Spekkie, het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik zou zelf toch liever even bellen dan later in de penarie zitten.Spekkie schreef:Maar ze verwachten geen problemen omdat ook zij het als 90 dagen rekenen, en mocht ik twijfelen dan kan ik het bij de Amerikaanse Ambassade neergooien en kijken wat ze hiermee doen.
Hier hebben ze het nummer van gegeven..
Maar ik heb zoiets; dan weet dus de Amerikaanse Ambassade ervan, maar is mijn ticket ook niet gewijzigd etc.
Ik vertrek die dag gewoon richting schiphol en zal zien hoe het verloopt, en anders loop ik persoonlijk wel naar de balie van continental airlines om het probleem daar op te lossen.
Op schiphol maakt het ze niet uit hoe lang je weg gaat, dus dat betekent dat je als je in de problemen komt, je er pas in Amerika achterkomt. Ik weet niet of ze je in die situatie zelfs de mogelijkheid geven om om te boeken, of dat je zonder pardon (en op eigen kosten) weer rechtomstreeks gestuurd wordt.
Als de ambassade aan de telefoon zegt dat het geen probleem is kan je het van tevoren regelen; als je er wel problemen mee krijgt kan je er donder op zeggen dat je bij aankomst anders sowieso problemen zou krijgen.
Dan kan je het toch beter vanuit Nederland even uitzoeken, dan in een vreemd land waar je niemand kent en je de taal niet zo goed spreekt?