Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

new york welke wijk

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
cloggie68
Amerikafan

Re: new york welke wijk

Bericht door cloggie68 »

Volgens mij fluctueert de prijs per uur. De prijs die ik vanmorgen kreeg voor het Flatiron hotel is inmiddels ook gestegen naar 1132 $. Ik betaalde vanmorgen de helft. Vreemd want dan is het dus niet echt een 24 uurs aanbieding.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

We proberen meestal in de buurt van Broadway te overnachten omdat we altijd naar een musical gaan en dan kunnen we na afloop zo naar ons hotel lopen.
Afbeelding
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

cloggie68 schreef:Volgens mij fluctueert de prijs per uur. De prijs die ik vanmorgen kreeg voor het Flatiron hotel is inmiddels ook gestegen naar 1132 $. Ik betaalde vanmorgen de helft. Vreemd want dan is het dus niet echt een 24 uurs aanbieding.
Bedankt voor de tip! Ik heb 'm ook gereserveerd. Het zijn wel double beds en er staat max. 2 personen; dus ik zal morgen even contact opnemen of dit wel met z'n 4'en mag. Twijfel altijd nog steeds met double i.p.v. queen. Ook fijn dat de eigenaar een rits aan illegale hotels bezit: http://therealdeal.com/blog/2011/07/14/ ... uisitions/
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ik twijfelde ook! Booking,com heeft voor mij naar het hotel gebled (goede service) en het was in orde, ik moest het alleen in het opmerkingenveld noteren en dat heb ik gedaan. Nu maar hopen dat het goed komt.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Er komt nog € 30,- p.p. bij na de 2e persoon bij dit hotel. Interessant om rekening mee te houden mocht je met z'n 4'en op de kamer willen.
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Ook voor kinderen? Waar heb je die informatie gevonden? Is dat per nacht?
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Bij een verblijf van maximaal twee kinderen of volwassenen wordt geen toeslag in rekening gebracht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden. Voor alle extra oudere kinderen of volwassenen geldt een toeslag van USD 30 per persoon per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden.
Bron: voorwaarden bevestigings e-mail. Sorry, het zijn dollars i.p.v. euro's. Had ik het even mis. Geen idee wat de threshold is voor leeftijd!
cloggie68
Amerikafan

Bericht door cloggie68 »

Stond ook in mijn eigen bevestigingsmail, *blond* .... Er staat 'oudere' kinderen... die van mij zijn 8 en 10, ik zal wel een keer mailen met de vraag wat de leeftijdsgrens is.
Steve & Patty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Steve & Patty »

Redouan10 schreef:ik kom uit op 800 dollars voor 3 nachten ik ben op zoek naar een hotel in NY van 30-5 tot 3 juni.
Ik weet niet met hoeveel personen je gaat, maar even ervan uitgaande dat je met z'n tweeën bent, dan heb je een 3-sterren hotel in SoHo (85% recommended) voor 550 dollar voor 3 nachten of bij het Empire State Building (80% recommended) voor 525 dollar voor 3 nachten via Hotwire.com. Het is wel 'redelijk' prijzig, maar je zit dan wel mooi op Manhatten.
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ja we gaan inderdaad met zijn tweeen. en dat via hotwire is dat ook via het biedings systeem of gewoon op hotwire? want 525$ vindt ik wel schappelijk.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Bij Hotwire gaat het niet via bieden. Er is een vaste prijs, maar je weet niet welk hotel (bij de "secret hot rate" hotels). Wat je wel weet zijn de facilities die het hotel biedt, zoals bijvoorbeeld zwembad of een airport shuttle.

Hierbij geldt ook, je betaalt en dan krijg je pas te zien welk hotel het is.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

Thanks steve en patty ik ga nu gelijk kijken of er wat leuks tussen zit!
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

hoi,

volgend jaar gaan wij voor het eerst naar NY!! Yay!
we gaan voor zo'n dag of 10, er ligt nog niks vast. Ik ben al eens aan het rondneuzen naar accomodatie en wij zouden liefst in een buurt verblijven met veel sfeer, cafés, restaurants, mooie architectuur (bakstenen huizen met van die mooie trappen) ,... dus niet per se zo dicht mogelijk bij Times Square. Wij gaan waarschijnlijk via airbnb eerder een soort studio huren dan een hotelkamer. De prijzen zijn een stuk goedkoper en je hebt meer ruimte dan op een hotelkamer.

ik dacht aan East Village, Greenwich of Meatpacking district. Komen die zowat overeen met wat ik in gedachten heb?
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ja! Wij hebben ook een keer in een appartement in Chelsea gezeten en dat vond ik erg leuk. Je krijgt de sfeer van zo'n wijk erg goed mee wanneer je er wat langer zit, dan wanneer je er een middag doorbrengt.

Probeer wel te zorgen dat je dicht bij de metro zit. Wij moesten toen wel relatief lang naar de metro lopen en dat wordt op den duur wel vervelend.
Marl
Amerika-ontdekker

Bericht door Marl »

Ik ben in november naar New York geweest en wij hadden ook een appartement gehuurd via airbnb. Ging heel goed en dan heb je inderdaad meer ruimte. En ook wat meer het New York gevoel. Het is anders dan in een hotel. Ik vond dat veel leuker. Wij verbleven in de Upper West Side (70th street), want ik wilde graag in de buurt van Central Park en het is mij heel goed bevallen. Greenwich en East Village zag er ook erg leuk uit. Maar het is wel handig als je niet al te ver hoeft te lopen naar de metro. Ik denk dat ik de volgende keer als ik naar NY ga, ook iets ga zoeken in Greenwich, het is echt een leuke buurt.
leonardo
Amerika-ontdekker

Bericht door leonardo »

deStrijkers schreef:wij kunnen het Novotel op de hoek van Times Square - Broadway aanraden. je kunt in de zomervakantie zakenhotels op Manhattan geschikt boeken en je zit op toplocaties. hebben wij ook gedaan met 2 kinderen echt een superervaring :thumbup:
Ook wij gaan de kerst vieren in het Novotel...dus leuk om te lezen dat jullie deze aanraden.
Twee jaar geleden met zoonlief naar de Big apple geweest maar het door ons geboekte hotel ging helaas (wat heet) niet door i.v.m een complete renovatie...en wat kregen we toen als kersthotel, The Roosevelt.
Als je praat over stijl....dan hebben ze dat hier zeer zeker uitgevonden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer