Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Losse vragen! Trui, sedona, shopping mall, tips,

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
henderie
Amerika-ontdekker

Losse vragen! Trui, sedona, shopping mall, tips,

Bericht door henderie »

Ik heb wat losse vragen;

:arrow: Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat?

:arrow: Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas?

:arrow: Op onze route willen we graag een grote Mall bezoeken. Wie weet een mooie???

Voor de rest; ik heb onze hele route uitvoerig beschreven in het topic TripTips, misschien willen jullie daar ook niog even naar kijken voor als je dat nog niet gedaan hebt?

Ik vind het nl spannend en wil me goed voorbereiden!

Super bedankt!
Gerda&Lucas
Amerikakenner

Re: Losse vragen! Trui, sedona, shopping mall, tips,

Bericht door Gerda&Lucas »

henderie schreef:Ik heb wat losse vragen;

:arrow: Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat? Wij vonden het in SF zelfs aan het eind van onze vakantie half augustus een stuk kouder dan aan het begin van de reis in juli, zodat we op weg naar het vliegveld onze truien aantrokken. Het kan in SF echt wel koud zijn, hoor

:arrow: Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas? Erg mooi gebied. Zou ik zeker naar toe gaan
Groeten Gerda
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Hallo Henderie,

Het gaat hem niet zozeer om de stad Sedona, maar vooral om de baan 89A die via Sedona dwars door Oak Creek Canyon loopt. Betreffende deze canyon zal je via je zoekmotor zeker genoeg informatie alsook afbeeldingen vinden.
Sedona zelf is een mondaine stadje waar in de jaren '50 en '60 vooral veel kunstenaars zich vestigden. Verder ligt het op een plaats waar die speciale aardlijnen elkaar kruisen (vortex, ley-lijnen enz..) die dan voor wie erin gelooft, voor positieve energie zorgen.

mvg Erik
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

henderie schreef: :arrow: Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat?
zorg voor kleding die je in laagjes kan aan- en uittrekken. Een jas en trui zullen zeker welkom zijn in, zowel in de hoger gelegen gebieden, aan de kust en in de woestijnen.
Aan de andere kant, sleep ook weer niet te veel mee, want het is erg leuk om kleding in Amerika te kopen, is goedkoper en met een leuke print op een trui of sweatshirt een leuk souvenir.

:arrow: Ik hoor vaak dat sedona zo leuk is. Ik kan er niet veel over vinden. Is het de moeite waard om de stad op te nemen in de route GC-Kingman - Las vegas?
Als je de tijd er voor kan uittrekken, zou ik zeker naar Sedona en omgeving gaan. Je zit daar in een fantastisch mooi rode rotsen landschap. Zie verder:
officiele Sedona website

http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... rock+slide

http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... rock+slide

Slide Rock State Park

Tripadvisor – Sedona – Slide Rock State Park , bovendien zijn er links naar andere bezienswaardigheden in Sedona en omgeving
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt zeker een trui nodig, zowel in SF als in de parken. Wij zijn ooit een een stuk in de Grand Canyon afgedaald in september. We begonnen op de rim met t-shirt, trui en jas en binnen een half uur liepen we in een T-shirt. In Bryce hadden we toen nachtvorst en er was toen ook al sneeuw gevallen.

Marianne
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

een verstandig reiziger is op alle weersomstandigheden voorbereid...
Niels

Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos
Even nog een aanvullend citaat van Mark Twain:
The coldest winter I ever spent was a summer in San Francisco.”

Martin
Rikky
Amerikafan

Bericht door Rikky »

Ja het is in SF volgens Yahoo weather nu ook "slechts" 17 à 18°, dus idd een pulletje kan je verdragen als de zon verdwijnt, lol!

Erik
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

henderie schreef:Ik heb wat losse vragen;

:arrow: Moet je een jas en of trui meenemen als je in september naar Sf-Yos_seq-LV-Zoin-Bryce-page-GC-LV gaat?

Wij zijn vnaf Blythe via Prescot en Sedona naar Williams (Grand Canyon) gereden. Een waanzinnig mooie route, die ons aanbevolen is door forumleden.

:arrow: Op onze route willen we graag een grote Mall bezoeken. Wie weet een mooie???

Voor de rest; ik heb onze hele route uitvoerig beschreven in het topic TripTips, misschien willen jullie daar ook niog even naar kijken voor als je dat nog niet gedaan hebt?

Ik vind het nl spannend en wil me goed voorbereiden!

Super bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer