hoe zie ik aan mijn accu/batterij laders van de digitaal/dvdcamera etc. dat die 110V netstoom aankunnen???????

Bedankt voor jullie reacties

Dat moet op de lader zelf staan. Er staat dan 110V-220V op..carny schreef:Beste mensen,
hoe zie ik aan mijn accu/batterij laders van de digitaal/dvdcamera etc. dat die 110V netstoom aankunnen????????????????
Renaat,renaat schreef:bv de adapter van mijn tomtom is 110v, wil dit dan ook zeggen dat mijn tomtom 110 V mag binnenkrijgen?
Internationale plug heeft inderdaad geen omvormer. Als dat er wel in zit dan is die omvormer doorgaans aardig aan gewicht en dus dat merk je welElektrocute schreef:Weet niet of het hier echt thuishoort maar ik wilde er niet speciaal een nieuw topic voor openen aangezien het ook over opladers gaat..
kennen ze het merk Siemens in de USA voor mobiele telefoons?
Mijn lader kan namelijk alleen 230V aan, en dan zou ik daar een nieuwe lader moeten kunnen aanschaffen, want ik ben niet echt van plan er een nieuwe te kopen daar.
Als ik mn oplader gewoon in een internationaal stopcontact steek, heeft het geen gunstig effect zeker? Of heeft die internationale plug een omvormer erin?