In plaats van een kartonnen doos (waar haal je die in Amerika?) koop ik de laatste jaren altijd een grote afsluitbare plastic box bij de Walmart waar ik het drinken en de etenswaren in doe. Blijft alles een beetje bijelkaar, anders ligt het na de 1e bocht vaak al door de hele auto heen.
Wij konden bij een supermarkt kartonnen doosjes meenemen. Het verbaasde mij ook een beetje, maar ze stonden er. Ik wilde eigenlijk ook plastic boxen kopen, maar de doosjes voldeden net zo goed.
Coyote schreef:In plaats van een kartonnen doos (waar haal je die in Amerika?) koop ik de laatste jaren altijd een grote afsluitbare plastic box bij de Walmart waar ik het drinken en de etenswaren in doe. Blijft alles een beetje bijelkaar, anders ligt het na de 1e bocht vaak al door de hele auto heen.
Roland
Koop je dan voor elke reis een nieuwe box, Roland?
Wij hebben een tijd geleden bij de Ikea zo'n grote brede blauwe ( of gele ) tas gekocht ( je kunt hem in de winkel gebruiken voor de kleine aankopen ). Deze neem ik mee in de koffer en gebruik ik voor de vuile was. Zo'n tas is reuze handig in de laundry room van een hotel, heeft ook een beetje het formaat van een wasmand.
Goeie tip, bedankt!
Wij hebben altijd alles door de auto slingeren of ik spaar de plastic tasjes op die je bij tankstations krijgt (die gebruik ik dan later weer als afvalzakje).
Een doosje of plastic box is natuurlijk veel handiger, nooit aan gedacht
Laatst gewijzigd door Liz op 13 mar 2012, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Elianne schreef:Wij hebben een tijd geleden bij de Ikea zo'n grote brede blauwe ( of gele ) tas gekocht ( je kunt hem in de winkel gebruiken voor de kleine aankopen ). Deze neem ik mee in de koffer en gebruik ik voor de vuile was. Zo'n tas is reuze handig in de laundry room van een hotel, heeft ook een beetje het formaat van een wasmand.
Groetjes
Elianne
Dat is een goeie tip! Die ga ik onthouden. Wij nemen ook altijd een plastic viezewastas mee op vakantie, maar zo'n IKEA tas is een stukje groter, past meer in.
Ja, dat overpakken na aankomst doen wij ook. Dat scheelt een heleboel gezoek en dagelijks uit- en inpakken.
1 koffer met bovenkleding
1 koffer met ondergoed, badkleding, sokken en diversen zoals reisapotheek
1 grote plastic tas met schoenen
1 plastic tas met de dagelijkse toiletspullen
1 plastic tas met foldermateriaal, boeken, puzzelboekjes, tijdschriften
Vesten/truien, jassen gaan los op de achterbank en blijven daar liggen.
Kartonnen doos voor levensmiddelen en piepschuim koelbox in de bagageruimte
Dat kan je toch gemakkelijk ter plaatse kopen. Deo, shampoo, douchegel, zonnebrandcreme, aftersun... kopen wij altijd van zodra we aankomen in de eerste de beste supermarkt. Als er nog van over is, laten we dat op het einde van de reis allemaal achter.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.