Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Over cheaptickets: de annuleringsverzekering

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Over cheaptickets: de annuleringsverzekering

Bericht door vana »

Dat is geweldig goed nieuws (ja, ik geef best wel goed adviezen soms 8) )
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Goede service!!
Jij zult heel erg opgelucht zijn nu. :clap:
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Goed nieuws. Geniet van de vakantie aldaar.
Spekkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Spekkie »

Hartstikke bedankt allemaal! :D
Ben helemaal happy, opgelucht en al!
Het heeft mij helemaal niets gekost, super service van continental airlines! :D :blob3:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Zo! Dat is nog eens goed nieuws! :D :clap:

Heel netjes van Continental! :thumbup:

Nu maar gaan genieten van alles. Je hebt nu een paar dagen extra voor je vertrekt. Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

Daarom vieg ik altijd United/continental....

Heeel veel plezier in Orlando!
If you can dream it...
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wat een super nette service!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wow, zonder kosten! Dat is heel tof van Continental! :thumbup:

Je hebt je gesprek al voorbereid voor wanneer Immigrations je vragen gaat stellen? Want dat kan altijd he. Een 18-jarige die bijna 3 maanden naar de US komt, kan vragen oproepen.

ESTA is dus al in orde, al zal je nu even je aanpassing moeten doen van de vluchtnummer en vertrekdatum. Maar dat is gratis.

Je hebt een credit card die je meeneemt? De bank is verwittigd dat je naar de US gaat voor een tijdje? (zodat ze je kaart niet blokkeren omdat ze dneken dat je kaart gestolen is). Idem voor wanneer je je debitcard zou willen gebruiken (je bent er zeker van dat je ze in Amerika kan gebruiken?).

Heb je een reisverzekering die ook een extra dekking heeft voor de US? Want vaak is de standaard dekking niet voldoende om de medische kosten in de Us te dekken (dat zijn aparte polissen).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Spekkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Spekkie »

Coyote schreef:Zo! Dat is nog eens goed nieuws! :D :clap:

Heel netjes van Continental! :thumbup:

Nu maar gaan genieten van alles. Je hebt nu een paar dagen extra voor je vertrekt. Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? :wink:

Roland
Dankjewel!!!!
En misschien: Iemand die een 'eerste hulp bij kofferinpakken' verleent?
Ik pak altijd te veel in, dus iemand die kan vertellen waar je veel van nodig hebt vergeleken met dit kikkerland en waarvan weinig? Ik ga er vanuit dat ik voornamelijk de eerste dagen niet zal kunnen shoppen..

Liefs!

En Elke, ik heb net degene waar ik heen ga gesproken om de vragen van immigrations af te stemmen. :)
Verder ga ik nu mijn ESTA aanpassen (moest mijn vervoer even regelen en de mensen daar op de hoogte brengen, staan er anders woensdag te wachten op iemand die 2 dagen later komt :P).
Ik neem een prepaid creditcard mee die ik speciaal voor deze reis heb aangeschaft, verder is mijn bankpas een wereldpas en zal voor de zekerheid vanmiddag nog even bellen al heeft de bank al verteld dat hij in Amerika te gebruiken valt.
Verder heb ik een doorlopende reisverzekering bij mondial assistance afgesloten met werelddekking, dus ik hoop niets belangrijks vergeten te zijn!
Alleen dus ESTA aanpassen en uitdraaien, verder liggen paspoort, medicijnenpaspoort, inentingsboekje en alles al klaar..
Koffers moeten nog verder gepakt worden, en dan hopelijk zonder problemen vrijdag vertrekken!

Ja, ik heb er weer zin in! :D
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

gelukkig is alles goed gekomen :thumbup:
Je kan gelukkig nu echt gaan genieten.
Trouwens, ga je nog een reisverslag bijhouden?

Wij hadden eind vorig jaar ook een klein probleempjemet de tickets naar Londen die we geboekt hadden op de site van delta.
Per abuis was tijdens de boeking de terugreisdatum een dag vroeger. Gelukkig kwamen er op de zelfde avond er achter.
De volgende dag heb ik delta in amsterdam gebeld. Omdat wij e-vouchers hadden moesten we naar delta in Amerika (atlanta) bellen.
De tickets waren nog niet verwerkt en toen is de reisdatum alsnog kosteloos aangepast.

Heel veel plezier :P
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Inpakken? Ligt er aan of je ginder veel wilt gaan shoppen. De outlet malls zijn echt wel zeer interessant met hun prijzen, zeker in combinatie met de dollarkoers. Dus als je geld hebt om je ginder uit te leven, dan zou ik niet teveel meebrengen, anders moet je straks gaan betalen voor overgewicht.

Kijk naar de weersvoorspelling. Zorg, ondanks het goede weer, best wel voor een truitje/warme vest voor 's avonds.
En voor de rest heb je niet zo'n grote voorraad nodig, aangezien je bij iemand gaat verblijven en ik neem aan dat je daar de wasmachine mag gebruiken? Dus gewoon kledij voor 1 week zou voldoende moeten zijn.
Toiletspullen: als je ginder 1 maand blijft zou ik ook niet sleuren met douchezeep, shampoo en wat je allemaal nog gebruikt, aangezien je dat dan ook ginder kan kopen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

En, Patricia, hoe gaat het ginder?
Elke
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer