Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mikdaf
Amerika-ontdekker

Re: Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Bericht door Mikdaf »

Wij zitten ook komende zomer in SF, in juli ook. Wij hebben het Chelsea Motor Inn (Lombard Street) gereserveerd. Gratis parkeren onder het hotel.
Ik wil nog wel proberen om via priceline iets dichterbij de Fishermans Warfh te komen, uiteraard ga ik dan rekening houden met het parkeergeld :wink:
Maar mocht dat niet lukken, zitten we in het Chelsea prima denk ik.
http://keynerszuidwestusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
naranya
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door naranya »

Mikdaf schreef:Wij zitten ook komende zomer in SF, in juli ook. Wij hebben het Chelsea Motor Inn (Lombard Street) gereserveerd. Gratis parkeren onder het hotel.
Ik wil nog wel proberen om via priceline iets dichterbij de Fishermans Warfh te komen, uiteraard ga ik dan rekening houden met het parkeergeld :wink:
Maar mocht dat niet lukken, zitten we in het Chelsea prima denk ik.
Had je voor hetzelfde geld bij Coventry Motor Inn kunnen boeken, had je toch weer een paar honderd meter dichterbij gezeten :lol:
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Laredo schreef:Vergeet niet dat als je bijvoorbeeld de Best Western Tuscan Inn boekt er nog 50 dollar per nacht bijkomt aan parkeertarieven! Dat is ook het nadeel van boeken via priceline, je weet niet zeker welk hotel je krijgt en dus ook niet zeker hoeveel je nog extra moet betalen om je auto te mogen parkeren....
Er zit verderop een parkeergarage waar je je auto ook prima kwijt kan en die veel lagere tarieven heeft.
Bij priceline zou ik er altijd vanuit gaan dat er extra kosten worden gerekend voor parkeren, wifi, etc. omdat de hotels daarop willen verdienen.
Jamie
Amerika-ontdekker

Bericht door Jamie »

Wij zijn inmiddels bijna "vaste gasten" in de Redwood Inn. Verwacht geen 5 sterren (ook geen 4 of 3... :wink: ) maar het is schoon, betaalbaar en bereikbaar. Voor ons de ideale uitvalsbasis in SF!
Tim&hanne
Amerika-ontdekker

Bericht door Tim&hanne »

Jep, Redwood Inn stond ons ook aan maar we kregen geen reactie op onze mail met vraag om te reserveren... hebben dus maar iets anders gezocht!
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

is het misschien niet verstand om een goedkoper hotel te nemen in de buurt van het vliegveld?? hier krijg je voor meerdere sterren goedkopere hotels en dan gewoon met de auto op en neer te rijden.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Dan ben je elke dag (veel) tijd en geld kwijt om op en neer te rijden en de auto te parkeren?

Een hotel zou wel echt heel veel goedkoper moeten zijn om dat soort capriolen uit te halen, maar misschien is dat persoonlijk.
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Redouan10 schreef:is het misschien niet verstand om een goedkoper hotel te nemen in de buurt van het vliegveld?? hier krijg je voor meerdere sterren goedkopere hotels en dan gewoon met de auto op en neer te rijden.
Dat vraag ik mij ook een beetje af, is het goed te doen om vanaf het vliegveld naar Fishermans Wharf te gaan? Of met een metro?
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Groennom,

Met BART Bay Area Rapid Transfer kun je gemakkelijk van bijv. SFO naar EmBarcadero. Dan hoef je niet te zoeken naar een parkeerplaats voor je auto en dat bespaart ook
nog eens een hoop kosten.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zit over een kleine 1.5 maand in het travelodge by the bay. 2 nachten voor €143 op lombart street. Ik heb ook maanden gezocht, maar ik ga er inmiddels vanuit dat SF gewoon een dure stad is om te overnachten als je in de stad zelf zit. Misschien is het voor ons ook een nadeel dat we er op vrijdag en zaterdag zijn, geeen idee, maar ivm vele andere steden weinig 70/80 dollar hotels hier.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Ja klopt PSVWally. SF is gewoon duur.
En Nathalie zoekt net als wij een hotel in september. September en oktober zijn ook dure maanden aangezien dan het weer in SF het warmst is.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

Inderdaad daarom hoop ik een beter hotel te verkrijgen via hotwire of priceline.
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Nathalie21 »

Ik zie dat ik niet de enige ben met dit "probleem"
Het uitzicht op de Golden Gate Bridge zal ik laten varen haha.. Misschien dat we voor de overige nachten die we nog moeten boeken (LA, Las Vegas, en lang Highway 1) nog mooie prijzen kunnen krijgen zodat we voor SFO iets meer bestedingsruimte hebben. Wil voor 3 nachten toch wel enige comfort / luxe :oops:
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

Jamie schreef:Wij zijn inmiddels bijna "vaste gasten" in de Redwood Inn. Verwacht geen 5 sterren (ook geen 4 of 3... :wink: ) maar het is schoon, betaalbaar en bereikbaar. Voor ons de ideale uitvalsbasis in SF!

ff een vraagje ik heb gekeken naar de motels: deze zien er leuk uit maar hoe zit het met de veiligheid?? het lijkt wel alsof iedereen zo de parkeerplaats op kan en zo ook bij alle kamers. dit kan betekenen dat het heel veilig is of het kan beteken dat ze het niet zo nauw nemen met de veiligheid. maar kunnen jullie mij wat meer vertellen over de buurt?
RobbertM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door RobbertM »

Ik heb zelf in The Handlery gezeten op Union Square. Prima hotel op een prima plek en ook voor een prima prijs!
Zit trouwens ook een zeer leuk en lekker restaurant aan het hotel vast!

Tevens in de buurt van het hotel liggen meerdere Lori's Diners welke erg leuk zijn om te ontbijten!
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

prima prijs ? ik kwam uit van 19-5 tot22-5 voor 1300 euro!! vindt ik best prijzig.
RobbertM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door RobbertM »

Ik heb vorig jaar juli-augustus ongeveer 160 euro per nacht betaald voor een vrije ruime kamer met twee grote tweepersoonsbedden. Dat vond ik echt niet te gek.

De prijzen die jij noemt zijn inderdaad behoorlijk hoog, dat kan niet over hetzelfde type kamer gaan.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik wil wel in zo'n inn hotel gaan zitten maar op de een of ander manier lijkt het niet zo veilg daar. ik bedoel het is zo open allemaal.
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Kan iemand zeggen in welke buurt je nu het beste kan zoeken? Fisherman toeristisch? in de buurt van Union, veel geschreeuw, daklozen etc lees ik dan weer.
Ik wil graag dichtbij bus/cable of iets waardoor we niet te ver moeten lopen als we daar geen zin meer in hebben ;)
Fermont street? of toch bij de pier? ik weet het niet en er is zoveel
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

is er nou niemand die me kan helpen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer