aangemelde leden zowiezo met de nieuwe versie starten? Dus die paar mensen zullen wel oude leden zijn of zie ik dat verkeerd? (en ik bedoel oude leden in de vorm van hun aanmeldingsdatum op dit forum :wink: )

Van die reclame: ik heb eigenlijk nog nooit ergens reclame gezien in iemands onderschrift. Maar misschien lees ik alleen wat ik wil lezen. Als het discreet in een onderschrift staat heb ik er helemaal geen probleem mee.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Niet alle "oude leden "gebruiken de oude versie hoor.
Ik wilde eerst ook niet overstappen naar de nieuwe versie want ik was zo gewend aan de oude layout. Maar ik gebruik het nu al en paar jaar en zou echt niet meer terug willen naar de oude versie. Ik heb het net weer even bekeken en wat was dat onoverzichtelijk zeg (terwijl ik eerst dacht dat het andersom was :lol: )
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ja ik weet het Marjon, eigenlijk is het gewoon een kwestie van gewenning :wink:
Maar omdat ik die oude stijl gewend ben, stap ik niet graag over tenzij het niet anders kan.
Ik zit ook nog op andere fora en die hebben dezelfde lay out als ik nu hier gebruik, vandaar dat ik het zo 'gewend' ben :wink:
Ik bedoelde natuurlijk ook niet alle 'oude leden', maar het lijkt me logisch dat een gedeelte ervan die oude look nog gebruikt.

Hoe werkt dat eigenlijk als je je aanmeld als nieuw lid? krijg je dan de keuze of is het meteen de nieuwe lay out wat je voorgeschoteld krijgt?

Dit is wel erg offtopic, sorry :oops:

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik gebruik ook de oude versie en dat bevalt me goed.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dude schreef:Ik zit ook nog op andere fora en die hebben dezelfde lay out als ik nu hier gebruik, vandaar dat ik het zo 'gewend' ben :wink:
Dat is ook mijn overweging. Natuurlijk kun je uiteindelijk overal aan wennen, maar ik vind veel fijner dat alle fora waar ik kom een beetje dezelfde indeling hebben. De andere fora (fotografie) hebben niet de mogelijkheid om te switchen naar de prosilver of iets dat daarop lijkt, ik houd het daarom hier ook maar op de "oude" layout.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

11852 leden gebruiken Proilver
150 leden gebruiken Subsilver2
-> 1,27%

Subsilver is een theme dat vooral bij oude phpBB2 fora's voorkomt, die fora hebben veel minder functionaliteit en ook de veiligheid ervan kan niet gegarandeerd worden.
In phpBB 3.1 zal er waarschijnlijk geen subsilver2 meer zijn.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

je ziet wel weer een ICT-ertje....
If you can dream it...
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Stan.Gobien schreef:11852 leden gebruiken Proilver
-> 1,27%

Subsilver is een theme dat vooral bij oude phpBB2 fora's voorkomt, die fora hebben veel minder functionaliteit en ook de veiligheid ervan kan niet gegarandeerd worden.
In phpBB 3.1 zal er waarschijnlijk geen subsilver2 meer zijn.
Ik denk dat deze formule niet helemaal opgaat omdat er ook een heleboel aanmeldwrs zijn die na de eerste keer of na enkele keren nooit meer terugkomen. als je alleen de actieven telt, zal het percentage heel anders uitvallen vermoed ik.
Winston Churchill

Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

En van die 150 zijn er misschien ook een hoop die al jaren geen actief lid meer zijn.
Het is ook niet zo belangrijk wat de juiste percentages zijn.

Markgoestoamerica, wat bedoel je met je opmerking over een ICT-ertje?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Stan.Gobien schreef:11852 leden gebruiken Prosilver
-> 1,27%
Stan, dit kun jij zo wel schrijven, maar er zijn heel veel slapende leden.
Wat zou het percentage Subsilver2-gebruikers zijn van het aantal leden, dat dagelijks op het forum aanwezig is?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

@ stan, oh was niet beledigend bedoeld hoor, maar je had het over PhPBB2, Prosilver, nog ff en je hebt het ook over de achterliggende SQL server etc... Nu ben ik wel een Microsoft Certified member, maar ik denk dat velen echt niet weten waar je het over hebt... :wink:

wellicht kun je het beter hebben over de nieuwe internet programeertaal PhP, ipv PhPBB2 etc..
De kunst van het communiceren is de kunst van het gebruiken van begrijpelijke taal voor een zo groot mogelijke groep.

Ikzelf betrap me er zelf ook al te vaak op dat ik in vak termologie praat en dat mensen mij dan aankijken, waar heeft hij het over... :geek:

BTW je ondertitel TECHMOD zecht al genoeg...
Ik bewonder je inzet voor dit forum!
If you can dream it...
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Ik spreek nergens over SQL hoor marc, maar misschien is de terminologie inderdaad voor sommigen vreemd. Maar niet voor diegenen met wie ik de discussie voer.
Ik bepaal niet wat er in de toekomstige versie van phpBB (forumsoftware) gebeurt.
Ik weet wel dat Subsilver2 (het 2de thema hier op het forum) er hoogstwaarschijnlijk niet zal bij zijn.

Ik zal er voor zorgen dat dit forum op een veilige en stabiele versie van de forum software werkt.
Zodoende zal ik zeker overschakelen naar een nieuwe versie wanneer ontwikkeling en veiligheidsgarantie van de oude versie wegvalt.
Als de webmaster daar anders over oordeelt dan zal er niet langer Techmod onder mijn naam staan.

PS: Ik vraag me af als we deze berichten niet beter afsplitsen naar een topic "Over de forumsoftware".
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer