Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

pretparken/dierentuin

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
mamma
Amerika-ontdekker

pretparken/dierentuin

Bericht door mamma »

Hallo allemaal,
Wij willen in de zomer van 2007 met onze kids een rondreis maken door zuid-west ,Aangezien we het voor hun ook erg aangenaam willen maken willen wij daarom ook een paar pretparken bezoekn,(vinden we zelf ook leuk trouwens)
Onze gedachtes gaan uit naar zoo -san-diego
seaworld
unversials studio's
en disneyland natuurlijk

Wij weten dat het best prijzig is allemaal maar dat hebben we er voor over.
Maar nu zag ik dat je bijzoo san-diego ook het wild-life park hebt,
Wat is dit en zit dit ook bij de prijs in?
Zoniet welke is dan het leukste?

Dat zelfde bij universials daar heb je ook warner-bros welke keus kunnen wij het beste maken.

Oja en moeten we vooraf boeken of zijn gewone dagkaarten ook ter-plaatse te koop,zodat je niet verplicht bent,

pffff zijn ook zoveel keuzes ik zie soms door de bomen het bos niet meer,maar het wel leuk natuurlijk! :D

Mocht iemand nog tips hebben ten opzichte van pretparken etc houd ik me aanbevolen :D
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Andere pretparken die erg de moeite waard is in Californië, zijn Six Flags Magic Mountain (Valencia, bij LA) en Knott's Berry Farm (Anaheim). En vergeet niet dat Disneyland in California bestaat uit 2 pretparken, Disneyland zelf en Disney's California Adventure.

Misschien kun je even aangeven hoe oud je kinderen zijn, en waar jullie van houden? Gaan jullie naar een pretpark voor de sfeer, of willen jullie ook graag spectaculaire achtbanen doen?

Dan kunnen we jullie beter van advies dienen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
mamma
Amerika-ontdekker

Bericht door mamma »

He jasmino,

Onze kids zijn dan bijna 6 en 7 ,
Nee enge achtbanen hoeft niet daar zijn ze nog iets te klein voor,
En eigenlijk hebben we de keuzes al gemaakt,
maar wat te kiezen,zoo san-diegp of het wild-park
en warner bros of de universials?
Oh dus bij disneyland ook zo'n keus welke raad jij ons aan?
Alvast bedankt
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

mamma schreef:Onze kids zijn dan bijna 6 en 7 ,
Nee enge achtbanen hoeft niet daar zijn ze nog iets te klein voor,
En eigenlijk hebben we de keuzes al gemaakt,
maar wat te kiezen,zoo san-diegp of het wild-park
en warner bros of de universials?
Oh dus bij disneyland ook zo'n keus welke raad jij ons aan?
Alvast bedankt
Ik ben niet in het Wild park geweest, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben wel in de Zoo geweest, en die vond ik zeer de moeite waard. Ik vind het 1 van de mooiste dierentuinen ter wereld. Mooie verblijven, veel verschillende soorten dieren (komt door het klimaat), en heel mooi aangelegd. Je loopt je wel te pletter, want het is behoorlijk groot en daarnaast loop je behoorlijk bergop-bergaf, want het park ligt in een flinke heuvel.

Warner Bros. is geen pretpark, maar gewoon een studio die je kunt bezoeken en waar je een rondleiding kunt krijgen. Universal daarentegen is een pretpark waar je ook een (heel korte) rondleiding krijgt door een deel van gebruikte filmsets. Het is een mooi park, met veel mooie attracties, maar ze zijn wel allemaal gebaseerd op films.

In Disney zou ik persoonlijk kiezen voor Disney's California's Adventure. Dit is echt een superpark! Disneyland zelf, het oudste park lijkt erg op Disneyland in Parijs, terwijl DCA veel attracties heeft die je in Parijs en zelfs in Florida niet terug vind. Erg leuk voor kinderen in de leeftijd zoals die van jullie! De ene achtbaan die er ligt, is geschikt voor kinderen, en is ook erg leuk gebouwd. Hij heeft 1 looping, die is gebouwd in de vorm van Mickey Mouse. Heel leuk! Ook de andere attracties zijn zeer de moeite waard.

Succes met jullie planning!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Marieke
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Marieke »

Beste "mamma"

Ik kan je nu nog niet zoveel vertellen, maar vertrek over 11 dagen met vier kinderen 2,4,6 en 7 voor 4 weken naar de USA. Ook bij ons staan veel van de parken op het laatst ingepland.

Je kunt ook de California City Pass nemen en zo een stuk voordeliger uit zijn. Wel is het zo dat kinderen onder de 3 jaar soms goekoper zijn zonder deze pas, dus is het in ons geval niet voor iedereen voordeliger.

Mocht ik er zelf niet aan denken om je na onze reis te maimailen over onze bevindingen met de kinderen, stuur me dan nog een mailtje en dan zal ik je vragen beantwoorden....
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Marieke schreef:Je kunt ook de California City Pass nemen en zo een stuk voordeliger uit zijn. Wel is het zo dat kinderen onder de 3 jaar soms goekoper zijn zonder deze pas, dus is het in ons geval niet voor iedereen voordeliger.
Wilde het net zeggen :) Wij hebben deze pas ook gebruikt voor onze trip. Erg handig.

Zie http://www.citypass.com/city/socal.html
The 2006 Southern California CityPass bundles; a 3-Day Disneyland® Resort Park Hopper® BONUS Ticket - valid for unlimited admission to both Disneyland® park and Disney's California Adventure™ park for three days; and ample time to motor down the coast to stunning San Diego and two world-class parks; SeaWorld and your choice between the San Diego Zoo OR San Diego Zoo's Wild Animal Park and over to Hollywood for a visit to Universal Studios Hollywood. CityPass delivers six days of unforgettable fun and adventure at a savings of over 30% and 14 days to take it all in.
Laatst gewijzigd door Njit op 12 jul 2006, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Re: pretparken/dierentuin

Bericht door Njit »

mamma schreef:Dat zelfde bij universials daar heb je ook warner-bros welke keus kunnen wij het beste maken.
Warner Brothers heeft alleen een Studio Tour. Dit is dus geen pretpark. We hebben hier ook een stukje over geschreven op onze Website (http://www.huizedenbosch.nl - Reisverslagen - California 2005 - Dag 10). Ik weet niet of het voor jouw kinderen interessant is. Het is best een lange rit. Wel heel interessant als je een filmfan bent maar er zijn verder geen attracties ofzo..

We hebben de andere attracties die je noemt ook gedaan, zie ook hiervoor het reisverslag..
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Een collega van mij is net naar Legoland geweest in Carlsbad, California. Dat ligt 30 minuten ten noorden van San Diego. Zijn zoontje is bijna 6 & mijn collega zei dat het erg leuk was voor de hele familie.

Margaret
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Marby schreef:Een collega van mij is net naar Legoland geweest in Carlsbad, California. Dat ligt 30 minuten ten noorden van San Diego.
Ziet er inderdaad uit als een echt kinderpark: http://www.legoland.com/California.htm
Dat Miniland lijkt trouwens erg veel op ons Madurodam: http://www.legoland.com/park/parkovervi ... andusa.htm
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Njit schreef: Ziet er inderdaad uit als een echt kinderpark
Ja, hij zei dat zijn zoontje het erg leuk vond, maar ook dat hijzelf en zijn vrouw zich goed geamuseerd hadden en niet alleen vanwege hun kind, iets wat mij nogal iets gebeurd als ik naar kinderattrakties ga.
Als je Lego leuk vind is het allicht een leuke bestemming.

Margaret
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Het ziet er echt uit als een Themapark. Dan kun je je ook goed vermaken met alleen rondkijken...
PeterH3108
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door PeterH3108 »

Beste Mamma,
wij zijn net terug uit de States en zijn onder andere naar het San Diego Wild Animalpark geweest en... ons viel het wat tegen. Een wel erg weids opgezet park waardoor er veel gewandeld moet worden (door een heuvelachtig landschap), weinig dieren gezien. Er was wel een aardige "voorstelling" met olifanten en het ritje met de safaritrein is ook leuk. Maar toch, misschien hadden wij er ons teveel van voorgesteld, het viel allemaal een beetje tegen.
Legoland daarentegen was een positieve meevaller, wat is er nu leuker dan al die gebouwen te zien, gemaakt van die steentjes waar je vroeger, en misschien nog wel steeds, zelf ook van alles mee bouwde. Zoals Njit al schreef een Themepark waar je je prima kan vermaken door alleen maar rond te kijken, en voor de kinderen zijn er diverse leuke attracties, allemaal gebaseerd op Lego.

Peter
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer