Ik heb mij net voorgesteld op het topic: even voorstellen.
Ook wij (Ik, mijn man en twee kinderen van 10 en 12 jaar oud) hebben het briljante idee om in augustus op vakantie te gaan naar de westkust van Amerika.
We hebben inmiddels een route bedacht en die ziet er als volgt uit:
1. 8 aug Amsterdam - Los Angeles (bij aankomst auto ophalen en gelijk doorrijden naar Palm Springs)
2. 8 aug - 9 aug Palm Springs (Renaissance Palm Springs hotel) 1 nacht
3. 9 aug - 11 aug Sedona (Poco Diablo Resort) 2 nachten
4. 11 aug - 12 aug Grand Canyon NP (Yavapai Lodge East) 1 nacht
5. 12 aug - 13 aug Bryce Canyon City ( Bryce Canyon Resorts) 1 nacht
6. 13 aug - 14 aug Springdale (Driftwood lodge) 1 nacht
7. 14 aug - 16 aug Las Vegas (Bellagio) 2 nachten
8. 16 aug - 17 aug Death Valley (Furnace Creek Ranch) 1 nacht
9. 17 aug - 19 aug Mammoth Lakes (Village Lodging at Mammoth) 2 nachten, dan via Tiogapass naar El Portal
10. 19 aug - 20 aug El Portal (Yosemite View Lodge) 1 nacht
11. 20 aug - 24 aug San Francisco (Handlery Union Square) 4 nachten
12. 24 aug - 25 aug Carmel (??? Wij wilde Carmel Mission Inn maar die is volgeboekt

13. 25 aug - 26 aug Pismo Beach (??? Wij wilde Seaventure Resort maar ook deze is volgeboekt) 1 nacht
14. 26 aug - 29 aug Santa Monica (Loews Santa Monica Beach hotel) 3 nachten (vanuit hier naar LA, Universal studio's, strand......)
15. 29 aug terug naar Amsterdam.
Dit is wat we nu een beetje voor ogen hebben. Alle hotels die er nu staan hebben wij nog niet vast liggen. Wel hebben we al naar beschikbaarheid gekeken. Graag ook tips en ideeën hierover.
Verder blijft het met zoveel mooie plaatsen/gebieden moeilijk om te kiezen. We hebben 3 weken en daar moet het in passen. Gelukkig beseffen wij dat het gaat om een zeer luxe keuze:-).
Forumleden, willen jullie hier eens op schieten. Als er vragen zijn hoor ik die graag.
Alvast bedankt.
Groetjes Ingrid