Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stuntprijzen Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Steven&Karine
Amerika-newbie

Re: Stuntprijzen Las Vegas

Bericht door Steven&Karine »

Gister op priceline voor 47 usd + 13 usd fees 1 nacht geboekt in Mandalay Bay.
Komen natuurlijk wel nog de resortfees bovenop, maar toch content, want ligt ideaal voor onze laatste nacht voor we wr nr Brussel vliegen.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

@ Steven&Karine

Over welke data heb je het?
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Steven&Karine
Amerika-newbie

Bericht door Steven&Karine »

10 mei :wink:
naranya
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door naranya »

Gister op Priceline $40 voor Treasure Island gewonnen voor 28 / 31 mei, misschien handig voor iemand die daar ook rond dit tijdstip zit.
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Mandalay zelfs! wat goed... we hebben de eerste nacht nu geboekt bij South point hotel voor 43 euro. Er zit alleen geen ontbijt bij.
Maar we hebben ook nog een leuk hotel nodig voor halverwege de trip. Ik durf dat toch niet zo goed met priceline. Heb nu een app oop mijn mobiel 'negotiator' van priceline, is grappig, maar
je moet je creditcard nummer als doorgeven en je weet niet waar je terecht komt... straks zit ik weer aan het eind van de strip en is het bedrag al afgeschreven.
of doe ik gewoon te moeiljk haha...
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LT-- »

Misschien is Hotwire dan wel een optie voor je, daar kun je met behulp van de getoonde amenities wel een 'educated guess' maken welk hotel er aangeboden wordt. In het Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire topic kun je daar meer over lezen (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=33896).

En anders moet je de eerder genoemde kortingssites als smartervegas.com etc. in de gaten houden. Daar komen ook regelmatig prima aanbiedingen voorbij :thumbup:
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

Kun je misschien aangeven of priceline/hotwire ook echt veel goedkoper zijn dan bijv smartervegas.com? en hoeveel scheeld dit? ik ga er midden in de zomer heen en zoek nog een goedkoop hotel op de strip voor 1 nacht en een goedkoop hotel op fremontstreet voor 6 nachten (18-7 t/m 24-7).
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Dan probeer je dat toch gewoon uit. Ga naar de hotwire site en geef aan op welke data je in Las vegas zit. Dan zie je vanzelf welke aanbiedingen er op dat moment zijn.
Bij Priceline bepaal je zelf wat je er voor over hebt.

Gr, Bert
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door LT-- »

Ik heb even heel snel gekeken voor je op Hotwire: de Four Queens op Freemont street is $236 voor de periode die jij opgeeft. Op hun website kosten ze $354. Is toch een derde korting :wink: Op smartervegas kon ik dit hotel niet vinden, maar dit voorbeeld geeft dus al aan wat het scheelt t.o.v. boeken via de hotelwebsite. Meestal kun je als je goed zoekt en geduld hebt, zo'n 40 tot 50% besparen.

Je moet het inderdaad maar eens proberen en als je vragen hebt over het achterhalen van de geheime hotels, dan kun je die in het eerder genoemde topic plaatsen.
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Klopt het dat je bij priceline altijd maar voor 1 nacht kan boeken? Ik heb nu dat appje van the negotiater op mijn mobiel en af en toe kijk er zo op, maar ik kan maar 1 nacht aan geven.
Heeft hotwire dat ook?
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Nee priceline kun je meerder nachten boeken net als hotwire.
Ik gebruik de app alleen maar om te kijken boeken/bieden via de pc
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

oke dat vermoeden had ik al....
Van het weekend maar weer eens neuzen :)
thnx
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

als je geregistreerd staat op lasvegasdirect dan kun je een kamer boeken in het MGM van $ 50 per nacht. Ook het in hoogseizoen. Ik twijfel of ik mijn reservering voor het Mirage ga omzetten. Scheelt veel geld, maar Mirage vind ik iets centraler liggen.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Hmm in mijn periode blijven de prijzen van het MGM op 115 dollar per nacht liggen. Jammer, had hem wel willen boeken voor 50$ per nacht. Zit nu (nog) 3 nachten in Treasure Island voor 165 euro inclusief 2 buffetten. Blijf kijken voor een betere optie/locatie!
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Net voor in juni geboekt bij het Planet Hollywood voor $55 per nacht via smartervegas. Leuk prijsje vond ik zelf.
Eind mei en in juni genoeg data beschikbaar voor die prijs. Via de family and friends code.
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Is het iemand trouwens gelukt om het Mirage te boeken met de $65 en $100 resort credit promotion?
Ik krijg namelijk elke keer een foutmelding.
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Alper
Amerikafan

Bericht door Alper »

Hmm mijn voorkeur gaat naar Treasure Island. 5 dagen 4 nachten voor maar 200 euro. 100 euro pp dus
Op Booking.com staat ie nog op 648 dollar
Afbeelding

Get your kicks on route 66
Alper
Amerikafan

Bericht door Alper »

Kan iemand mij helpen? Als ik naar Treasure Island kijk en doorga met boeken komt er dit te staan: 'Additional Mandatory Resort Charges 100.00USD'

Is dit verplicht? Of moet ik het zien als extra kosten als je bijvoorbeeld vanuit je kamer een telefoontje pleegt?
Afbeelding

Get your kicks on route 66
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Die resort fee moet je gewoon betalen en bedraagt $ 25 per dag, daar krijg je oa. internet voor en nog een aantal dingen. Bijna alle hotels in Las Vegas rekenen een resort fee muv de hotels van de Caesars groep. Je kunt er normaal gesproken niet onderuit, maar forumlid Elly (michelly) is het in het Venetian vorig jaar wel gelukt.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

O en hoezo is het hasr gelukt?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer