Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Usareisen geen one-way fee

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Dana
Amerika-ontdekker

Usareisen geen one-way fee

Bericht door Dana »

Hallo

Ik had al een prijs gekregen van verschillende maatschappijen maar overal moest ik one-way fee betalen. We halen de auto op in Phoenix en leveren hem af in Las Vegas. Dit kwam op ongeveer 75 €.
Nu zie ik bij usareisen bij Alamo en Dollar: Keine Einweggebühr. Klopt dit echt ? Hoef je helemaal niks te betalen en hun prijs is ook nog goedkoper dan de rest, zelfs met het Super Inklusiv Plus pakket.
Nu heb ik nog een vraag: we halen en leveren de auto steeds op de luchthaven. Moet je dan met Alamo naar hun wagenpark rijden in Phoenix ? En in Vegas, waar leveren we de wagen ergens af ? Staat dit goed aangeduid ? Moeten we hiervoor een uurtje uittrekken of gaat dit allemaal vrij vlot en snel ? Wij zitten in een hotel op de Strip ? Gaat dit vlot om naar de luchthaven te rijden ? Onze vlucht vertrekt om 11 u, ik had gedacht om de auto om 9 u in te leveren ?
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Usareisen geen one-way fee

Bericht door markgoestoamerica »

In Las vegas zitten de auto verhuur bedrijven in een nieuw gebouw wel even verwijderd van het vliegveld (net zover als de strip! alleen de andere kant op!)

Als je je auto hebt ingeleverd (wat best snel gaat) moet je met een bus naar het vliegveld...
Mijn ervaring... Whow wat duurt dat toch allemaal lang...

Ik zou er toch zeker een half uurtje extra voor uittrekken, het zal maar eens tegenzitten!
If you can dream it...
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Op LAS kan je soms erg lange rijen hebben bij de securitycheck zou dus zeker voldoende tijd nemen.
Zowel in Phoenix als Las Vegas zitten alle verhuurders in een gebouw en rijden er shuttlebussen tussen vliegveld en carrental.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Dana schreef:Nu zie ik bij usareisen bij Alamo en Dollar: Keine Einweggebühr. Klopt dit echt ? Hoef je helemaal niks te betalen en hun prijs is ook nog goedkoper dan de rest, zelfs met het Super Inklusiv Plus pakket.
Klopt echt hoor. ;-) Wij hebben al 2 keer onze wagen opgehaald in Phoenix en afgeleverd in Las Vegas. Zonder bijkomende kosten. :-)
Dana schreef:Nu heb ik nog een vraag: we halen en leveren de auto steeds op de luchthaven. Moet je dan met Alamo naar hun wagenpark rijden in Phoenix ? En in Vegas, waar leveren we de wagen ergens af ? Staat dit goed aangeduid ? Moeten we hiervoor een uurtje uittrekken of gaat dit allemaal vrij vlot en snel ? Wij zitten in een hotel op de Strip ? Gaat dit vlot om naar de luchthaven te rijden ? Onze vlucht vertrekt om 11 u, ik had gedacht om de auto om 9 u in te leveren ?
In Phoenix zitten alle verhuurbedrijven in 1 gebouw. Volg op de luchthaven gewoon de bordjes naar de car rental shuttle. Vorig jaar kwamen we aan op een andere terminal dan de keren ervoor en was het even zoeken. Maar toen hebben we gewoon iemand aangesproken die ons vertelde waar de shuttle stopte. Het gaat allemaal heel vlot. :thumbup:

Ook in Las Vegas is het echt heel eenvoudig. Alle verhuurders zitten op 7135 Gilespie St. Je rijdt er gewoon naar binnen en laat de auto achter bij de juiste maatschappij. Alamo ging bij ons al 2 keer heel vlot. Op nog geen 5min was de auto afgeleverd. Iemand scant de wagen in, print een bonnetje uit en goeiedag verder nog. ;-) Ook daar is er weer een shuttle naar de luchthaven. Ze doen ook echt veel moeite om te zien dat iedereen wel op de juiste bus zit. :lol: Maar zoals Rob zegt, de security op LAS kan wel even duren. Bij ons stonden er al elke keer serieus lange rijen. Het gaat wel vooruit, maar je moet niet verwachten dat je er op 10min door bent.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bij ons ging het vorig jaar best snel heen en terug op LV, ook de carrental heel vlot.
Dana
Amerika-ontdekker

Bericht door Dana »

Ok bedankt allemaal

Dat stelt me al een pak geruster en ik weet wat te doen: usareisen
boeken en zien dat ik 3 uurtjes van tevoren op de luchthaven ben
dan leveren we wel om 7u30 de wagen binnen.
stefannelies
Amerika-ontdekker

Bericht door stefannelies »

Ben al een half uur aan het zoeken maar kom er niet uit ...

Wij boeken dit jaar ook weer een auto via usareisen.de, maar ik zie nergens dat we GEEN one-way fee moeten betalen.
Juist dat we WEL deze fee moeten betalen.
Wij halen op in Las Vegas en brengen terug in Seattle.

Wat is waar?
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Of je wel of niet een one way toeslag moet betalen hangt af van de staten van ophalen en afleveren. Ook kan het per verhuurder (Alamo, Dollar, etc) nog soms iets verschillen. Vandaar dat er in bovenstaande post geen oneway geldt tussen Arizona (Phoenix) en Nevada (Las Vegas), maar dat je in jouw geval wel moet betalen tussen Nevada en Washington State (Seattle)

Op de site van usareisen zie je de info over one way toeslagen door in het overzicht "Vermieter Highlights" onder het autoverhuurbedrijf van je keuze te klikken op "Mehr informationen zu ..." Vervolgens klik je op tabblad "Mietbedingungen" en dan zie je onder zowel tabblad "Winter" als "Sommer" de regels over oneway toeslagen staan onder de kop "Einweggebühren".
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

En als het Duits te veel problemen geeft kan je altijd het Engelstalige zusje gebruiken.
http://www.drive-usa.de/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

stefannelies schreef:Wij boeken dit jaar ook weer een auto via usareisen.de, maar ik zie nergens dat we GEEN one-way fee moeten betalen.
Juist dat we WEL deze fee moeten betalen.
Wij halen op in Las Vegas en brengen terug in Seattle.
Zoals BigAppleLover ook al aangeeft hangt het ervan af waar je de auto ophaalt en inlevert. In sommige gevallen heb je nu eenmaal altijd dropoff kosten. Als je daar niet onderuit kunt komen is huren via National vaak de beste optie omdat zij een maximaal tarief van $ 250 (excl. tax) hanteren.

In jouw geval zou je eens kunnen kijken of je ook kunt beginnen in Los Angeles en kunt eindigen in Seattle. Bij Alamo heb je dan geen dropoff kosten.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer