Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pretpark tickets
-
- Amerika-ontdekker
Pretpark tickets
Hallo,
Wij zijn druk bezig met onze planning, maar nu loop ik even vast.
Als wij in/rond Orlando zijn willen wij naar de volgende parken:
- Busch Garden (Combi kaart met seaworld.)
- Seaworld
- Disney's Hollywood Studios (Hier een water park bij toevoegen?! Wat dan ook weer een combi ticket zal worden)
- Universal's Islands of Adventure (Combi ticket met universal studios)
- Universal Studios
Zoals jullie zien heb ik al gekeken naar combi tickets. Echter vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om een groot combi ticket voor dit alles te krijgen? Ik ben dit nog niet tegen gekomen op internet. Ik weet dat dit wel mogelijk is voor de disney parken.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes,
Lieselotte.
Wij zijn druk bezig met onze planning, maar nu loop ik even vast.
Als wij in/rond Orlando zijn willen wij naar de volgende parken:
- Busch Garden (Combi kaart met seaworld.)
- Seaworld
- Disney's Hollywood Studios (Hier een water park bij toevoegen?! Wat dan ook weer een combi ticket zal worden)
- Universal's Islands of Adventure (Combi ticket met universal studios)
- Universal Studios
Zoals jullie zien heb ik al gekeken naar combi tickets. Echter vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om een groot combi ticket voor dit alles te krijgen? Ik ben dit nog niet tegen gekomen op internet. Ik weet dat dit wel mogelijk is voor de disney parken.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes,
Lieselotte.
Re: Pretpark tickets
Er zijn ook combi tickets te koop voor bijvoorbeeld 5 parken (Universal, Islands of Adventure, Busch Gardens, Sea World en Aquatica).
Zie de link van attraction tickets direct.de (Duitsland).
Je betaald in euro's en krijgt de originele kaartjes binnen een paar dagen toegestuurd.
Er zijn diverse andere combinatie tickets mogelijk.
Succes met de voorbereidingen.
Zie de link van attraction tickets direct.de (Duitsland).
Je betaald in euro's en krijgt de originele kaartjes binnen een paar dagen toegestuurd.
Er zijn diverse andere combinatie tickets mogelijk.
Succes met de voorbereidingen.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reactie! Ik ga gelijk even een kijkje nemen op die site, met google vertalen erbij...
.
Volgens mij is deze site in verhouding goedkoper dan de officiele parken site's..?!

Volgens mij is deze site in verhouding goedkoper dan de officiele parken site's..?!
Wij hebben ook onze kaartjes via deze site geregeld.
Voor Kennedy Space center hebben ze een tijdelijk actie van volwassenen aan kinderprijs (stond tot 31.01.2012 maar was gisteren nog steeds geldig), deze kon ik via de officiële site niet meteen terugvinden. Voor discovery cove kwam de prijs zelfs iets goedkoper uit dan via de officiële website en ze bezorgen gratis in Nederland. Ik vind het ook wel fijn dat ze de tickets opsturen en je geen voucher krijgt die je daar nog moet omwisselen. Scheelt weer wat tijd daar in Orlando
Voor Kennedy Space center hebben ze een tijdelijk actie van volwassenen aan kinderprijs (stond tot 31.01.2012 maar was gisteren nog steeds geldig), deze kon ik via de officiële site niet meteen terugvinden. Voor discovery cove kwam de prijs zelfs iets goedkoper uit dan via de officiële website en ze bezorgen gratis in Nederland. Ik vind het ook wel fijn dat ze de tickets opsturen en je geen voucher krijgt die je daar nog moet omwisselen. Scheelt weer wat tijd daar in Orlando
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik vraag me eerlijk gezegd af of je niet beter terplaatse een ticket kan kopen.
Een ticket op de duitse site kost 89euro voor Universal? WTF Echt wel duur...
-
- Amerika-ontdekker
Wat ik me nog kan herinneren van Disney LA was dat de tickets aan de kassa ook die prijs hebben. Daarbij ben je met comi tickets goedkoper uit.
@ Soof 10. Kreeg je de kaartjes snel na betalen? En krijg je het in de vorm van een e-tickets of echte orginele tickets?
@ Soof 10. Kreeg je de kaartjes snel na betalen? En krijg je het in de vorm van een e-tickets of echte orginele tickets?
@ LiselotteW: Het zijn de originele kaartjes en je krijgt ze met de post thuisgestuurd.
Voor Discovery cove is wachten tot aan de kassa meestal geen optie, omdat er een beperkt aantal kaarten per dag beschikbaar zijn. Wij willen in het Memorial day weekend gaan en dan is vooraf reserveren echt nodig lees ik overal. Voor Kennedy Space center vond ik het gewoon een goeie deal, die ik niet op de officiële site kon terugvinden.
Twee jaar geleden hebben wij de kaarten voor Universal LA op de site van Universal zelf geregeld, omdat Universal toen ongeveer dezelfde prijzen gaf. Hangt er dus vanaf... goed vergelijken en afhankelijk daarvan beslissen waar je koopt. Aan de kassa van het park ben je meestal of een paar dollars duurder uit of je betaalt dezelfde prijs, dan heb je met de vooraf gekochte tickets nog het voordeel dat je niet in de wachtrij hoeft te staan om een ticket op te halen.
Voor Discovery cove is wachten tot aan de kassa meestal geen optie, omdat er een beperkt aantal kaarten per dag beschikbaar zijn. Wij willen in het Memorial day weekend gaan en dan is vooraf reserveren echt nodig lees ik overal. Voor Kennedy Space center vond ik het gewoon een goeie deal, die ik niet op de officiële site kon terugvinden.
Twee jaar geleden hebben wij de kaarten voor Universal LA op de site van Universal zelf geregeld, omdat Universal toen ongeveer dezelfde prijzen gaf. Hangt er dus vanaf... goed vergelijken en afhankelijk daarvan beslissen waar je koopt. Aan de kassa van het park ben je meestal of een paar dollars duurder uit of je betaalt dezelfde prijs, dan heb je met de vooraf gekochte tickets nog het voordeel dat je niet in de wachtrij hoeft te staan om een ticket op te halen.
Het klopt dat een 1 dags ticket voor Universal 89 euro kost bij attractiontickets.de en direct aan de kassa bij Universal 85 dollar.Wallstreet schreef:Ik vraag me eerlijk gezegd af of je niet beter terplaatse een ticket kan kopen.
Maar voor 116 euro heb je een ticket voor beide Universal parken (Universal studios en Islands of Adventure) en heb je onbeperkt 14 dagen toegang tot beide parken.
Dat is toch een mooie prijs?
- sdekker
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik vraag me altijd af wat het nut daarvan is. In twee dagen heb je de parken wel gezien, waarom zou je er twee weken lang blijven? Dat doen ze alleen maar omdat ze hopen dat - als je meerdere keren komt - je telkens geld uit blijft geven in de restaurants en winkeltjes.Tans4USA schreef:... en heb je onbeperkt 14 dagen toegang tot beide parken. Dat is toch een mooie prijs?
Ik kan je aanbevelen om een Express Pass te kopen: daarmee mag je bij veel attracties vooraan in de rij gaan staan. Het is een dure grap, maar het is toch zonde om in zo'n gaaf park lang te moeten wachten? Enige wat jammer is dat je bij Harry Potter geen voorrang krijgt.
Rondreizen: 2023: Nova Scotia / 2020: Orlando / 2019: Hawaii / 2018: SFO - Seattle / 2015: Florida / 2014: West Canada / 2011: SFO - LA / 2010: Florida / 1999: Miami - NY
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
Stedentrips: 2001, 2007, 2009, 2013: NY
Werk: 28x NY, 7x Chicago, 1x LV
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Harry Potter heeft gelukkig een Single Riders. Hebben de attractie achter elkaar door kunnen doen. Steeds een minuut of 10 wachten. Bekijk 1x de wachtrij en skip daarna de rij..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Toevoeging:

Njit schreef:Harry Potter heeft gelukkig een Single Riders. Hebben de attractie achter elkaar door kunnen doen - en telkens ook steeds met zijn twee'tjes bij elkaar in het karretje, ipv 'de groep uit elkaar gehaald'. Steeds een minuut of 10 wachten - terwijl de reguliere tijd meer dan een uur was. Bekijk 1x de wachtrij en skip daarna de rij..

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9392 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 5 Reacties