Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door PSVwally »

Fatburger op Miami Beach Washington Avenue, de naam zegt al voldoende en het klopt ook nog. Maar zo voor een keer uitmuntend lekker
Harmse
Amerikafan

Bericht door Harmse »

Wat dachten jullie van Wendy's,denny's en outback steakhouse deze zit ook in Las Vegas met twee of drie vestigen.
Je vind ook veel coupons op verschillende site's voor kortingen. Gewoon even Google gebruiken. ( vinden wij Hollanders altijd leuk.
YvesW
Amerika-ontdekker

Bericht door YvesW »

Nog niemand "Olive garden" geprobeerd? Is super lekkere Italiaanse keuken! Zeker de Tour of Italy daar proberen.
Wel altijd aanschuiven en wachten aan de bar op een tafeltje. http://www.olivegarden.com
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Nu lees en zie ik hier zo van alle lekkere dingen maar heb je ook tijd om te kiezen? Ik bedoel maar die namen die je soms op de menu vind verklaren niet altijd wat er op en in zit.... En vermits ik het dan ook zal moeten vertalen voor mijn man, ben ik bang dat wanneer je ergens aanschuift om te bestellen dat ik niet zo vlug zou weten wat nemen en dat dan de klanten en eventueel het bedieningspersoneel ietwat ongeduldig worden?? Of hoe pakken jullie dit dan aan? En ook een vraagje van welke dingen bv zeker NIET te nemen omdat die helemaal niet lekker zijn???
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Arlette schreef:ben ik bang dat wanneer je ergens aanschuift om te bestellen dat ik niet zo vlug zou weten wat nemen en dat dan de klanten en eventueel het bedieningspersoneel ietwat ongeduldig worden?? Of hoe pakken jullie dit dan aan?
Die keren dat ik naar een fastfood restaurant ga (niet zo vaak) en ik weet niet direct wat ik wil hebben, blijf ik altijd even op een afstandje staan van de bestelrij (zelfs al staat daar niemand). Pas als ik mijn keuze heb kunnen maken schuif ik aan in de rij. En het gebeurt wel eens dat men vraagt wat je wilt hebben terwijl je nog staat te kijken maar laat me daar niet door afleiden. Eerst rustig bepalen wat ik wil hebben en dan bestel ik pas. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

YvesW schreef:Nog niemand "Olive garden" geprobeerd? Is super lekkere Italiaanse keuken! Zeker de Tour of Italy daar proberen.
Wel altijd aanschuiven en wachten aan de bar op een tafeltje. http://www.olivegarden.com
Nog niet geprobeerd, maar dat is toch geen fastfood?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
YvesW
Amerika-ontdekker

Bericht door YvesW »

Klopt is geen fastfood, onderwerp van het topic is dan ook fastfood en leuke eetervaringen... :wink:
En Olive Garden was een leuke eetervaring!
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij hebben op onze laatste reis voor de eerste maal Applebee's en Cheesecake Factory uitgeprobeerd, wij waren van beide echt zeer tevreden.
Beide zijn een beetje tussen Fastfood en restaurant in vind ik.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Fatburger heb ik ook in Vegas gezien :)

Helaas niks gegeten, die XXXL Burger ziet er goed uit :-D
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Stan.Gobien schreef:Beide zijn een beetje tussen Fastfood en restaurant in vind ik.
Een cheesecake factory er tussen in? Ik vond dat juiste één van de sjiekere restaurants waar we gegeten hebben! :)

Onze ontdekking was de P.F. Chang's! Alleen, deze hebben we nog niet in Amerika uitgeprobeerd :lol:
Maar de P.F. Chang's in Dubai was verrukkelijk. Erg leuke (en lekkere) eet-ervaring!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Applebees ! :thumbup:
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

De Shake Shack schijnt ook geweldig te zijn. Vriendin van mij is er weg van. Iedere keer als ze in NY gaat ze daar een hamburger halen. Super druk altijd, mensen staan gewoon in de rij voor een hamburger met friet
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

SpaceAce schreef:Onze ontdekking was de P.F. Chang's! Alleen, deze hebben we nog niet in Amerika uitgeprobeerd :lol:
P.F. Chang's is erg lekker, maar ook relatief gezien redelijk prijzig. Je kunt ook de goedkopere keten van P.F. Chang's eens proberen, Pei Wei - ook erg lekker!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

In vergelijking met Nederlandse prijzen is PF Changs echt heel goedkoop, 3 gangen voor zo'n 50 / 60 dollar, en dan met die kwaliteit is echt waar voor het geld.
ajb1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ajb1973 »

Onze favorieten zijn:
Five Guys, voor de lekkerste burgers en
Outback Steakhouse, voor de lekkerste ... steaks! :thumbup:
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Harry schreef:In vergelijking met Nederlandse prijzen is PF Changs echt heel goedkoop, 3 gangen voor zo'n 50 / 60 dollar, en dan met die kwaliteit is echt waar voor het geld.
Mijn 'relatief gezien' sloeg ook meer op vergelijkingen met andere restaurants die hier in het rijtje voorbij zijn gekomen. Denk aan bijvoorbeeld Chili's waar je met z'n tweetjes drie gangen kunt krijgen voor $35. Zo bezien is $50 à $60 redelijk aan de prijs. Ga je het terugrekenen naar euro's en vergelijken met wat je in Nederland voor uiteten kwijt bent dan vallen die $50 à $60 wel mee, ja.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Wij vonden het Rainforest Cafe in het MGM een leuke ervaring. Zeker als je met kids gaat, ze kijken hun ogen uit :D
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Dento schreef:
Harry schreef:In vergelijking met Nederlandse prijzen is PF Changs echt heel goedkoop, 3 gangen voor zo'n 50 / 60 dollar, en dan met die kwaliteit is echt waar voor het geld.
Mijn 'relatief gezien' sloeg ook meer op vergelijkingen met andere restaurants die hier in het rijtje voorbij zijn gekomen. Denk aan bijvoorbeeld Chili's waar je met z'n tweetjes drie gangen kunt krijgen voor $35. Zo bezien is $50 à $60 redelijk aan de prijs. Ga je het terugrekenen naar euro's en vergelijken met wat je in Nederland voor uiteten kwijt bent dan vallen die $50 à $60 wel mee, ja.
PF changs heeft hier een vier gangen menu voor $40 per twee personen.
Apetizer en dessert wordt dan wel gedeeld. Het is echt mijn favoriete restaurant.
Hun spare ribs zijn gewoon te lekker.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Wie kent de Longhorn Steakhouse keten? Is dit de moeite om eens te proberen?

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Marit01
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Marit01 »

Onze allergrootste favoriet is Applebee's!
(Zo jammer dat hij weg is uit Scheveningen :sadcry: )

Een goede tweede favoriet is bij ons TGI Friday's, en dan zoals zovelen hier...iets met de Jack Daniel's saus!
(Is dit echt een specialiteit van TGI of is dit ook te koop in de supermarkt? Weet iemand dat toevallig?)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer