Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2013 Slow Chat
Re: DV-2013 Slow Chat
Heb je ook bedacht wat je gaat doen als je de DV niet wint Mark? Ik bedoel, je kan geluk hebben natuurlijk maar er zijn ook enorm veel mensen hier die al jaren meedoen en nooit uitgeloot zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte, net zoals ik iedereen hier het zo gun, maar je bent er zo mee bezig dat ik me (wellicht onterecht) afvraag of je niet enorm teleurgesteld zal zijn als je hem niet wint...
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte, net zoals ik iedereen hier het zo gun, maar je bent er zo mee bezig dat ik me (wellicht onterecht) afvraag of je niet enorm teleurgesteld zal zijn als je hem niet wint...
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Ziva,
zoals in mijn Blog en al eerder vermeld, zijn we via een andere route bezig om onze greencard te krijgen, de DV-Lottery is een extra optie, maar we zijn zeker niet getreurd als we hem niet winnen.
Het is net zoals geld verdienen... je verdient geld via je werk, echter zo nu en dan waag je toch een gokje in de lotto... Als je die niet wint dan wil niet zeggen dat je dat droomhuis niet kunt kopen, het sparen duurt dan alleen wat langer...
we zijn bezig met de GC aanvraag via een Business immigration Attorney... Maar hebben daarnaast een gokje gewaagd via de DV-Lottery...
En ik moet zeggen, dat laatste kriebelt veel meer dan de andere route die vele malen zekerder is (maar ook duurder en langer duurt 2 jaar)
zoals in mijn Blog en al eerder vermeld, zijn we via een andere route bezig om onze greencard te krijgen, de DV-Lottery is een extra optie, maar we zijn zeker niet getreurd als we hem niet winnen.
Het is net zoals geld verdienen... je verdient geld via je werk, echter zo nu en dan waag je toch een gokje in de lotto... Als je die niet wint dan wil niet zeggen dat je dat droomhuis niet kunt kopen, het sparen duurt dan alleen wat langer...
we zijn bezig met de GC aanvraag via een Business immigration Attorney... Maar hebben daarnaast een gokje gewaagd via de DV-Lottery...
En ik moet zeggen, dat laatste kriebelt veel meer dan de andere route die vele malen zekerder is (maar ook duurder en langer duurt 2 jaar)
If you can dream it...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heeft iemand er wel eens aan gedacht om zich te vestigen in Hawaii als ze zouden winnen? Ik weet het: de natives zitten niet op je te wachten, cost of living is zeer hoog en een goede baan vinden is moeilijk. Maar toch; het is Hawaii!
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hawaii... ja leuk voor vakantie...
ondertussen nog maar iets meer dan 36 daagjes tot de volgende DV lottery trekking...

ondertussen nog maar iets meer dan 36 daagjes tot de volgende DV lottery trekking...
If you can dream it...
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het overwogen en onderzocht toen het er 12 jaar geleden even op leek dat we allebei zonder werk zouden komen te zitten. We konden op dat moment eigenlijk gaan wonen waar we wilden, hadden ook net ons huis verkocht en dus was er niets wat ons aan onze huidige woonplek bond. Maar ik wilde naar Hawaii, niet Oahu en daar was geen werk te vinden. Nu kom ik in een fase van mijn leven dat ik zou kunnen overwegen daar te pensioeneren, maar ook daar heb ik maar vanaf gezien. Ik kom er regelmatig, vind het er fantastisch, maar ... het is een blijft een ontzettend geisoleerd eiland. Iedereen die ik er ken, afgezien van sommige locals, worden uiteindelijk "stir crazy" en keren terug naar het vasteland. Ik denk dat ik maar op het vasteland hier blijf en af en toe een paar weken of paar maanden daar overwinter. Maar dat kan ook in Florida en dat is wel een flink stuk goedkoper.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Het gaat nu echt opschieten !
..... zzzeennuuwwaaccchhttiggg ....

- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Yep, nog maar 21 daagjes...
(iets meer dan 500 uur hahaha)
(iets meer dan 500 uur hahaha)
If you can dream it...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Het komt al dichterbij! 

- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
nog 20 daagjes...
voor alle deelnemers HEEEEL veel succes...
voor alle deelnemers HEEEEL veel succes...
If you can dream it...
- klaasdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Haha daar teken ik voor!Ziva schreef:Heb je ook bedacht wat je gaat doen als je de DV niet wint Mark? Ik bedoel, je kan geluk hebben natuurlijk maar er zijn ook enorm veel mensen hier die al jaren meedoen en nooit uitgeloot zijn.
Amerikanist!
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
-
- Amerikakenner
Ik ben niet bijgelovig maar ik hou wel van positieve signalen ...zoals :
Ik ben 06-04-68 geboren dus pas 44 jaar geworden en mijn 1e zoon is geboren 08-08-08 en mijn 2e op 06-06-11 (wat by the way al heeeel handig is aangezien jullie vast weten dat in de VS dag en maand worden omgedraaid) we wonen op nr 8 met postcode eindigend op 68,het is de DV van 2012 en de uitslag komt in de 4e maand en het is de 2e keer dat wij meedoen met 2 kids dus, al deze EVEN getallen helpen me hopen op een goede uitslag voor de DV.
Ja, je moet ergens de positieve vibes vandaan proberen te halen toch ?
Of moet ik het toch meer neigen naar my future to be country : Ooohhh dear holy great God ..give our family the strenght to win the DV please, please .. we are praying to you every
single hour and waiting for a good result ..let all of our selfmade positive vibes help us to achieve our goals ..and let us help you to feed your Christian followers in the United States of America. Good bles
Ik ben 06-04-68 geboren dus pas 44 jaar geworden en mijn 1e zoon is geboren 08-08-08 en mijn 2e op 06-06-11 (wat by the way al heeeel handig is aangezien jullie vast weten dat in de VS dag en maand worden omgedraaid) we wonen op nr 8 met postcode eindigend op 68,het is de DV van 2012 en de uitslag komt in de 4e maand en het is de 2e keer dat wij meedoen met 2 kids dus, al deze EVEN getallen helpen me hopen op een goede uitslag voor de DV.
Ja, je moet ergens de positieve vibes vandaan proberen te halen toch ?
Of moet ik het toch meer neigen naar my future to be country : Ooohhh dear holy great God ..give our family the strenght to win the DV please, please .. we are praying to you every
single hour and waiting for a good result ..let all of our selfmade positive vibes help us to achieve our goals ..and let us help you to feed your Christian followers in the United States of America. Good bles
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het wordt met de dag moeilijker om aan iets anders te denken. Veel succes iedereen!
-
- Amerikakenner
Vorig jaar had ik dit als DVcode : 2011SFSMALBVIFL en daar las ik toen in (niet eens ver gezocht vind ik zelf );markgoestoamerica schreef:tjee, en ik dacht dat ik al bezeten was...
Start Fabulous SMAL BV In FLorida ...en laat dat nou net zijn wat ik had/wil(len) doen ... maar dat is toen helaas niks geworden ....

Fabulous niet goed geschreven volgens mij ...mag ook Fast zijn trouwens.
Je kan me al wakker maken voor een Amerikaanse beltoon !

Zelfs ik ben zenuwachtig... heb me vorig jaar op de valreep aangemeld ivm amerikaanse vriend. Het is inmiddels uit... maar wat als ik nu heb gewonnen? Oh Lord 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Dan kom je hier naar toe en ga je rustig op zoek naar een leukere Amerikaan....
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
zijn er uberhaupt mensen hier die wel geselecteerd waren maar uiteindelijk buiten de boot vielen omdat ze een te hoog nummer hadden???
If you can dream it...
Daar hebben we een tijdje geleden nog discussie over gehad, aangezien het visum bulletin voor de DV lottery voor Europa bij ieder jaar 'current' aangeeft, wat zou betekenen dat alle petities (op tijd) zijn verwerkt. Mijn stelling was dat ze van de teveel geselecteerden kleine aantallen toevoegden, en de rest buiten de boot lieten vallen. Maar wat daartegen pleitte, was dat in al de jaren dat dit forum bestaat, er zich nog nooit een deelnemer heeft gemeld die dit is overkomen - ingeloot zijn maar een te hoog nummer en dus niet geprocessed.
Onze conclusie (vooral Kastelke had hier goede ideeën bij) was daarom, dat er van de in/uitgelotenen zoveel 'gelukkigen' zich alsnog bedachten, dat iedereen die ingeloot was en wilde, uiteindelijk toch een G.K. kreeg.
De conclusie die je dan weer daar aan moet verbinden is, dat er jaarlijks in onze/jullie regio een aantal G.K.en onbenut blijven, want het aantal kan natuurlijk niet exact hetzelfde zijn.
Onze conclusie (vooral Kastelke had hier goede ideeën bij) was daarom, dat er van de in/uitgelotenen zoveel 'gelukkigen' zich alsnog bedachten, dat iedereen die ingeloot was en wilde, uiteindelijk toch een G.K. kreeg.
De conclusie die je dan weer daar aan moet verbinden is, dat er jaarlijks in onze/jullie regio een aantal G.K.en onbenut blijven, want het aantal kan natuurlijk niet exact hetzelfde zijn.
-
- Amerika-ontdekker
YouDid, als je nu hebt gewonnen, ga je dan?
of denk je er dan nog even over na?
(vraag is uit niewsgierigheid)
of denk je er dan nog even over na?
(vraag is uit niewsgierigheid)
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht