Ben me aan 't buigen over alle mogelijkheden van passen e.d., en eerlijk, hoe langer ik ermee bezig ben, hoe minder ik de bomen door het bos nog zie...
Inmiddels ben ik er al wel uit dat de Explorer pas voor ons het meest geschikte is (oef! al een dilemma minder!

Maar we willen ook graag de hop-on hop-off bus nemen, en als ik via de site van de Explorer pass doorklik naar de volgende site, vind ik voor enkele $ meer hier nog een interessantere mogelijkheid
http://www.citysightsny.com/tourpage.php?item=AAT
All Around Town Tour
Adult: $54 Child: $44 Web special: Adult: $49 Child: $39
Tour Includes: Hop on Hop off double-decker tickets valid for 48 hours from the time you arrive in NYC and exchange your confirmation voucher for a boarding ticket.
The CitySights NY All Around Town Tour includes 48 hrs of double decker sightseeing on the Downtown, Uptown & Harlem, Brooklyn and Night Tours. All Around Town Tour also includes a 90 Minute CitySightseeing Harbor Cruise and a ticket to the Museum of the City of New York.
Dus:
- 48h double-decker hop-on hop-off Downtown
+ Uptown & Harlem tour (ook hop-on hop-off
+ Brooklyn tour (niet HO/HO)
+ Night tour (niet HO/HO)
+ Harbor Cruise
en dit alles voor de prijs van $49? Lijkt me een koopje!
Heeft iemand hier ervaring mee? De vragen die ik me hierbij stel zijn:
- Dienen de andere tours ook plaats te vinden BiNNEN die 48h? Staat niet duidelijk vermeld dus is voor interpretatie vatbaar
- Zijn de andere tours (Brooklyn/Night tour/Harlem) ook met dezelfde open bussen? Want dat staat niet overal expliciet vermeld.
Iemand hier ervaring mee?
Dankjewel