Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de AllesAmerika.com stickers (topic uit 2006)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb em ook voor de achteruit liggen......dus omgeving Venlo mag aan het rijtje toegevoegd wordenDennis schreef:Zo langzamerhand is heel Nederland vertegenwoordigd! Naast Mariahout (inderdaad - was ik bijna vergeten) nu ook nog Diessen, Yerseke, Rotterdam, Kuinre, Raamsdonksveer, Tiel, Alkmaar, Amstenrade, Huizen, Dalfssen, Velserbroek en Maassluis.
Ik ben benieuwd of jullie elkaar onderweg tegenkomen, met zoveel verschillende stickers dwars door heel Nederland verspreid. Tenminste, als je hem op je auto plakt! Ik werkte eens voor een bedrijf waarvan zo'n 100 auto's over heel Nederland verspreid rondreden met bedrijfsstickers erop en ik stond er verbaasd over hoe vaak ik er eentje tegenkwam. (Ik maakte best veel kilometers, maar dan toch!)

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb honderden mijlen achter deze geweldige car aan gereden en kan hem inmiddels dan ook wel uittekenen.Mack schreef:Spot ik daar een 05 Mustang cabrio daar rechts?
Maar natuurlijk is hij onderweg ook tientallen malen door mij op de gevoelige plaat vastgelegd.
Dus Mack, hoeveel foto's wil je er van hebben?.....

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Valt me wel een beetje tegen dat jullie niet alle 3 een "sticker" op jullie laptop hebben. Hebben wij toch beter ons best gedaan.hekkie schreef:Dennis,
Hier is mijn bijdrage aan de AA-stickerwedstrijd. Het is weliswaar een door Rob uitgeprinte versie van de sticker omdat die "echte" niet voor onze vakantie beschikbaar was, maar dat mag de pret niet drukken, neem ik aan.
Groetjes Marjan

groetjes van Carola

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Even niet vergeten dat wij al een poos in Amerika zaten voor de stickers beschikbaar warenFCRMteB schreef:Valt me wel een beetje tegen dat jullie niet alle 3 een "sticker" op jullie laptop hebben. Hebben wij toch beter ons best gedaan.hekkie schreef:Dennis,
Hier is mijn bijdrage aan de AA-stickerwedstrijd. Het is weliswaar een door Rob uitgeprinte versie van de sticker omdat die "echte" niet voor onze vakantie beschikbaar was, maar dat mag de pret niet drukken, neem ik aan.
Groetjes Marjan![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes van Carola

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Dennis,
In de mail die je stuurde over de AA-stickers staat dat je de foto's voor de brievenbuswedstrijd naar jou kunt mailen.
Is het niet veel leuker om de foto's (bijv. in een sticky) ook gelijk te plaatsen hier op het forum? Ik heb nu geen idee hoeveel foto's al ingezonden zijn en welke.
Ik ben er persoonlijk heel benieuwd en nieuwsgierig naar en ik denk velen met mij. Bovendien denk ik dat dat veel kijkers zal trekken......
Je zou dat bewuste sticky alleen voor ingezonden foto's kunnen houden en alle evt. commentaar erop zou in dit topic geplaatst kunnen worden. Op die manier hou je het ook "schoon".
Gr. Marjan
In de mail die je stuurde over de AA-stickers staat dat je de foto's voor de brievenbuswedstrijd naar jou kunt mailen.
Is het niet veel leuker om de foto's (bijv. in een sticky) ook gelijk te plaatsen hier op het forum? Ik heb nu geen idee hoeveel foto's al ingezonden zijn en welke.
Ik ben er persoonlijk heel benieuwd en nieuwsgierig naar en ik denk velen met mij. Bovendien denk ik dat dat veel kijkers zal trekken......

Je zou dat bewuste sticky alleen voor ingezonden foto's kunnen houden en alle evt. commentaar erop zou in dit topic geplaatst kunnen worden. Op die manier hou je het ook "schoon".
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Zo, ik heb mijn sticker nu ook een nieuw leven gegeven, namelijk in mijn CD-koffer. Ik draai nu 15 jaar als DJ-ane op feestjes (is nu vele malen minder geworden dan vroeger, mind you!) en ik zocht al enige tijd iets leuks om naar te kijken in mijn CD koffer als ik het even niet meer wist. Deze sticker is het dus helemaal. Als ik even niet meer weet wat ik moet draaien heb ik een steun en rustpunt nodig; tot nu toe was deze er niet. Nu heb ik een sticker die mij aan mijn derde grote liefde herinnert (naast mijn mannetje en muziek) als ik dat even nodig heb.
Hier een paar fotos van afgelopen weekend tijdens het draaien op een van de feesten:
De sticker in mijn koffer:

Ik tijdens het zoeken naar een nieuwe CD:

De zaal en de mensen:

Hier een paar fotos van afgelopen weekend tijdens het draaien op een van de feesten:
De sticker in mijn koffer:

Ik tijdens het zoeken naar een nieuwe CD:

De zaal en de mensen:

Groetjes,
Shabster

Shabster

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Onze (eerste) bijdrage aan de fotowedstrijd
Vanmiddag zijn we op Route 66 bij Angel's Barber Shop beland. Velen van jullie zullen daar wel binnen geweest zijn, wij dus ook.
Er hangen daar duizenden visitekaartjes, presentjes en andere dingen van mensen over de hele wereld. We konden echter nog geen AA-sticker ontdekken. We hebben Angel en zijn vrouw Vilma uitgelegd dat er een Nederlands forum van Amerikaliefhebbers bestaat en dat er duizenden bezoekers komen.
En toen natuurlijk verteld over de wedstrijd en ze waren 'very excited' en wilden direct meedoen. Zie hier het resultaat:

En vanaf nu hangt Alles Amerika duidelijk zichtbaar op het raam bij Angel en Vilma. Angel heeft hem persoonlijk onder het toeziend oog van Albertje Kretiek himself opgehangen en we hebben het direct vastgelegd.

Dennis, ze komen er in origineel formaat aan!
Er hangen daar duizenden visitekaartjes, presentjes en andere dingen van mensen over de hele wereld. We konden echter nog geen AA-sticker ontdekken. We hebben Angel en zijn vrouw Vilma uitgelegd dat er een Nederlands forum van Amerikaliefhebbers bestaat en dat er duizenden bezoekers komen.
En toen natuurlijk verteld over de wedstrijd en ze waren 'very excited' en wilden direct meedoen. Zie hier het resultaat:

En vanaf nu hangt Alles Amerika duidelijk zichtbaar op het raam bij Angel en Vilma. Angel heeft hem persoonlijk onder het toeziend oog van Albertje Kretiek himself opgehangen en we hebben het direct vastgelegd.

Dennis, ze komen er in origineel formaat aan!