Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.
Re: Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Flori
Al 11 jaar ga ik elk jaar naar Florida en neem dan ook een weekje een villa in Southern Dunes bij Kissimmee. De villa's zien er goed uit, alhoewel de maat van het zwembad behoorlijk kan verschillen.
De bedden in de villa's zijn doorgaans net zo oud als de villa. Er zijn villa's van zo'n 12 jaar en worden heel intensief beslapen door soms heel zware mensen.
Dit jaar had ik het bijzonder slecht getroffen met met bed in de masterbedroom. Doodmoe was ik naar bed gegaan en werd de volgende dag wakker met een enorme rugpijn. Er bleken enorme kuilen in de matras te zitten. Toen ik in een ander bed in de villa ging slapen bleef de pijn en werd zo erg dat slapen onmogelijk was geworden. Ik ben toen voor onderzoek naar het ziekenhuis gegaan en dat is duur in Amerika! Ik bleek een beknelde zenuw te hebben, die tot 4 weken na het voorval nog niet is genezen.
Het ergste is dat Hotelbeds, die daar verantwoordelijk is voor de verhuur, totaal niet op mailtjes reageert als je nog in de villa zit. Ben je eruit, dan krijg je pas een reactie, die heel onvriendelijk is. Er wordt niets aan gedaan en Hotelbeds gaat zelfs doodleuk beweren dat de matrassen nieuw zijn. Uiteindelijk kreeg ik uit "coulance" 1 dag huur terug, door de hulp van mijn touroperator, terwijl de kosten in het ziekenhuis al 1750 dollar waren.
Dus als je daar een villa wilt huren, vraag dan aan je touroperator waar hij zijn villa's van betrekt, anders loop je het risico in slechte bedden te belanden en op service van Hotelbeds hoef je al helemaal niet te rekenen.
De bedden in de villa's zijn doorgaans net zo oud als de villa. Er zijn villa's van zo'n 12 jaar en worden heel intensief beslapen door soms heel zware mensen.
Dit jaar had ik het bijzonder slecht getroffen met met bed in de masterbedroom. Doodmoe was ik naar bed gegaan en werd de volgende dag wakker met een enorme rugpijn. Er bleken enorme kuilen in de matras te zitten. Toen ik in een ander bed in de villa ging slapen bleef de pijn en werd zo erg dat slapen onmogelijk was geworden. Ik ben toen voor onderzoek naar het ziekenhuis gegaan en dat is duur in Amerika! Ik bleek een beknelde zenuw te hebben, die tot 4 weken na het voorval nog niet is genezen.
Het ergste is dat Hotelbeds, die daar verantwoordelijk is voor de verhuur, totaal niet op mailtjes reageert als je nog in de villa zit. Ben je eruit, dan krijg je pas een reactie, die heel onvriendelijk is. Er wordt niets aan gedaan en Hotelbeds gaat zelfs doodleuk beweren dat de matrassen nieuw zijn. Uiteindelijk kreeg ik uit "coulance" 1 dag huur terug, door de hulp van mijn touroperator, terwijl de kosten in het ziekenhuis al 1750 dollar waren.
Dus als je daar een villa wilt huren, vraag dan aan je touroperator waar hij zijn villa's van betrekt, anders loop je het risico in slechte bedden te belanden en op service van Hotelbeds hoef je al helemaal niet te rekenen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Vervelend dat je het zo slecht getroffen hebt. Je bent toch gewoon verzekerd voor je ziektekosten?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Hallo,
Heeft iemand ervaring met http://www.floridaholiday.nl?
Kan in de zoekfunctie geen reaultaten vinden.
Thanks!
Heeft iemand ervaring met http://www.floridaholiday.nl?
Kan in de zoekfunctie geen reaultaten vinden.
Thanks!
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
kan iemand me ook vertellen waar ik een villa kan huren met een heeel groot zwembad?? de meeste hebben zwembaden waar je met 2 slagen aan de andere kant bent en totaal ondiep!
Wij hebben vorig jaar dit huis gehuurd: http://www.minniespad.com/ Aanrader. Mooi huis (wel erg amerikaans ingericht maar dat hebben ze volgens mij allemaal). Best een redelijk zwembad en diep.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
zwembad ziet er zeker dieper en wat groter uit dan de andere. ik ga even kijken wat ik kan gaan doen.
Ik heb dit topic doorgenomen maar helaas nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik ben op zoek naar een villa voor 6 personen in de omgeving van Naples. Aanbod genoeg, maar we willen hier slechts drie nachten verblijven en de meeste villa's zijn meestal alleen per week te huur. Heeft iemand een adres waar ik een villa in omgeving Naples per nacht kan huren?
Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een villa voor 6 personen in de omgeving van Naples. Aanbod genoeg, maar we willen hier slechts drie nachten verblijven en de meeste villa's zijn meestal alleen per week te huur. Heeft iemand een adres waar ik een villa in omgeving Naples per nacht kan huren?
Alvast bedankt

Groetjes,
Mac
Mac
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In het laagseizoen kan je misschien, na veel zoeken, iemand vinden die dat toestaat. In het hoogseizoen lijkt me dat een zeer moeilijke opdracht.
Ze hebben hun vaste kosten (poetsen, lakens, handdoeken, onderhoud en zo), en of ze nou 1 nacht verhuren, of een ganse week, die kost is hetzelfde. Dus 1 nacht (of 2 of 3) kosten in verhouding veel meer dan een ganse week.
Ze hebben hun vaste kosten (poetsen, lakens, handdoeken, onderhoud en zo), en of ze nou 1 nacht verhuren, of een ganse week, die kost is hetzelfde. Dus 1 nacht (of 2 of 3) kosten in verhouding veel meer dan een ganse week.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Thanks voor de reactie. Ik denk dat we maar op zoek gaan naar een hotel in de omgeving van Naples 

Groetjes,
Mac
Mac
zijn er misschien nog meer mensen die ervaring hebben met een huisje met een groooot zwembad???? we zijn maar met zijn tweeën maar willen een huisje huren qua privacy maar ook om te beleven om hoe het is om op zijn Amerikaans een groot huis met een groot zwembad te bezitten(al is het in mijn situatie voor 5 dagen)LOL
Wat ik van de zwembaden zie in mijn omgeving zijn het meer poedelbadjes, dan "echte" zwembaden. Er zijn wel grotere te vinden, maar daar zit ook vaak een groter huis aan gekoppeld en bijbehorend prijskaartje, zie hier voor een voorbeeld.
dit ligt een beetje te hoog voor ons budget.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wat is je budget?
+/_ 600 euro voor 5 dagen.
-
- Amerikakenner
Een "normale" villa met een "gewoon" (in jouw ogen klein) zwembad moet wel lukken met dat budget. Maar zoals Wiepster al aangaf, heb je vrijwel alleen een groot zwembad bij een groot huis. En die zijn ook logischerwijs duurder.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat $600/week wel heel erg weinig is om tijdens de zomer een villa met zwembad te huren in Florida?
Elke
-
- Amerikakenner
Ze willen 5 dagen en er zijn genoeg eigenaren die ook per dag verhuren en niet meteen voor een hele week.
100 dollar per dag is wel te vinden hoor.
Ik zag dat je het eerder had over schoonmaakkosten. Die berekenen ze vaak per huurperiode. Dus of je nu 2 weken huurt of één dag, de schoonmaakkosten blijven hetzelfde.
100 dollar per dag is wel te vinden hoor.
Ik zag dat je het eerder had over schoonmaakkosten. Die berekenen ze vaak per huurperiode. Dus of je nu 2 weken huurt of één dag, de schoonmaakkosten blijven hetzelfde.
ja ok bedankt heleen. alleen moet ik nu maar ff gaan uitzoeken in welke buurt ik wil gaan huren en bij wie ik moet gaan huren. hebben jullie misschien suggesties?
-
- Amerikakenner
Heb je dit topic al helemaal doorgelezen? Er staan genoeg tips.
ja er staat inderdaad heel veel info dus ik moet het goed in plannen die 5 dagen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6527 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 5 Reacties