Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

GGGA stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
ggga
Amerika-newbie

GGGA stelt zich voor

Bericht door ggga »

Hallo AA forumleden

Mijn naam is Els en ik ben, sinds ik voor het eerst in 1988 een 9-daagse trip naar New York heb gemaakt, hopeloos verslaafd aan dit prachtige land. Ik ben sindsdien al 17 (of 18?) keer de plas overgestoken (ik ben de tel kwijt); mijn laatste reis was in 2009. Ik dacht dat 2009 de laatste keer zou zijn maar onverwachts ga ik dit jaar mei/juni weer 24 dagen naar het zuidwesten van Amerika, een rondje Phoenix waarbij ik de staten AZ-UT-CO-NM bezoek.
Ik ben al jaren een vaste, lezende bezoeker van dit forum en heb hier al een heleboel nuttige tips vandaan gehaald. De hoogste tijd dus om me alsnog even voor te stellen.

Groetjes
Els
Hockey
Amerika-expert

Re: GGGA stelt zich voor

Bericht door Hockey »

Hallo GGGA, wees welkom hier.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Welkom bij Alles Amerika! En wat fijn dat je je nu ook een account hebt aangemaakt. Want met zoveel reiservaring als jij hebt, ga je vast en zeker goede tips kunnen geven aan andere reizigers!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; niet toevallig reisverslag bijgehouden van al jouw trips? :wink:
ggga
Amerika-newbie

Bericht door ggga »

Bedankt voor het welkom

Ik heb geen reisverslagen bijgehouden in de vorm van een blog maar heb wel veel ervaringen van mijn reizen in een Word bestand opgeslagen. Als ik die notities zo doorlees zie ik mijn “ontwikkeling in reisvoorbereiding” per reis toenemen. Van compleet verzorgd door een reisbureau tot alles zelf samenstellen en boeken en gewoon op de bonnefooi gaan. Ik boek alleen een vliegticket, een auto en de 1e hotelovernachting en de rest zie ik wel. Natuurlijk heb ik wel een globale route “uitgestippeld” maar wijk daar rustig vanaf als de omstandigheden dat vragen; bijvoorbeeld ergens wat langer/korter blijven omdat het daar leuker/minder leuk is dan gedacht of vanwege het weer.
Misschien dat ik ooit mijn notities ga verwerken tot een soort reisverslag. Lijkt me best leuk, dan beleef je die reis weer helemaal opnieuw.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer