ondertussen ben ik in de VS geweest en ben ik nu even terug in belgie om de laatste dingen te regelen.
mijn greencard wordt volop gemaakt, ben zelf nog even langs het social security office geweest om sneller mijn SSN te krijgen, mijn PO box is geopend, bank is in orde en de rest was al in orde. Euhm, eigenlijk alles denk ik! nu enkel hier nog van alles afscheid nemen en vertrekken.
en ondertussen wat studeren voor mijn rijbewijs examen af te leggen in Idaho.
wat wel grappig was toen ik terug in België was kreeg ik telefoon van de ambassade, ze hebben een technische fout gehad en de nummer op het voorlopig visum is bij iedereen fout en ik moest even terug komen en dan gingen ze onmiddelijk het nieuwe visum in mijn paspoort plakken. Toen ik zei dat ik net terug was van mijn vakantie daar en de immigratie in Chicago niets heeft gezegd viel ze van haar stoel. Er waren andere belgen aan de grens al geweigerd door die fout. Heb ik geluk gehad!
Nu is het wel echt een race tegen de tijd hoor, hoe ik alles nog moet klaarspelen, help. Posititef denken en dan zal het me wel lukken zeker!